Tak rozdiel okresny urad Ladozska s prestupom a priamo su 3 minuty. Na Moldavskej sa postavilo vela kanclov, takze mozes ist 9 priamo do prace z Jazera.
Okolo Watsonky nie je ziadny ciel, kam by si cestoval cez vikend resp je tam obsluzeny ten zvysok linkou 7. Jediny zmysel teda dava bezpecnost pri odboceni na Zimnu.
Co sa tyka linkoveho vedenia, mam pocit, ze vsade na Slovensku je to chaos, ale zrejme to bude mat rozne dovody. Ci uz to su financie, teda neochota prihodit par drobnych a nakreslenie taktovej dopravy, pri SADke je to zase, grafikon si kreslime my podla sluzieb a kraj da peniaze, ze ludom utecie autobus o 5 minut pred prichodom vlaku, na to sa neberie ohlad, pretoze zase existuje Anicka, ktora uz 10 rokov konci v robote o 3 a ma presne vypocitane, kedy si ma pichnut v robote, aby ten autobus stihla. Ak by cakal dalsich 10 minut, tak je to pre nu neatraktivne.
Ved na Moskovskej je sice miesto urobit nejaky terminal pre odstavenie SAD aj ukonecnych MHD liniek, ale uz dlhe roky sa tam prakticky toleruje provizorium, kedy sa tam autobusy rozne otacaju prip stoja az v jazdnych pruhoch.
Okolo Watsonky nie je ziadny ciel, kam by si cestoval cez vikend resp je tam obsluzeny ten zvysok linkou 7. Jediny zmysel teda dava bezpecnost pri odboceni na Zimnu.
Co sa tyka linkoveho vedenia, mam pocit, ze vsade na Slovensku je to chaos, ale zrejme to bude mat rozne dovody. Ci uz to su financie, teda neochota prihodit par drobnych a nakreslenie taktovej dopravy, pri SADke je to zase, grafikon si kreslime my podla sluzieb a kraj da peniaze, ze ludom utecie autobus o 5 minut pred prichodom vlaku, na to sa neberie ohlad, pretoze zase existuje Anicka, ktora uz 10 rokov konci v robote o 3 a ma presne vypocitane, kedy si ma pichnut v robote, aby ten autobus stihla. Ak by cakal dalsich 10 minut, tak je to pre nu neatraktivne.
Ved na Moskovskej je sice miesto urobit nejaky terminal pre odstavenie SAD aj ukonecnych MHD liniek, ale uz dlhe roky sa tam prakticky toleruje provizorium, kedy sa tam autobusy rozne otacaju prip stoja az v jazdnych pruhoch.
KVKV
Prínosom by bolo znovuzavedenie tradičnej linky 1 pre rýchle a najkratšie spojenie juhu a severu mesta . Linky 1 a 6 by tak mohli byť nosné s polovičným intervalom 7-8 min, šestka predlžená až na Havličkovu. Linka 2 by obslúžila trať k botan. záhrade, linka 4 z Barce ukončená na stanici. Pokial by sa ukázala potreba liniek 3 a 7, tak len v špičkách v dnoch škol. vyučovania. Mimo špičky by stačilo šesť liniek 1,2,4,6,9,R1. Špičkové erky by šlo tiež obmedziť. Zrušiť R4, R5, R8, (R5 a R8 majú nízku obsadenosť, kapacitu R4 by prevzala R3 a R7)