Ešte ma napadli nejaké návrhy v rámci šetrenia a optimalizácie liniek:
1. Zrušiť linku 18 mimo špičky, 12 presunúť na Watsonovu
2. Nevidím dôvod 2 liniek do KNV, preto by sa mohli zlúčiť linky 20 a 31 (Pereš - V. Opátske) a konečne zaviesť priamy prechod z Pereša do Lorinčíka
3. Linku 19 predĺžiť po Važeckú, 28 po Napájadlá a 52 skrátiť po NO
4. N3 po Luník 8 s predĺžením vybraných spojov do Šace
5. N4 ako linka 16 po Železníky s predĺžením vybraných spojov do Barce
6. 1 po Amfiteáter, 6 po NMM, 9 na Havlíčkovu
7. Pre 55 ako „zrýchlený spoj“ (aktuálne obsluhujúcu všetky zastávky) zrušiť zastávky Sokolovská, Pri hati a Postupimská
8. Predĺžiť interval linky 35 mimo špičky na 60min a na úrovni Slovnaftu zriadiť novú zastávku linky 15 v smere na Furču, kde by ľudia novozriadeným chodníkom/schodmi vedeli prejsť k Shopboxu a následne na Zelenú stráň
34ka je neoficiálne skrátená už teraz, pravidelne tam nejaký vodič ukončí pri spoločenskom a otočí to do garáže.
Ale už by bolo na čase dať vedieť, ako zajtra..Či sa jazdí alebo nie. To je choré..čo dajú vedieť ráno o 4tej?
P.S.: Admin by to tu mohol trochu premazať
V dobe ked na Ukrajinu utocia RuZZi, prerusuju sa dodavky tepla, elektriny kvoli RuZZom, Ukrajinci su bombardovani RuZZmi, ked RuZZi zabijaju civilov a nicia Ukrajinu tak nech kludne na Ukrajinu ide cela moja vyplata.
Ono by sa podľa mňa dalo veľa ušetriť, keby sa zmenili grafikony. Z akého dôvodu chodia cez voľné dni nosné linky skoro ráno (4-7hod) a večer po 21.hod každých 20min a ešte k tomu kĺbové autobusy ? Však to je úplne choré a tak toto funguje už niekoľko rokov !!! Ja by som zmenil interval ráno-deň-večer v sobotu a nedeľu pre nosné linky na 45/30/45 a pre ostatné 90/60/90. Pre sviatky by som zaviedol extra stĺpec, nakoľko sú obchody aj tak pozatvárané a v tom čase chodia spoje takmer prázdne - intervaly 60/40/60 pre nosné linky a 120/80/120 ostatné. Nosné myslím aktuálne linky 1,2,3,6,9,10,15,16,19,27,34,36,71,72. Cez sviatky by som 10 aj 34 skrátil, 34 denne aj po 22hod a to len po zastávky Luník 8 resp. Pri Prachárni. Na čo predsa zachádzka do Optimy, keď je z väčšej časti zavretá.
Lenže obmedziť dopravu odbory nechcú a rovnako aj zamestanci, lebo by ich niekoľkých prepustili. A voziť vzduch je vždy lepšie ako ľudí. Tak načo rušiť spoje.
Nemam dovod. Pan Polacek za celu dobu primatorovania nepovedal ani jedno klamstvo. Naopak, na Pana Polaceka sa spusta vlna hejtov za to, co on absolutne nemoze. Pan Polacek ma omnoho viac prace ako nejaky obycajny zamestnanec.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MHDKosice