Reakcia na: eMareq #3659:
Ak uvážime, že v Košiciach je v obľube čo najjednoduchšie zostavenie služieb (prejazd vozidla z linky na linku je pomaly trestuhodný čin), prestávkovanie na L8 sa pri Štadióne TU zabezpečiť nedá.Školský spoj TU nemá zmysel, tobôž nie ešte v autobusovej verzii. Funkciu školského spoja už dlhé roky úspešne plnia linky R3, R4 a R7, nevidím dôvod prečo to zásadne meniť. Akurát by sa zišlo, keby tá doprava bola zabezpečená častejšie.
Z toho pramenila aj úvaha o L8, pretože jedinou nevýhodou R-iek je, že TU by sa zišlo aj viac spojov, ale behať naprádzno po rýchlodráhe nie je to pravé orechové.
R1 bude jazdiť bez zmeny rozsahu prevádzky - v sedle na nej budú vypravené dve súpravy (vo voľných dňoch sóla) pri nezmenenom 60 min. intervale. Produktivita práce tým zrejme opäť raz prudko poklesne, nakoľko na R1-tke bude výkon asi v zmysle 58 minút práca : 62 minút prestávka. Hlavne, že šetríme vozokilometre ?
KVKV
Linky 1,7,9:
Suhlasim s Vladimirom ohladne straty spojenia s centrom
Spojenie B.Nem....Terasa skutocne cez den chyba. S tym je spojeny casto vesely zazitok. Idem s L7 k st.radnici. Ta vacsinou zastavi na zast v ulici CSA koli semaforu. Ovsem nekomu z dp strasne vadi , ze by zastavky boli velmi blizko, takze vystupit sa moze az po odboceni na Kuzmaniho, medzi tym mi ujde 6 alebo 9 . perfektne.
Priame spojenie tam chyba a tiez Juzna tr....Sturova ...Moldavska...
Riesila by to linka v trase "H.Strojar-Stu.-Mol.-SNP-B.Nem." napr.L8 ked uz 5 jazdi inde.