Volakde mam inzerat DP na kurz vodicov el + aut z roku 1981. Vyzera asi takto:
Podmienky:
Pre vodicov/vodicky elektriciek:
- Vek nad 20r
- Dobry zdravotny stav
Pre vodicov/vodicky autobusov:
- Vek nad 21r
- Dobry zdravotny stav
- Vodicak na skupinu C platny aspon rok, PRAX NIEJE PODMIENKOU!
Vyhody:
- Narok na kvalitnu zimnu a letnu rovnosatu
- Prenony listok pre vodica/vodicku a ich rodinnych prislusnikov
- Prednostne zaradenie do zoznamu pridelenie bytu
Len ci by do neho nezacali paradajky, al. vajcia hadzat ?
Re #3671 Diggi: posledny? verejny kurz (sam DP si na neho robil reklamu vo vozoch) sa robil v 1993. Odvtedy je to fakt uz len pre rodinnych prislusnikov DP.
Ako hovorim. 1. maja vystavit na Hlavnej ako zivy exponat. ? Autogramiada atd. A v Urbanovej vezi sa zriaduje muzeum voskovych figurin. Skus im predlozit svoj navrh. ?
Vo vecerniku som cital, ze je hodny do zapisu Guinessovej knihy rekordov. Aky rekord? Treba mu voskovu figurinu postavit, al. sadrovu, nieco na styl ako vo filme "Vesnicko ma strediskova", ked kombajn presiel Drapalika
Na 517 a 521 sa robia momentalne skolenia - zacviky vzdy v utorok az stvrtok 12-15hod. Jedna krasavica je v tomto case vystavena v areali DPMK na Bardejovskej (pred výpravnou halou-väčšinou koľaj V.). Skolenie je iba na mieste, bez cvicnych jazd. 30.aprila vyjdu obe von, jedna na garantovane poradie linky cislo 7 (s najväcsou pravdepodobnostou sluzba 07031-2, pretoze ako jedina na linke 7 ma skore ukoncenie cca o 20:30hod.), druha na negarantovane poradie linky 9 (taktiez so skorym ukoncenim). Tie skore ukoncenia su logicke - nicenia brik v noci...
Ozaj, cvicne jazdy sa onedlho objavia v uliciach - asi o 2 tyzdne zacne ulice mesta brazdit skolska brika 100 a o nejake 2 tyzdne na to aj cvicne jazdy v normalnych vozoch... ...kurz novych vodicov je v plnom prude ?
Ak uvážime, že v Košiciach je v obľube čo najjednoduchšie zostavenie služieb (prejazd vozidla z linky na linku je pomaly trestuhodný čin), prestávkovanie na L8 sa pri Štadióne TU zabezpečiť nedá.
Školský spoj TU nemá zmysel, tobôž nie ešte v autobusovej verzii. Funkciu školského spoja už dlhé roky úspešne plnia linky R3, R4 a R7, nevidím dôvod prečo to zásadne meniť. Akurát by sa zišlo, keby tá doprava bola zabezpečená častejšie.
Z toho pramenila aj úvaha o L8, pretože jedinou nevýhodou R-iek je, že TU by sa zišlo aj viac spojov, ale behať naprádzno po rýchlodráhe nie je to pravé orechové.
R1 bude jazdiť bez zmeny rozsahu prevádzky - v sedle na nej budú vypravené dve súpravy (vo voľných dňoch sóla) pri nezmenenom 60 min. intervale. Produktivita práce tým zrejme opäť raz prudko poklesne, nakoľko na R1-tke bude výkon asi v zmysle 58 minút práca : 62 minút prestávka. Hlavne, že šetríme vozokilometre ?
Povodne som chcel napisat, ze sa vyckavat da, ale vlastne sa neda, najme kvoli L7 (mozno by sa aj dalo, len by bolo treba vyhutat ako) a tiez L5. Teoreticky by ta L8 mohla vyckavat na slepej kolaji co je na Stadion TU, lenze to je iba zbytocne manevrovanie. Na OC Optime, by sa mohla iba otacat s minimalnym vyckavanim (2-3 minuty). Nuz je to tazke vymysliet. Najlepsie riesenie by bolo zriadenie autobusoveho skolskeho spoja s nasl. zastavkami (za predpokladu ze by si to TU platila - lenze TU nema ani na kurenie):
Stadion TU
TU
Mikoviniho
cez Tr. SNP (tolko moje myslienky)
Ozaj co bude s R1? Bude osamotena jazdit do VA USS?
Veď práve, že neviem, neviem... Kto cestuje z Boženky smerom na Triedu SNP?
1. študenti - TUKE je však pre študujúcu mlaď kvalitne obslúžená aj zastávkami Amfiteáter, ale aj Poliklinika Sever a Krajský úrad.
2. miestne obyvateľstvo - stále existuje možnosť L12, 18, 35 na zast. Amfiteáter (alebo ak idú len po novú nemocnicu, tak priamo) a ďalej prestup na električku.
Okrem toho, prípadná električka v trase Trieda SNP - Boženka by sa neuživila v intervale kratšom ako 30 min. A takúto linku potom nesprekladáš s ničím. Akurát som istý čas rozmýšľal nad L8 v trase OC Optima - Štadión TU, ktorá by presne kopírovala potreby študentov TU. Táto linka by dozaista obsadená bola (najmä ak by mala 50 min. interval - podľa rozvrhu TU), ale problémom bola absencia obratiska s možnosťou vyčkávania na trase.
Viem, že som spravil chybu, správne malo byť -koľaje ŽSR-, ale bol som v časovej tiesni a už som to nestihol opraviť. Nabudúce si dám lepší pozor. Ináč na výstavu majú prísť M 274 /MODRÝ ŠÍP/, 477.013 /PAPAGÁJ/, možno 556.036 /ŠTOKER/ a iné. Z Maďarska na mimoriadnom vlaku pravdepodobne M 61 /NOHABKA/. Súčasťou výstavy sú aj železničnomodelárske súťaže konajúce sa v priestoroch SPŠ-Dopravnej v sobotu a pri hlavnom vstupe do RD KE v prízemnej budove pri potoku v nedeľu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
Podmienky:
Pre vodicov/vodicky elektriciek:
- Vek nad 20r
- Dobry zdravotny stav
Pre vodicov/vodicky autobusov:
- Vek nad 21r
- Dobry zdravotny stav
- Vodicak na skupinu C platny aspon rok, PRAX NIEJE PODMIENKOU!
Vyhody:
- Narok na kvalitnu zimnu a letnu rovnosatu
- Prenony listok pre vodica/vodicku a ich rodinnych prislusnikov
- Prednostne zaradenie do zoznamu pridelenie bytu