Reakcia na: veteran #78400:
Ano, videl som tie mapky, aj tam je to vidieť že trať na jazere patrí medzi kapacitne najviac vyťažené počas špičky - teraz po reko usekov ktore už su "nove", ostava jej skoro prvenstvo. Dalšia vec - dátum toho prieskumu je jedná vec - no ta trať má za sebou aj väčšiu premávku ako je teraz, jazdili na nej aj L 1 a L 5, tak isto L R2 aj mimo špičky a cez víkendy, (a boli tam nasadzovane 3 x T3), jazdili po tej trati aj autobusy (počas výluk a pod), celá trať je v pôvodnom stave (okrem useku VSS - levočska) - to všetko a aj zub času sa podpisal na to v akom stave tá trať je, a to v tých mapkach zohladnené nieje.. Myslím si teda že tá trať je hodna ( trať L 9) na generálku - určite viac ako bola trat napríklad v useku N.Oslob - Stanične nám (stači sa pozrieť do histórie kedy ju postavili, kedy použili panele a kedy usek od seneho trhu po stanicu zgenerálkovali a teraz znova celý usek prešiel GO) ... To len na porovnanie ... niekde 2x "vyhodene peniaze" podľa mna a niekde pôvodný stav od prvého dňa .. Ešte si treba uvedmiť že jazero je také isté sídlisko ako iné v meste (kvp, th. furča), a ED je nosný systém dopravy.. Keby ED nejazdila, AD nemá šancu obslužiť celé jazero v takom rozsahu miesto ED pri sučasnom stave neúnosnej dopravnej situácie na Slaneckej ceste .., ?
Bjorn
Mimochodom, rekonštruovať trate podľa linkového vedenia mi príde, slušne povedané, scestné.