Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: cedin #82564:
Jedna celodenná (ideálne celotýždenná) linka z jedného zo sídlisk na východnej strane Hornádu na KVP. A podľa toho, z ktorého sídliska to pôjde, adekvátne upraviť ponuku spojov, prípade i celých liniek z toho druhého sídliska v relácii sídlisko - Mier (obe zo sídlisk tam dnes majú 5-6 min. interval v rannej špičke nerátajúc osemnástkopäťdesiatpäťku).
Reakcia na: matpiz #82566:
"Po ukončení stavby MET bude aj táto zastávka uvedená do skúšobnej prevádzky, aby bola otestovaná miera jej využitia ako združenej zastávky."

Takže idú testovať niečo, čo už je dávno otestované v stovkách miest po celom svete ?
Tak sa zdá, že sa rozprúdila debata o združených zastávkach: https://kosice.korzar.sme.sk/c/20742793/zbytocnu-potrebuju-o-potrebnej-spekuluju.html

Preto je nepochopiteľné, prečo nebude na Krajskom súde. Je to jediné možné riešenie, aby busy nečakali v zápche siahajúcu po parkovací dom. Aj teraz polícia nerieši státie áut na koľajniciach. Prečo by som mal v brike čakať v zápche? Ohľadom toho som písal do dpmk a potvrdili mi, že polícia vedome toleruje porušovanie dopravných predpisov (v podstate priamo pred jej oknami). Posielam dôkaz. Všimnite si druhý odsek.

Keď sa odstaví od februára Moldavská, tak bude Terasa bez električiek v oboch smeroch. A všetky R-ky (okrem R2 a R8) budú nahradené v meste LX6? Ranná špička v čase študentskej R4 bude masaker.
Reakcia na: Majou #82560:
v portfoliu ich samozrejme ma, ale mne osobne odpisal technicky riaditel useku dpmk mailom(pisal som priamo na info na dpmk ale ta co ma na starosti maily to posunula vyssie na technicky usek sefovi) a ten odpisal zevraj pri dalsom nakupe to budu uz s najvacsou pravdepodobnostou bud skody alebo caf ,v nasom regione a meste ine briky neprichadzaju velmi do uvahy hlavne koli cene mam na mysli bombardier ci alstom, tam su oproti spominanym brikam uz astronomicke ceny .. kazdopadne pri dlhych vozoch kriteriom bude uz aj plna nizkopodlaznost a klimatizacia co by pragoshitexove preliezky nesplnali..
Reakcia na: veteran #82542:
Rád by som pochopil, ako by sa z 18-tky a 55-ky dala spraviť jedna linka a pritom by ostalo obslúžené (v prijateľnej kvalite) to, čo dnes - 3 zhruba rovnako veľké sídliská KVP, Ťahanovce a Furča čo najkratšou cestou k okresnému úradu. Podľa mňa sa to nedá.
Mne sa práveže trasy týchto 2 liniek vidia logické.
Ale to, čo premáva mimo špičky, je zmyslom rovnako 18-tka ako 55-ka, aj keď sa to volá 18-tka.
Čo sa týka kapacity, celé je to tam nejaké čudné. Podľa mňa sú Ťahanovce a Furča zhruba rovnako veľké, takže aj kapacity oboch liniek by zrejme mali byť rovnaké. A aby bol medzi nimi v úseku HyperTesco - nová nemocnica „preklad“, logické by pritom bolo, aby na oboch bol rovnaký interval a pritom rovnaká veľkosť vozov.
A nechápem, prečo je 55-ka 55-kou a nie napr. 35-kou, keď žiadnu zastávku nevynecháva...
Reakcia na: orlov #82562:
Na električky problém nebude-len dnes som videl niekoľko vozidiel ako autoškola
Môžu nakúpiť, čo a koľko len chcú, len bude zaujímavé, kto na nich za tie smiešne peňeži bude jazdiť. Iba ak by s vozidlami nakúpili aj nejakých Ukrajincov ...
Reakcia na: reparil #82553:
Už dávno som nečítal košické ejcafkulácie.
Uz som sa zacal tesit, ze by boli normalne eliny aj v Ke. Ale ak by sa predsa kupovali nove dlhsie, tak Pragimex ma v portfoliu aj 3-clankove. ?
Reakcia na: Majou #82558:
Všetko sú to informácie "jedna pani povedala...", či názory a priania samotných užívateľov.
Zartujete s tymi novými elinami ci nauzaj sú info ze za tie obojsmerne sa idú kupovat nové?
Dá sa o tom niekde precitat? dik
Reakcia na: 110mat110 #82556:
A pri vývoji bola aplikovaná už osvedčená technológia "čím menšie kolesá, tym viac SOR", ktorá sa pozitívne premietne na opotrebovaní koľajníc. Vtáčiky čvirikajú, že vraj prekvapí aj počtom dverí, tak som zvedavý.
Reakcia na: myslavcan #82554:
Kedze mame funkcne trolejove vedenie, tak predpokladam ze budu na baterky.
Reakcia na: myslavcan #82554:
Žeby SORINO - TRAMÍNO?
Reakcia na: reparil #82553:
Ja som počul, že to má byť SOR a že už má vyrobený aj prvý prototyp v košickom nátere
Reakcia na: KVKV #82552:
vraj namiesto dlhych KT8 by sa mali nakupit skody 29/30T(prip alternativne caf urbos-ake jazdia v debrecene https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8d/CAF_Urbos_3_(Debrecen).JPG ) aspon co som ja pocul ked KT8 a T6 budu vyradzovat z prevadzky- kedze dpmk potrebuje aj nizkopodlazne dlhe vozy na niektore linky
...tento stav (50 nových vozov ) by umožnil odpredaj (vyradenie) T6 a niektorých KT8.
Načo Košice zakúpili 45 vozov Vario LF2+ ? Nakolko nahradzujú súpravy, odpovedá to 90-tim sólo vozom (T3). Okrem toho ešte 29 T6 a 17 KT8. Počíta sa so zahustením intervalov alebo zavedením dalších liniek ? (neverím tomu).
Totiž aj pri maximálnej špičkovej výprave po ukončení výluk zostane množstvo nevyužitých vozov.

Podla mojho názoru sa mohlo nakúpiť 8 až 10 vozov V.LF2+ obojsmerných (výhodnejšie pri prepravne menej kapacitných výlukách), taktiež by boli vhodné tak 8 - 10 sóla (L2 a 4) prípadne spriahanie do dvojičiek - velkokapacitné súpravy.
Teda 30 Vario LF2+ jednosm.
10 LF2+ obojsm. a 10(9) LF sólo.
Neviem sice presne ako je to odsúhlasené výkony / spotreba energie, ale sólo Vario je rozhodne úspornejšie a niekde plne postačuje.
Reakcia na: 110mat110 #82548:
podľa všetkého to platilo len o kruháči
Reakcia na: reparil #82546:
Len aby na to ešte boli dostupné financie...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.