Existuje iný spôsob na skapacitnenie obratiska aby sa nič nezbúralo a/alebo aby sa nijako nezasahovalo do šírky Watsonovej ulice (ani neviem, či je to vôbec ešte možné)?
Aj ked to má zdanlivú logiku, je to hlúpe a nevhodné riešenie. Ako keby tie kolajové riešenia v Košiciach navrhoval niekto, kto niečo také nikdy nerobil a nevidel. Dokonca aj pražáci* sa prišli pozrieť na niektoré "čudá" , hlavne sa bavili na križovatke NMM a smyčke pri žst.
*/odborníci z dpp cez rekonštrukcie tratí.
Lebo na "vnútornej" strane obratiska v stiesnených podmienkach jednoduchšie nakreslíš nástupné ostrovčeky. Tým pádom môžeš koľaje umiestniť až na okraj pozemku a tým zväčšíš polomery oblúkov. Stačí trochu logicky myslieť
Príspevok bol o tom, že toť nedávno sa v médiách nejaký súdruh z magoriátu bil v prsia, že nedovolí ani meter novej rozkopávky na tratiach, kým nebude spojazdnená križovatka VSS. A predsa oni majú vždy pravdu,či...?
Presne tak, 19.6. je nereálny termín pre križovatku VSS. Ešte nemajú urobené srdce križovatky, nehovorím ani o povrchoch a dokončovačkách. Polovica júla je už reálna.
Skôr by som to videl tak, že prvá odovzdávka bude Botanická záhrada, ale skôr ako koncom júna to tiež nebude, v obratisku sa ešte stále buduje len spodok trate.
Údajne od 19.6. odstavený Amfik, kaliforňák má byť pri Družbe, už sa rieši osadenie unimobunky pre voričov. Na druhej strane sa môžeme tešiť, že bude odovzdaná križovatka pri VSS...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
veteran