Ad Re #8801:
1) Antizákaznícky tarif je regulovaný štátom takým spôsobom, že Zločinecká Spoločnosť si ho napíše, pošle na MF a tam im ho nejaký úradníček potvrdí a tým vznikne cenový výmer. Okrem toho existencia štátom regulovaného tarifu základného cestovného nijako nebráni poskytovaniu komerčných zliav.
2) Peniaze za závorára sú najviac vyplytvané peniaze v celej prevádzke dopravnej cesty. Peniaze za PZS sa vrátia za tri roky! A samozrejme, že v cena za vlkm sú zahrtnuté AJ tieto náklady. Okram toho tie ceny sú kalkulované úplne nezmyselne, chceš snáď tvrdiť, že najväčšie náklady na prevádzku dopravnej cesty sú na lokálke, kde pred 30 rokmi spravili ťažkú obnovu zvršku, sú tam R65 na SB8 a brúsi to tam päťkrát denne M152.0?
Ad Re #8800:
Rozhodne JE lepšie úplné zastavenie dopravy ako tri, ba dokonca aj päť párov vlakov. Veď železničná doprava sa vyznačuje extrémne vysokým podielom pevných nákladov, takže je potrebné tieto náklady rozpúšťať medzi čo najväčší počet vlakov. Minister dopravy je *o*ot, ktorý doprave absolútne nerozumie a vlak videl prvýkrát v živote, keď cestoval v osemnástich do civilizácie a jeho post je úplne čistokrvnou politickou trafikou za podporu SDKÚ a pána Mikloša zo strany ÚPŽaR. Ale *o*ot je z úplne iných dôvodov - a to z takých, žze nemá ani potuchy o skutočných nákladoch a efektivite.
Na záver - ZSSK+ŽSR dostávajú v prepočte na prepravný výkon a dĺýku siete neporovnateľne vyššiu dotáciu, než ČD. Napriek tomu sú ČD síce nič moc ale proti Zločineckej priamo vzorom zákaznícky orientovanej modernej spoločnosti.
No, okrem toho, že som konečne mal možnosť cestovať vnútropodnikovou zamestnaneckou dopravou U.S.Steel, ma čakalo ďalšie prekvapenie v podobe maďarsky hovoriacich zamestnancov v celej budove Konštrukcie. Keby, že sa rozprávajú takto len medzi sebou, ale oni všetci takto vybavujú telefonáty a stránky! Ja som v Maďarsku! Segítség!
Nevravim, ze ZSR a ZSSK hospodaria efektivne, ale...
...antizakaznicka tarifa je regulovana cena statom- jedine IC boli z toho vynate, preto boli rozne ceny listkov (slaba-silna prevadzka,kupa listka 2tyzdne pred odchodom vlaku...).Od noveho grafikonu je to minulost.
...v cene vlkm su zahrnute vsetky naklady na prevadzku dopravnej cesty.A v tom nie su len vypravcovia, vyhybkari...
...zavorari...ak nemas financie na poriadnu rekonstrukciu trati, teda rekonstrukciu kolajoveho zvrsku, vratane PZZ, tak tam ti zavorari budu. Na hlavnej elektrifikovanej trati Kosice-Cierna n/T je niekolko zavorarskych stanovist,najdes tam aj mechanicke navestidla.
Re #8800 Vševedko: Jasne, ze doprava nebola znovuzavedena v plnom rozsahu. Ale urcite je to lepsie, ked ide po jednom pare vlakov rano, poobede a vecer, ako vobec, ako to na vacsine lokalok nekompromisne pozadoval minister dopravy.
A podporovat ich mali dalsie odborarske zvazy (minimalne kvoli obmedzeniu dopravy ludi do zamestnania..), na cele s tym najvacsim bradacom.No jeho pocas celeho strajku nebolo vidiet.
Re #8803 pete.: Mali to byt hlavne mestecka a obce, ktorych sa priamo dotykalo rusenie osobnej dopravy. Len na vychode: Banovce n/O-V.Kapusany-Matovce, Trebisov-Secovce-Vranov n/T, Medzev-Moldava n/B....jednoznacne mali ostat zachovane spojenia dedin s okresnymi mestami.
Re zimne pneu: Ja by som bol za to aby sa kontrolovali kamiony uz priamo na hraniciach a hlavne tie Turecke,lebo to je najvacsia banda ignorantou. Skrizene Turecke kamiony na Donovaloch je kazdu zimu je samozrejmost.
To Sarko: Ja suhlasim aj s tebou aj zo Vsevedkom ze by sa mali pouzivat zimne pneu. A hlavne v oblastiach dopravy ludi. Mne osobne by vobec nevadilo keby to bolo povinne. Ale som pisal o tom ze keby to povinne bolo tak vela ludi by na to nemalo. A preto som navrhoval menej radikalne riesenie aby boli silne postihy pre ludi co sposobia DN a nemaju potrebne obutie. Budete argumentovat ze ked uz DN je tak je uz neskoro. To ano som si vedomy. Ale zatial by to bol krocik vpred aby ludia zistili ze nejde o hru ale o zivoty. Neviem ako to vidis ty ale mne sa zda ze podiel zimnych pneu sa zroka narok na nasich cestach zvysuje. Ludia zacinaju chapat ja bez toho aby bolo povinne.
Sarko: Ale aj súkromná osoba zodpovedajúca sama za seba môže svojím nezodpovedným konaním spôsobiť ujmu inej súkromnej osobe, takže jednoznačne zimné gumy POVINNE. Najviac sa čudujem tirákom, ktorí pravidelne každú jednu zimu robia problémy na horských priechodoch.
Práve som sa previezol so 6410 Vnútropodnikovou zamestnaneckou dopravou U.S.Steel. Takú kolónu za sebou idúcich autobusov cez most, smerom na DZ Vysoké pece, som ešte v živote nevidel!
Pivix: Ja sa musím Vševedka zastať. DP si ako akákoľvek firma prevážajúca hromadne ľudí, už len z princípu nemala dovoliť hazardovať so životmi prepravujúcich a už vôbec nie s nejakým argumentom, že na to nemáme, tak ideme aj na úkor bezpečnosti premávky. Kým súkromná osoba zodpovedá sama za seba, DP zodpovedá a niekoľko sto tisíc prepravených ľudí denne, a to je "drobátko" podstatný rozdiel.
Hmla bola až za zastavanou oblasťou. Na Moldavskej bolo vidieť hmlu iba ako keby niekde v pozadí. Nie, bol splnený akurát tak kvantitatívny ukazovateľ, s kvalitou to má na hony ďaleko ?
Rozmyslas ako t ***** zbohatlik co ma vsetkych v... . To akoze ked ty na to mas tak to bude tak a otatny nech idu do jaskyne a nech sa pasu na luke? Hlupost.
6000Sk za pneu dat mozem ale nemienim menit kazde dva roky lebo vydrzia prd. Vidis ake su zimy, ze v KE po snehu ani stopa. A kup si nejake sproste zmesy tak zderies ani nevies ako. A netreba ani zdrat uplne len staci jemne obrusit vzorku a mas to uplne jedno ci mas zimne alebo letne.
Ja som tiez zastanca bezpecnosti na cestach. Ale ked ty si taky radikalny tak by si mal zakazat jazdit jeepom po cestach aspon v meste. Sa zamysli nad tymto. Auto je ako tak pripravene na stret s chodcom aby sposobilo minimalne poranenia ale ked ta zobere do parady nejaky oramovany jeep na prechode tak co z teba ostane. A urcite so mnou budes suhlasit ze ludia ktori na to maju tak si taketo auta kupuju v prvom rade preto aby ich plne chranilo a nie aby s nimi chodili offroad. Na druhych kaslu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pivix