Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Na spoločenskom pribudlo značenie združenej zastávky aj bus pruh pre odbočenie na koľajnice. Budú tam pravidelne stáť busy?
Reakcia na: mi.v #86533:
Áno, takýto návrh tam bol. Ale z dôvodu, že ten pozemok má celkovo taký trochu deformovaný tvar sa to vylúčilo a ostala ta Bardejovská.
Reakcia na: Corey #86524:
Štúdia je dlhá a nedá sa zastaviť pri každom odstavci, ale zahliadol som tam návrh na odstavnú plochu pri Luniku IX. Napravo od príjazdovej cesty, kým sídlisko je naľavo.
Reakcia na: Dispecer #86529:
Odpísal som niekomu inému, plánovala sa nechať 500 alebo 501 ale po tom odstavení v U. S. Steele musia byť v dezolátnom stave.
Reakcia na: S499.1023 #86528:
500 abo 501
Reakcia na: jayimhd #86527:
ved viac KT v Košiciach ani nie je celkovo ich počet je 19.
Reakcia na: jayimhd #86527:
Neplánuje sa zachovať nejakú KT ako histeričák?
Reakcia na: jayimhd #86527:
A keď sa vozy odstroja, tak spôsobilých ostane tak 10, keď si spomeniem na dielenské historky so sprevádzkovávaním ex-košických KT v Brne.
V štúdii uskutočniteľnosti sa uvádza, že len 17 z 19 KT8D5 je oprávnených na GO.

Predpokladám, že #536 je nespôsobilý z dôvodu kolízie. A čo ostatné?
Reakcia na: Yogi616 #86525:
tak sorry,mozno som to prehliadol,zameral som sa prioritne na kolajovu dopravu.Ale dakujem za upozornenie,prejdem si to cele a prestudujem.
Reakcia na: Corey #86524:
To ozaj? Veď si otvor aspoň tú štúdiu, o ktorej sa tu teraz bavia.
Ahojte vsetci,zaujimalo by ma,kedze mame len 1 garaz (Sacu,neratam) je v plane aj vybudovanie novej garaze,vie sa aj miesto kde by sa mohla postavit ?
Nejaký záver ?
Vie si niekto tipnúť, akú alternatívu či A alebo B si mesto vyberie ?
Podľa všetkého táto štúdia nepíše presne o tom že tá a tá alternatíva je rozhodne najlepšia, obe alternatívy posudzuje ako rovnako výhodné, avšak s tým, že tá čo počíta s obnovením trolejbusovej prevádzky má o trochu vyššiu cenu z dôvodu, že tam bude potreba kompletne opraviť trolejové vedenie, meniarne a podobne. Veľmi ma zaujíma aký bude výsledok, pri výbere alternatívy A, aké budú argumentácie, prečo sa neobnoví trolejbusová doprava, bude to ešte zaujímavé.
Reakcia na: Dispecer #86521:
Vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka.

Busy – prvý dojem: Pozerám, že CNG náklady sú vysoké, nízka cena paliva je tiež minulosťou, z toho tam kuká útlm. Elektrovozidlá majú v tých tabuľkách typicky ekohujersky skreslenú ekologickú záťaž (nulové emisie haha) a ešte sa asi dosť neprejavila životnosť batérií, hoci správu som pozeral iba povrchne, možno som to prehliadol. Som rád, že sa dosť analýzy venovalo aj klasickým a parciálnym trolejbusom.
Reakcia na: Yogi616 #86519:
To je pravda, Masarykova je v pohode, ale po novom by sa zisiel BUS pruh na Gorkeho.
Reakcia na: mi.v #86518:
Pred vytvorením "kruháču" pri Jumbe tam problém pre MHD bol a dosť veľký.
Reakcia na: Drew5 #86517:
Ak sa na Masarykovej nakreslí nejaký pruh, bol by som od začiatku skôr skeptik, pretože z hľadiska hustoty tamojšej dopravy nevyzerá potreba urobiť tam bus pruh veľmi pravdepodobne.
Reakcia na: Dispecer #86516:
Už som sa zľakol, že niekto vystúpil zo svojho tieňa, aby urobil niečo v prospech MHD.
Reakcia na: Drew5 #86515:
BUS pruhy po novom by mali byť oddeľované plnou čiarou od ostatných pruhov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.