Dnes sa autobusom na L30 ev.c. 4302 s odchodom o 10:05 z Exnarovej viezol netradicny pasažier: Patrik Herman z TV Markiza? Nie nahodou. Pocas jazdy v polopreplnenom autobuse natacal so svojim stabom nejaky prispevok do svojej relacie Lamparen a aj do rubriky lebo medved. Pravdepodobne nejaka reportaz o DPMK. Zaujal ho aj jeden napis, v autobusoch su hore stresne vetracie okienka. A tam je napis: V pripade nebezpecenstva potiahnut 4 cervene packy. Lenze tam ziadne cervene packy niesu. No vsak v najblizsom case tu reportaz uvidime.
Pri intervaloch 20 až 30 min je nepresnosť +/-7 min alebo dokonca vynechanie spoja je drzosť. Toto sa stáva v ke pomerne často, a čo je zaujímavé tak aj mimo špičku, večer, ked žiadne dopravné zdržania nie sú, autobusy poloprázdne.
Sťažnosti (kam vlastne?) sú stratou času, nič sa nestane.
**R-ky druhý voz.
Návštevník košíc sa celkom lahko može dopracovať nevinne k pokute . Nepoznám mesto na západ od Čiernej n.T. ,kde by mali také exotické opatrenie.
ad.revizori.
Veď o to ide , aby si lístky kúpili. Inteligentné riešenie, lepšie ako trapné konflikty a nadávky.
V Košiciach nastala až chorobná snaha o elimináciu čp a opatrenia v R-kách, nástupy prednými dverami** ,drzé a hulvátske chovanie niektorých revizorov. /schizofrénna paranoja/
Presnosť, intervaly a kvalita mhd nezodpovedajú ani výške cestovného natož výške pokút (ja viem-zákonom dané) .
V niektorých mestách je to tak ,že priamo revízorovi zaplatená pokuta je nižšia -zpravidla polovičná, pre prípad ,že cestujúci zabudol predplatný lístok ,má možnosť myslím do 30dní sa preukázať na stanovenom mieste a zaplatí symbolickú pokutu 30korún.
Revizori nechytajú cestujúcich pod krkom ani neblokujú otváranie dverí v zastávkach dokial nevymožu od čp občianku.
To som videl v ke, koli čp a revizorom som sa musel viezť o zastávku ďalej. To je balkán !!!
S vozidlom by to mali o niečo jednoduchšie, možno lacnejšie ,ale to chcú prerozchodovať trate alebo vystavať splietky 1000/1435 v určitých úsekoch?
Majú vobec jasno čo chcú alebo sú to len také predvolebné slohové práce.
Zaujímajú Ťa vozidlá vrchného vedenia alebo trakčné vozidlá?
Čo sa týka 14TrM #2002, tak to je štandardné vozidlo, na ktoré sa v zimnom období nainštaluje rozmrazovacia súprava a toto vozidlo v tomto období slúži potom iba na tieto účely. Na samotnom trolejbuse sú iba nejaké úchytky pre uvedenú súpravu a navŕtané diery pozdĺž botiek, do ktorých sa hadičkami privádza nemrznúca zmes. Vozidlo nanáša zmes ešte pred vytvorením námrazy.
1.
Najväčší dement spomedzi vodičov je asi na voze 5236.
Prečo? Ľudia ešte ani celkom nenastúpili a už zvonil a zatváral dvere. Ak niekto dobehol na poslednú chvíľu, mal smolu, vodič už dvere neotvoril. Na prechode nedal nikde prednosť chodcom, ale vytruboval na nich a aj skoro jedného chodca zrazil. No a keď ho jeden vočil na známej križovatke sečovská - prešovská nechcel pustiť zaradiť sa pred seba, tak ho neskôr tento vodič autobusu predbehol a schvalne vytlačil na krajnicu cesty.
2.
Este jeden dotaz k revizorom. Dnes som stretol jednu dvojicu, dvaja muži, pričom jeden z nich starší, bradatí. Pri kontrole v autobuse (L15) keď chytili 2 bez listka namiesto udelenia pokuty ich iba vyzvali, aby si išli kupiť lístok ku vodičovi.
Vplyvný finančník a viceprezident investičnej banky je momot a tí, čo ho nechali aby sa takto vyjadroval, poprípade súdruh Bauer, ktorý ho podporil, tiež. Čo im bránilo ísť vlakom alebo lietadlom? Čo všetci vidia spásu len v tej poxxbanej diaľnici? Aby sa viac ľudí mohlo zabiť?
Chtěl bych se někoho tady zeptat, nevíte čím je v Košicích zajišťována úprava trolejového vedení ( kolika a jakými vozidly, popř. z kterých let )? A ještě jsem slyšel že vůz 2002 je nějak speciálně upraven pro zimní provoz. O co se jedná. Díky moc.
Minule som tu písal, že mi vynechal spoj L18 o 05:40 - odchod z KVP. Tak, dnes som zistil, že ten spoj šiel so sedem ( 7) minútovým náskokom ( predstihom). ?
Dnes zas 7 minút meškal ten istý spoj - jedná sa o trhanú službu - asi budem musieť zasiahnúť ? Vodiči traste sa!!!
V podstate by to bolo možné, to som uviedol
-nemecké vozy z konca 90.rokov boli riešené tak, že na žel.trati sa 15kV ac transformovalo a usmernilo na napatie pouličnej siete 600(750)V dc, potom može nasledovať jeden a ten istý trakčný obvod.
-sústava 3kV dc sa jednoducho transformovať nedá, musel by sa použiť striedač (to uvádzam pre prípadných laikov na dis.fóru), transf. a potom jednotný trakčný obvod. O niečo podobné bol záujem v Prahe, koncepciou ktorú popisujem sa zaoberali v ČKD. V tej dobe bol problém mimo iné priestorový, proste do vozidla električkového typu by sa to nevošlo. Dnes firmám Siemens a Cegelec sa dotoho tiež velmi nechce.
-pokial dnes niekde jestvuje vozidlo typu Regiotram na pre nás vhodné napatia, tak o tom neviem. Uvítam informáciu. Z rozvinutých zemí by mohlo mať záujem jedine Taliansko. Na Slovensku jedine Košice, takže si musíme počkať aspoň na Čechy, ak si na to niekto trúfne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV
S vozidlom by to mali o niečo jednoduchšie, možno lacnejšie ,ale to chcú prerozchodovať trate alebo vystavať splietky 1000/1435 v určitých úsekoch?
Majú vobec jasno čo chcú alebo sú to len také predvolebné slohové práce.