Reakcia na: eMareq #3659:
Ak uvážime, že v Košiciach je v obľube čo najjednoduchšie zostavenie služieb (prejazd vozidla z linky na linku je pomaly trestuhodný čin), prestávkovanie na L8 sa pri Štadióne TU zabezpečiť nedá.Školský spoj TU nemá zmysel, tobôž nie ešte v autobusovej verzii. Funkciu školského spoja už dlhé roky úspešne plnia linky R3, R4 a R7, nevidím dôvod prečo to zásadne meniť. Akurát by sa zišlo, keby tá doprava bola zabezpečená častejšie.
Z toho pramenila aj úvaha o L8, pretože jedinou nevýhodou R-iek je, že TU by sa zišlo aj viac spojov, ale behať naprádzno po rýchlodráhe nie je to pravé orechové.
R1 bude jazdiť bez zmeny rozsahu prevádzky - v sedle na nej budú vypravené dve súpravy (vo voľných dňoch sóla) pri nezmenenom 60 min. intervale. Produktivita práce tým zrejme opäť raz prudko poklesne, nakoľko na R1-tke bude výkon asi v zmysle 58 minút práca : 62 minút prestávka. Hlavne, že šetríme vozokilometre ?
Vladimír
Záver: Všetko, čo L5 potrebuje je jej skoordinovanie s L6 a R1.
Re #3644 KVKV: A z tohto dôvodu som sa už pýtal, že ČO BRÁNI linke 7, aby zastavovala na oboch nástupištiach Stará radnica? Nič. Len nezmyselná tradícia, že tam nikdy nestála. V takej Prahe by to bolo úplne normálne.
Navrhovaná L8 - zaujímavé... len či by ten záujem na trase Boženka - Trieda SNP bol skutočne taký. Nestačí L12 po amfiteáter a prestup na električku? Alebo L7 na Starú radnicu a prestup na L6, 9?