Neviem, či to tu už niekto spomínal - 6262 má celoplošnú reklamu na VÚB Flexipôžička. Náter je celý biely, čierne texty a červené nálepky kufríkov, jeden je stiahnutý a druhý roztiahnutý pomocou červenej harmoniky. Škoda, že ich to nenapadlo dať na kĺbový autobus a použiť naozajstnú "harmoniku", ako súčasť reklamy
bigmac
parametre abusu: dľžka 17800mm
šírka 2500mm
výška 3185mm
pohotovostná hmotnosť 17300kg
sedadiel 40+1
miest na státie 116
parametre tbusu: dľžka 17800mm
šírka 2500mm
výška 3580mm
pohotovostná hmotnosť 17700kg
sedadiel 40+1
miest na státie 110
oba porovnávané dopravné prostriedky obujeme rovnakými pneumatikami a budeme jazdiť po rovnakom povrchu aby sme mohli zanedbať trenie.
teda dva takmer identické vozy, všakže?
výška vozidla nie je v našom prípade rozhodujúca, takže ju nebudeme brať do úvahy, pre zjednodušenie odpočítame trolejbusu 400kg a do ropného smradliaka nastúpi o šesť ľudí menej.
máme namodelované vozy s rovnakou kapacitou a rovnakou hmotnosťou. dúfam, že sa teraz nebudeš snažiť poprieť sústavu SI jednotiek, pretože odtiaľ budeme potrebovať jednotku dľžky a to Tebou udávaný km. dohodli sme sa, hej?
terazky rozbor Tvojej jednotky J/osoba/km: logicky mi vysvetli prečo má byť tých Joule viac pri autobuse ako trolejbuse keď majú rovnaké parametre a odvezú rovnaký počet ľudí???
hlavne do toho neťahaj inštalovaný výkon, pretože sa ešte viac zamotáš a jediné čo získaš bude protitrolejbusový argument, nehovoriac o tom, že 2 (slovom: DVA)proautobusové sme už potlačili pri zjednodušovaní fyzikálneho modelu hmotného bodu. to mi chceš teraz čo nahovoriť, že ten čo ide vľavo má iné gravitačné zrýchlenie ako ten, čo ide vpravo? a za predpokladu, že si tam dosadíš skutočné hodnoty udávané výrobcami, trolejbus proti autobusu značne, ale značne znevýhodníš!!! takže bež so svojou stupídnou jednotkou niekam, najlepšie do ****! feši, ja nie som ani Sarko a ani Tvoj dementný súdruh vyučujúci dmentného predmetu DOPRAVNÉ SYSTÉMY, ktorý sa necháva na SPŠD oslovovať pán profesor a mal problémy s fyzikou, tak to na mna prosím Ťa, neskúšaj! To čo sa tu snažíš prezentovať je bohapustý blud, ktorý si si nechal nejakým debilom natlačiť do toho štupľa, čo máš na krku, aby Ti do trupu nepršalo. skús túto theory predniesť fyzikárovi tak Ti skope riť a až do maturity neuvidíš inú známnku ako 4. ak som sa sekol a jedná sa o VŠDS, pardon ŽU, tak to bude o nezarátaných cvikách a neuznaných zápočtoch.
vysvetlím Ti odkiaľ k nemu ten primitív, čo Ti to do hlavy natlačil, prišiel. (ch)ujo porovnával vozidlá úplne odlišné, pričom tbus mal výrazne vyššiu kapacitu ako jeho autobusový proťajšok. nad tým sa ale netráp a keď mi neveríš, tak si to prepočtaj sám. len daj pozor, aby si si nezaparil hlavu a kalkulačku... príjemné riešenie domácej úlohy!!!