Reakcia na: afeno #82246:
Priemerné meškanie 52ky v špičke je tých 7 minút v smere do Šace a opačným smerom v Krásnej záleži od dňa ale tých 12-14 minút je skôr pravidlom. Obyvatelia MČ Krásna by s týmto problém nemali, pretože, síce neviem čo hovoria oficiálne čísla, ale z môjho pravidelného pozorovania sa okrem rannej špičky, nasype do autobusu najviac ľudí práve na jazere, hoc netuším prečo, asi im škodí ten zápach sídliska... Práve obyvatelia MČ Krásna by mohli byť povďační najviac zato, že sa vyhnú zápche na Slaneckej, a že ich vozidlo nebude 10 minút zmeškané už od Steel arény resp. auparku. Ostatne to už vidno aj na Važeckej, že práve tam smerom do Krásnej mnoho ľudí nastupuje, buď na 52 alebo 28 a dovolím si povedať, že ak nestihnem 52ku z NO tak celkom určite tú istú 52ku stihnem z Važeckej. Ja sa osobne Krásnej neobávam... A ľudí ktoré idú celú trasu je skutočné minimum.Osobne najväčší problém vidím so Šacou, lebo tam by to asi neprešlo, hoci myslím si že po skúšobnej prevádzke by sme ľuďom rýchlo ukázali, že je to takto do mesta rýchlejšie a efektívnejšie, hoc s prestupom trvajúcim dve minúty. Ale nejaký občasný priamy spoj z NO do nemocnice by veru trebalo zachovať.
afeno
Obsluha Barce aj Železiarni by sa dala vyriešiť aj bez použitia 15 metrových električiek
Štvorka.. ak by jazdila častejšie 24ka (aj namiesto eurobusu, tým pádom v 30 minutovom intervale) tak by pohodlne nahradila električku, ktorá teraz obsluhuje len okrajovú časť Barce. Električka by tam mala význam keby sa vybudoval nejaký terminál alebo také niečo, vtedy hej. Ale teraz určite nie. Zas bez náhrady ju rušiť je blbosť.
Odsek slabá intenzita mimo špičiek- 7 chodí plná (v sedle v 15 minutovom intervale) takmer po celý deň. Niečo ako špička pri żeleziarňach neexistuje, tam sú iba návozy na smeny.