Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KVKV #3691:

Vyriešilo sa to na mnohých ďalších vozidlách, dnes už zlezený náter na električkách nikde neuvidíme. Graffiti sa už, chvalabohu dlho neobjavilo, resp. si s ním vedia okamžite poradiť. Horšie je to s graffiti v interiéri "B" vozidiel v súpravách a novinkou je vylepovanie už vopred počmáraných nálepiek, čo robia tzv. stickeri.
Reakcia na: KVKV #3690:

Čo sa týka zladenia L6, 7 a 9, aj pri dnešnom stave by úplne postačovalo, keby L7 stála na oboch stanovištiach zastávky Stará radnica. Na všetkých troch spomínaných linkách je interval v špičke/sedle/noci 15/20/30 min., t.j. aj pri ujdení ktoréhokoľvek spoja nemôže dôjsť ku 50 min. čakaniu. Zastavovanie L7 do roku 1969 by som nebral do úvahy, nakoľko premávala smerom na NMMM, tak ako dnes L6 a 9, ktoré tam stoja. A napokon, akákoľvek nová linka by bola prílišným luxusom, ktorý by sa musel niekde prejaviť. Najlepším riešením by bolo posilnenie intervalu na existujúcich linkách a časová tarifa.
Reakcia na: Sarko #3688:

tak to ma teší, že sa to vyriešilo. A so znečistením od grafitu si už vedia poradiť ?
Reakcia na: Vladimír #3657:

ad1/ o kvalitnom obslúžení pri 30´ intervale nemožno hovoriť
ad2/ pokial by boli 6,7,9 s 10´ int., 6 a 9 preložené po5´ a zastávka L7 pred križovatkou ,tak nič netreba.
Tento spoj je využívaný rovnomerne behom dňa , služ.cesty, študenti, v obvode je vela firiem. Súčasný stav znamená dlhé prestoje , v najhoršom prípade, keď mi ujdú obe spoje tak až 50min čakania .
Hlavným prínosom "L8" by bolo posílenie vyťaženej trasy Terasa-N.O. L6 je málo. Ďalším zatraktívnenie spojenia na B.Něm. a k Strojáru. A nie je účelom, aby vozy jazdili v týchto úsekoch trvale preplnené. Na B.něm. by som skor obmedzil autobusy.
!!!-A nie je pravda, že na zmieňovaných zastávkach u st.radnice L7 nikdy nestála !!! Stála až do svojho zrušenia v r.1969 // trasa Stromova-NMM-B.Něm. //
Dnes som si všimol niekoľko zvláštností:

-Na trolejbusovom obratisku Myslava-Grunt je odstránená trolejová výhybka. Aj keď káble boli poodpájané, zostali zatočené nad výhybkou a takisto aj kríž. Vyzerá to dosť škaredo.

-Na L20 premáva 5242, na ktorej sa pri otváraní prostredných dverí striedavo otvára raz ľavé a raz pravé krídlo dverí... Vodič na zastávke Luník IX-Rázcestie síce zastavil, ale aj napriek tomu, že tam stáli spoluobčania a niektorí dobiehali, vodič dvere vôbec neotvoril a po chvíli vyštartoval znova.

-Na novovybudovanej, ale nepoužívanej zastávke Západ-Stodolova na Popradskej ul. (v smere na Moldavskú cestu) stojí odstavená 5004-ka.

-Na L19 premáva 3527.
Reakcia na: KVKV #3686:

Dnes ten voz už vyzerá normálne, žiadna zlezená farba do základovky.
Táto špecialita nie je ani tak umyvárkou, tá je opravená a technológia vymenená. Rozožieranie laku a farby spôsoboval (spôsobuje?) čistiaci prostiedok obsahujúci agresívnu kyselinu - LUMIL.
Tie podivné čiary na čele vozidla, to boli 3 alebo 4 vertikálne nalepené samolepky imitujúce nerez a samozrejme, bola to ľudová tvorivosť vodiča, ktorý má vozidlo pridelené a ktorého mám neveľmi "v láske".
Reakcia na: BM #3684:
Hej, ale asi pol hidiny. Akurát sme zašli na výpravňu vypiť kávu a zase het. Definitívne som sa pozviechal až teraz.
I.
Reakcia na: tbus #3685:

neviem teraz hneď z hlavy ako vyzerá dnes, ale tak vyzerala, tá farba bola "vylízaná" až na základovku ,to je špecialita košickej umyvárky, a tie podivné čiary na čele si pamatám, zrejme "ludová tvorivosť" asi vodiča.
Nádhera.
Reakcia na: KVKV #3645:
Ta 531 vyzerá ako po kúre vo FOTOSHOPE. ?
Vsimnite si niekedy v CP R8 od USS. Je tam iba jeden spoj a aj ten zacina az od VSA
Reakcia na: S499.1023 #3682:
Len tak, ved si bol z Marekom
Reakcia na: BM #3681:
Tu nejde o to, koľko je vodičov, ale o to, aby DPMK neprišiel o licenciu autoškoly. Ročný limit je údajne minimálne 8 ľudí a ak teda nových vodičov E netreba, kurz sa robí len v rámci podniku.
BM:Vtedy som este nebol.Skumulovala sa mi choroba a robota,takze do BA som doletel na IGK v so vecer,odovzdal som hlas 99% mamlasovi aby nevyhral 100% mamlas a v nedelu na obed som prasil spat do Prahy.Buduci vikend som na zeleznicnej akcii v Ostrave a ten dalsi budem vo firme prepocitavat DPH?.Co si chcel?Ci len tak na pivo?
Reakcia na: 1018 #3663:
Pockaj ale hovorilo sa ze kurz nebude tohto roku, ved aj tak je dobludu vodicou, podla toho co si mi hovoril do telefonu
Reakcia na: eMareq #3673:
Diggi ma pravdu. Ale kurz na elinu sa robi tento rok asi iba v Blave
Reakcia na: BM #3678:
Ktora je taka ze vsetko ide do sace v priebehu 10 minut, zase sa vyznamenali
Reakcia na: Sarko #3675:
Nezabudni na 26tku a koordinaciu z 38 a 25
Reakcia na: Diggi #3674:
aj v T-busoch boli ?
Reakcia na: Diggi #3671:
? ? ? ? ? ? ?
Prečo je to asi tak?
Takže kým na L5 by postačovala len kozmetická úprava odchodu zo ŽS z :59 na :06, odvčera sa po zmene CP LR1 udial presný opak - obchod spoja LR1 o :47 sa posunul na :17, len neuveriteľnú a nepochopiteľnú jedinú minútu po odchode spoja L6 na :16. Ďalší úspešne zatlčený klinec...
Ja si pamätám ešte na oknách v a-busoch vo forme letáčikov, išlo len o A-dopravu

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.