Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 1018 #8576:
Suhlasim s tebou. Niektori to nechapu niektori nechcu pochopit a mozno niektori este nemaju vek na to aby to chapali. A ked niekto nieco tvrdi a myli sa tak sa da aj pekne vysvetlit a nie hned skakat.

Pre blizsie nemenovanych: Toto ma nazov ze DISKUSNE FORUM - to je odvodene od toho ze sa diskutuje ?. A ked niekto nema nazor ako ja tak to neznamena ze tu treba vymenovat vsetky casti tela ? ? .
Reakcia na: Neznalec #8575:
Podla mojich vedomosti jednosmernym napatim. A su pohanane jednosmernym seriovym motorom.
"S takym *****kom ako si ty sa nema cenu bavit, ty maly zakomplexovany hejslovacik. Nevyznas sa sice do nicoho, ale kecat budes do vsetkeho." autor - Papyr.

Niektori tu stale nepochapu, ze nadavky ostreho zrna do fora nepatria. Asi to bude precmudenim ich mozgov kadejakymi smradikmi...
Mna by zaujimalo, ci trolejbusy a elnktricky su napajane striedavym alebo jednosmernym napatim? Dakujem
Reakcia na: Vševedko #8572:
Ako myslis ze spotreba je rovnaka? To ako 1 os/km vychadza rovnako u busu aj u troleja a brike?
Reakcia na: Furčan #8569:
až tu bude, potom sa budeme baviť aj o ňom ?
Irisb:To ty si tu začal používať triedenie vozidiel na kĺbáky a Solarisy a tvrdiť že hocičo len nie Solaris. Pivix:Všetky úvahy v teoretickej rovine správne,len v praxi akosi sú obmedzenia.Realita je taká,že spotreba trolejbusu a autobusu je cca. rovnaká. Reformátor.:Škoda komentovať také slabomyseľné debility.To už musí byť kompletný debil,čo bez sebamenšej znalosti veci takú *****inu prehlási,že ten dubnický šmejd je prvá asynchrónna výzbroj na svete.Chudáčik,ešte aj v Sovietskom zväze mali asynchrónne výzbroje už v roku 1980...
Reakcia na: Pivix #8570:
Ale stale nejni mozny zabezpecit staly odber v siti i pri podstatne hustsich provozech . Krome toho nevim jaky maji v KE zpetny vedeni k menirne. Pokud nejni , tak to pak muze vytvarej dost zrudny bludny proudy. a to nejen pri rekuperaci .
Reakcia na: PvvS #8568:
To ano. Preto je na asi kazdom 3tom stlpe prepojka medzi smermi. A pri vlakovek doprave papalelne popri trati idu dalsie 3 vodice ktore tak zmensuju odpor siete...
Reakcia na: Irisb #8567:
a kto povedal že nemôžme mať klbak... SU 18
Reakcia na: Pivix #8566:
Idealni pripad. v paxi to az tak moc pekne nefunguje. A nezapomen na omezeni zvane sekce. Ty jaxi limituji napajeni v ramci jedne menirny , casteji jeste i sekce. Ony ubytky na napajecich kabelech jsou docela vyznamna slozka .
Reakcia na: Vševedko #8551:
áno, ale my sa bavíme o košických solarisoch, tak neprekrúcaj
Reakcia na: PvvS #8559:
Asi sme sa nepochopili. Jasne ze neni mozne energiu spetne cez transformator davat do statnych sieti. Ale vramci jednosmernej mestkej siete je odber skoro stale. Jeden trolej ide dolu kopcom a oproti ide hore. A tam to funguje ze jeden dodava cast energie druhemu...
Reakcia na: Reformátor. #8553:
Tak reformator : Skus se podivat tusim na rt6s1 z roku 1996. A to uz tam byla zastarala Siemens vyzbroj . Ach jo .... Ze by se tu ukazoval KE centrismus ?
Reakcia na: R. #8554:
tá vec je možno vážnejšia, než si vieme všetci predstaviť, lebo busy sa o tých pár(50?) rokov bez PHM nepohnú.
Reakcia na: Reformátor. #8553:
Nepochopil si v plnom rozsahu. Nejde o konkretne ceske, ale vseobecne o akekolvek zahranicne, z akejkolvek krajiny, kde s tym maju dobre skusenosti. Kludne aj svajciarske. Rozumies vobec, ze patmilionova krajina nemusi byt sebestacna vo vsetkom? Ze je dokonca aj pre nu vyhodnejsie ten JEDEN KUS tramvaje si niekde kupit aj s vyzbrojou, nez to vyvijat nakladne sami?

Si si isty, ze 359 bola prva na svete (co prva na svete? elektricka?) s asynchronnou vyzbrojou? Naozaj? A zeby Cesi od nas nieco prevzali? Kecy a klamstva na druhu, napis mi jedine evidencne cislo akejkolvek ceskej elektricky, ktora ma slovensku vyzbroj, ty trulko.

Sice pisem anglickou klavesnicou, cize bez diakritiky, ale inak gramaticky spravne. Urcite napriklad nepouzivam makcen stojaci sam o sebe.

S takym *****kom ako si ty sa nema cenu bavit, ty maly zakomplexovany hejslovacik. Nevyznas sa sice do nicoho, ale kecat budes do vsetkeho.

Pete: absolutny suhlas. Tam sa snad taki kotia.
Reakcia na: Balky #8542:
Na tuto temu som sa bavil s Vladimirom, podla neho by mala od OC Vazec po Krasnu n/H - kino jazdit ako kedysi L36 s dobrym intervalom, ktory by bol skonsolidovany s elektrickovymi prichodmi/odchodmi. A spat do Sace vratit L25 aj pocas VD.
Reakcia na: PvvS #8557:
Mas pravdu, to by musela kazda meniaren prejst do invertoroveho rezimu (urobi sa z nej striedac).
Reakcia na: Pivix #8558:
Pokial viem, tak jedine 359 ma rekuperaciu a ma ju vraj vypnutu.
Reakcia na: Pivix #8558:
Ano ale fosilni paliva dojdou i pro elektrarny. A moc ostatnich ucinnych zdroju pro vyrobu nejni.
Nejde jenom o buzeni. Ale pokud v siti neni odber, tak rekuperace je k nicemu. Protoze menirny nedokazou energii ani uskladnit na jindy ani zmenit 600V ss na 25 kV 50Hz . Takze i kdyz to vozidla umej. tak je to nevyuzitelne a energie konci v odpornicich

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.