Nemozem podporit integraciu MHD, vlakov a regiobusov hlavne z jedneho dovodu: je to rozhadzovanie penazi a budu mensie prijmy tym, ze si nebude treba kupovat listok na iny druh dopravy.
GR vyjadril, že zotrvaním v prázdninovom režime sa im podarilo zatiaľ ušetriť 700tisíc €. Podľa mňa teda hlavne kvôli nižšiemu počtu odjazdených km. A stále nechápem, že načo chodia tak často spoje aj cez sviatky (keď sú obchody zatvorené a hlavne 25.12., Nový rok, Veľká Noc) a tiež skoro ráno a neskoro večer cez víkendy. Tam by sa vedelo ušetriť mnoho km.
A na čo sa potom stavala prepojovacia komunikácia medzi Perešom a Lorinčíkom ? Na to, aby spoje jazdili stále dookola niekoľko km navyše ? Mali ju preda tak postaviť, aby tadiaľ vedel prejsť aj krátky bus.
Ešte ma napadli nejaké návrhy v rámci šetrenia a optimalizácie liniek:
1. Zrušiť linku 18 mimo špičky, 12 presunúť na Watsonovu
2. Nevidím dôvod 2 liniek do KNV, preto by sa mohli zlúčiť linky 20 a 31 (Pereš - V. Opátske) a konečne zaviesť priamy prechod z Pereša do Lorinčíka
3. Linku 19 predĺžiť po Važeckú, 28 po Napájadlá a 52 skrátiť po NO
4. N3 po Luník 8 s predĺžením vybraných spojov do Šace
5. N4 ako linka 16 po Železníky s predĺžením vybraných spojov do Barce
6. 1 po Amfiteáter, 6 po NMM, 9 na Havlíčkovu
7. Pre 55 ako „zrýchlený spoj“ (aktuálne obsluhujúcu všetky zastávky) zrušiť zastávky Sokolovská, Pri hati a Postupimská
8. Predĺžiť interval linky 35 mimo špičky na 60min a na úrovni Slovnaftu zriadiť novú zastávku linky 15 v smere na Furču, kde by ľudia novozriadeným chodníkom/schodmi vedeli prejsť k Shopboxu a následne na Zelenú stráň
34ka je neoficiálne skrátená už teraz, pravidelne tam nejaký vodič ukončí pri spoločenskom a otočí to do garáže.
Ale už by bolo na čase dať vedieť, ako zajtra..Či sa jazdí alebo nie. To je choré..čo dajú vedieť ráno o 4tej?
P.S.: Admin by to tu mohol trochu premazať
V dobe ked na Ukrajinu utocia RuZZi, prerusuju sa dodavky tepla, elektriny kvoli RuZZom, Ukrajinci su bombardovani RuZZmi, ked RuZZi zabijaju civilov a nicia Ukrajinu tak nech kludne na Ukrajinu ide cela moja vyplata.
Ono by sa podľa mňa dalo veľa ušetriť, keby sa zmenili grafikony. Z akého dôvodu chodia cez voľné dni nosné linky skoro ráno (4-7hod) a večer po 21.hod každých 20min a ešte k tomu kĺbové autobusy ? Však to je úplne choré a tak toto funguje už niekoľko rokov !!! Ja by som zmenil interval ráno-deň-večer v sobotu a nedeľu pre nosné linky na 45/30/45 a pre ostatné 90/60/90. Pre sviatky by som zaviedol extra stĺpec, nakoľko sú obchody aj tak pozatvárané a v tom čase chodia spoje takmer prázdne - intervaly 60/40/60 pre nosné linky a 120/80/120 ostatné. Nosné myslím aktuálne linky 1,2,3,6,9,10,15,16,19,27,34,36,71,72. Cez sviatky by som 10 aj 34 skrátil, 34 denne aj po 22hod a to len po zastávky Luník 8 resp. Pri Prachárni. Na čo predsa zachádzka do Optimy, keď je z väčšej časti zavretá.
Lenže obmedziť dopravu odbory nechcú a rovnako aj zamestanci, lebo by ich niekoľkých prepustili. A voziť vzduch je vždy lepšie ako ľudí. Tak načo rušiť spoje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVP23
Lenže obmedziť dopravu odbory nechcú a rovnako aj zamestanci, lebo by ich niekoľkých prepustili. A voziť vzduch je vždy lepšie ako ľudí. Tak načo rušiť spoje.