Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: monoblok #84541:
U nás také ani nie je. Výhybky sa neprehadzujú cez povelový kontakt v troleji ale elekromagnetom pred prvým podvozkom
Reakcia na: S499.1023 #84549:
S tými plochami súhlasím, to trhá uši. Pri čakaní na križovatkách som narážal na neexistujúcu preferenciu. Sice som sa nedíval na komplet celé video, ale videl som ukážkový príklad pred (asi) magistrátom. Električka sa blíži ku križovatke a pár sekúnd pred tým, ako by do nej vstúpila, skáče stopka a zelenú dostávajú postupne všetky ostatné smery. Stačilo by přitom podržať niekoľko sekúnd voľno pre električku a tá by nestála celý cyklus na semafore.
Reakcia na: S499.1023 #84549:
Predzvesti sa umiestňovali práve kvôli tomu, aby tá električka zbytočne nemusela čakať na križovatke, ale mohla vyčkať na zastávke a pobrať potenciálnych cestujúcich, pri 5-min. intervale by sa niekto našiel prakticky kedykoľvek. Ale to by cestujúci mohli predsa zneužiť 🙂
Reakcia na: Bjorn #84548:
Celkove to nie je veľmi výstavná jazda - voz s plochými kolesami, ich neustále brúsenie sklzom, pričom štýl jazdy nasvedčuje tomu, že pôvodcom plôch je práve autor videozáznamu... Ale čo ti vadí na čakaní na križovatkách? To, že nečaká na predvesti?
Reakcia na: TomoSK #84543:
Ale za to čakanie na križovatkách by si niekto zaslúžil facku.
Reakcia na: monoblok #84541:
A čo tu vyrieši ”Výhybka 0"?
Reakcia na: 110mat110 #84538:
Ak je v rozbeh nepríjemný s trhnutím, tak je to chyba vodiča.
Reakcia na: LUKYmhd #84532:
Tomu nepochopí nikto. Jedine to môže niekto pochopiť.
Reakcia na: LUKYmhd #84529:
Ty si prečítaj, čo si napísal.
Reakcia na: romeo #84535:
Logické by bolo tú zastávku predĺžiť dopredu do úrovne, v ktorej tam vozidlo stojí a vytvoriť priechod aj pri označníku. Keď tam teda tá zastávka už musí byť. Ostrovček tej nasledujúcej začína o neskutočných 160 metrov ďalej a najbliží v opačnom smere ešte menej.
Nemajú uz KTcka výhybku 0? Inak návrh evidentne na palicu.
Reakcia na: Bmpeer #84534:
Preboha, to kto toto navrhol?
Reakcia na: Dispecer #84537:
predtým to bolo výnimočne, ale teraz čím ďalej tým viac ich zastavuje takto, dokonca aj s maličkými variami. Neviem čo to je za trend či prišli noví vodiči alebo čo
KT sa vojde v pohode pred delic. Ale potom zastavi daleko pre ludi co stoja v budke a aj rozbeh je potom taky neprijemny s trhnutim. Celkovo je to nafigu
Reakcia na: romeo #84535:
Z mojej skúsenosti vodiči zastavujú skôr bližšie k prechodu ako 1. dverami za označníkom. Toto bude skôr výnimka.
Reakcia na: Bmpeer #84534:
Projektantovi to nevadilo? Je to v súlade s normami? Viac-menej rečnícke otázky.
Reakcia na: Bmpeer #84534:
Ja viem že je to dôvod, ale zastávka je dostatočne dlhá, dokonca je lepšie ak zastaví viac vzadu,pretože aj priechod je na konci a majú to potom bližšie. Takto vystupujú ľudia do blata či snehu a prebehujú cez cestu (viď tie diery v kríkoch ktoré spravili lebo sa im už nechce vracať). 90% vodičov vie zastaviť normálne, tak by mohol aj ten zvyšok sa naučiť.
Reakcia na: romeo #84533:
Dôvod prečo sa tak zastavuje je asi tento: https://imhd.sk/ke/galeria-media/222335/
Ak by zastavil presne pri označníku, už sa nikam nepohne. A neviem ako je na tom dĺžka zastávky, či sa s KT-čkom dá zastavovať až za deličom, aby sa pred ním stihol ešte rozbehnúť a či by zároveň netrčal za nástupnou plochou.
A nezastavia ako ľudia ani za svet- fotené tesne po zatvorení dverí, ale takto stál. A ešte stále niektorí majú aj tie druhé dvere za označníkom,však čo ľudia nech si skáču do blata, vodič si sedí v kabínke jemu jedno.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.