Dobrý deň.. už dlhší čas sa v mediach poslednu dobu zverejnuje dalšia plánovaná výluka Od kruháča - Moldavská - po Steel arenu,,, samozrejme spomína sa že ak sa terasa "spustí",,, teraz je jedno či sa to stihne či nie, mna zaujíma či tá plánovaná odstávka tej Moldavskej je aj vrátanie kruháča či nie? Len chcem vedieť ak áno, ako sa potom bude riešiť doprava na Alejovej či cez Terasu, ak kruháč odstavia? /myslím líky 6, 9 prip R2/,,, a tak isto ak kruháč odstavený nebude, je už nejaký "scenár" ako sa potom upravia aj tak "obmedzene" linky?? a ako bude náhradna AD riešená? Ak sa má ta výluka začat už o týžden, asi už je niečo "na stole",, nejaké varianty.., napr. ak terasa sa nestihne dokončiť a Moldavsku zatvoria, L 6, L R1 budu riešene ako potom? Otázok je viac teda,,, aj variant asi
Ja som raz siel na letisko busom a pripadal som si ako exot, autobus najskor kruzil po roznych parkoviskach pri priem parku az potom zamieril na letisko. Pamatam, ze raz bola 23 upravena pre zamestnancov letiska, inokedy pre zamestnancov priem parku, preco nemoze vozit aj cestujucich z letiska? Chapem, taxi za 5e sa oplati, ale neznaly turista potom musi cakat alebo poprosit niekoho nech mu taxik zavola. Kto lieta cez KSC pravidelne, tak si samozrejme taxi dohodne vopred.
Môžem otázku? Využíva niekto linku číslo 23 na prepravu z letiska a naň?
Pretože moja skúsenosť je taká, že keď som sa raz v nedeľu okolo poludnia letecky vrátil z Kolína, autobus číslo 23 odišiel pár minút pred príletom, a teda všetci využili taxi... Ďalší prílet bol v ten deň až večer, a tiež myslím, že v takom čase, že linka pre istotu už nepremávala.
Prestan fantazirovat. Elektricky a autobusy sa nekupili primarne pre zlepsenie MHD ale aby sa nabalili spravni ludia.
Na lepsie intervaly nie su ani vodici ani kilometre = nie su €€. A fantazirovanie o novych kolajniciach? Si robis prcu? Vsetky moznosti na vystavbu sme premrhali na rekonstrukcie. Nevravim, ze tie neboli potrebne, myslim si vsak, ze boli pridrahe a IKD predimenzovane.
23 je nezmysel. Aj rychlodraha je v trubke a ako 23ku pokryju 2-3 elektricky. To sa oplati?
Kedysi dávnejšie som započul verziu, že tam kde niekedy jazdili dvojičky, budú jazdiť Variá, pri zhustenom intervale. To na linke 7 zatiaľ platí, vlastne aj na linke 2, a 3 kde to predtým nebolo. Uvidíme po skončení výluky aké to bude na 6/9. Verím, že aj tu sa pohnú veci k atraktívnosti.
Možno sa ráta s aj hustejšimi intervalmi aj s novími linkami.
Ako napríklad čo pred 10 mesiacmi vravel náš ,,milovaný " primátor, že by sa mala postaviť trať k letisku a autobusová linka 23 by mohla zaniknúť a nahradiť ju by mohla električkový variant tekto linky. Ale o tom dosť pochybujem keďže Raši je Raši a Rašim aj vždy zostane ? ?
Nadväzujem na moj predošlý príspevok, možno hlavná otázka zanikla.
Ešte raz sa spýtam, či niekto nevie NAČO sú Košiciam tolko nových električiek ?
Počet prevádzkyschopných vozidiel aj po ukončení výluk MET je výrazne nadbytočný vzhladom k výprave.
Počíta sa so zavedením nových liniek alebo zhustením intervalov ???
Keby sa chcelo, tak sa problém s neprejazdnou traťou kvôli autám vyrieši. Stačí pritom tak málo – každý priestupok nahlásiť a polícia to musí riešiť. Ak by im každé 2 minúty kvôli tomu zvonil telefón, tak by s tým začali niečo robiť. Ale keď na to kašle samotný DPMK – viem si predstaviť tie opakované žiadosti na základe iných záležitostí, ktoré sa ako riešia – tak nech. Ak by na tom niekomu ozaj záležalo, tak sa nenechá len tak odbiť.
Prečo nie je spustená preferencia v križovatke Němcovej – Letná – Zimná?
S tym Pragoimexovym portfolkom som to myslel samozrejme ironicky ale aj so strachom, že stále je tu tá hrozba) Super že uvažujú nad iným výrobcom. Asi sa ešte nevie, že v akej budúcnosti by chceli kupovať nové eliny čo? Len škoda, že rovnaké kritériá nemali už skôr. Tieto Varia budú hýzdiť KE ešte pekne dlho a aj tie šibnuté vlnovkovité zastávky.
Jedna celodenná (ideálne celotýždenná) linka z jedného zo sídlisk na východnej strane Hornádu na KVP. A podľa toho, z ktorého sídliska to pôjde, adekvátne upraviť ponuku spojov, prípade i celých liniek z toho druhého sídliska v relácii sídlisko - Mier (obe zo sídlisk tam dnes majú 5-6 min. interval v rannej špičke nerátajúc osemnástkopäťdesiatpäťku).
Preto je nepochopiteľné, prečo nebude na Krajskom súde. Je to jediné možné riešenie, aby busy nečakali v zápche siahajúcu po parkovací dom. Aj teraz polícia nerieši státie áut na koľajniciach. Prečo by som mal v brike čakať v zápche? Ohľadom toho som písal do dpmk a potvrdili mi, že polícia vedome toleruje porušovanie dopravných predpisov (v podstate priamo pred jej oknami). Posielam dôkaz. Všimnite si druhý odsek.
Keď sa odstaví od februára Moldavská, tak bude Terasa bez električiek v oboch smeroch. A všetky R-ky (okrem R2 a R8) budú nahradené v meste LX6? Ranná špička v čase študentskej R4 bude masaker.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.