Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bigmac #3419:
Správa. Ale máš smolu, všetky NP vozidlá s pevnými podvozkami sú na tom rovnako. Holt budú musieť Trabusti viac makať.
Reakcia na: KVKV #3440:
Nuz ked myslis tu nasu povodnu T2 - 234 (teda kopa zelezneho srotu), tak ta historicka je. Aj 212 je historicka, len nie nasa, iba cislo je nase 😉 🙂

Keby 203 chceli dat do povodneho stavu po vyrobeni (nie ako dnes, ked odraza stav z r. 1967) - veru mali by co robit, aby zohnali vsetko potrebne.
Reakcia na: BM #3439:
No lenže Prešov má výrazne vyšší počet starších vozidiel po generálnej oprave alebo aspoň veľkej prehliadke - všetky autobusy do roku 1995 a všetky trolejbusy do roku 1994. To sa jaksi o Košiciach nedá povedať 😉
Reakcia na: rl #3436:

O tých košických alebo všeobecne, upresni.
Reakcia na: Sarko #3408:

Áno, skleróza, poplietol som to, vďaka za opravu.
Reakcia na: SHORTY #3404:

Historické a nostalgické vozy treba tiež priebežne udržovať ,mali by byť pýchou dp a je vecou cti z ich strany k tomu pristupovať zodpovedne. Najstarší dp na Slovensku!
104 - vozidlo z roku 1920 má svoju historickú hodnotu aj v prípade prevedených zmien. 103 a 104 sice v ke nejazdili v pravidelnej prevádzke , ale tento typ áno. Tolko zmien oproti povodnému stavu tam zas nie je: -náter, strešná nástavba, interiér. Rozhodne ho treba zachovať buď ako nost. vozidlo alebo uviesť do povodného stavu (a priradiť mu číslo zo série 9 až 12, kam typovo patrí) ,dokumentácia je. Rovnako sa to riešilo s T2 - tá historická je?
čo T1 tam je tolko zmien a odlišností, že košické tam zostalo len číslo.
Reakcia na: KVKV #3437:
Tak mi a Presov mame autobusy v najlepsej starostlivosti na slovensku. Ked je nieco znicene tak je to znicene vdaka sprostym cestujucim
?
Reakcia na: KVKV #3437:
Tak mi a Presov mame autobusy v najlepsej starostlivosti na slovensku. Ked je nieco znicene tak je to znicene vdaka sprostym cestujucim
Reakcia na: Nodes #3402:

No ale o tom to je ! Starostlivosť o vozidlá, o trate, stanoviť určitý štandard remeselnej práce u dielenského perzonálu. Tá zanedbanosť nie je len nedostatkom financií.
Reakcia na: BM #3435:

Tak potom to bolo tento týždeň. Ale bolo vidieť, že nemá evidenčné číslo.

P.S.: Nevie niekto niečo o električkách "RINGHOFFER" ???
Reakcia na: Nodes #3434:
Neviem, zistim ked pridem do KE

ADD RL: 3527 prisla 26.3.2004 co je piatok, takze nemohol si ho vidiet v utorok. To je z oficialnych zdrojov
Reakcia na: Diggi #3429:
Minule tu pisal 1018, ze KT8RN2 by mali vyjst 30. aprila s tym, ze je predpoklad vystavenia na Hlavnej 1. maja.
Co sa tyka 3527, ma to teda klimu pre vodica ci nie? Su aj ine rozdiely oproti doterajsim SU15?
Ja som 3527 vídaval asi od utorka minulého týždňa, keď autous odbočoval na Ťahanovce na moste. Stadiaľ vidno Garáže Džungľa.
Joj ešte som zabudol, včera som si bol omrknúť 3527, je zašitý medzi odstavenými 3502 a 3526. Má však odparovač, teda klimatizovanú kabínu vodiča. ?
Také som včera našiel v schránke. ?
DOPRAVA NA KVP
PREISKUM vyťaženosti liniek MHD v MČ KVP, vykonaného dňa 17.2.2004 v čase od 6.20 do 8.00 hod.
Prieskum vykonali poslanci MZ Ing. Pavel Tit, Ing. Jozef Bocan a pracovníci MÚ KVP Ing. Viliam Guľa a p. Iveta Ziarková na zastávkach MHD Starozagorská smer Popradská a KVP Most smer Toryská.
Účelom prieskumu bolo zistiť vyťaženosť a presnosť príchodov a odchodov jednotlivých spojov podľa CP.

ZASTÁVKA MOST :
vyťaženosť v čase 6.20 - 8.00

č.19 - 96%
č.36 - 88%
č.54 - 83%
č.71 - 73%
č.72 - 72%


ZASTÁVKA STAROZAGORSKÁ :
vyťaženosť v čase 6.20 - 8.00

č.18 - 77%
č.32 - 94%
č.34 - 83%
č.35 - 78%


SPOJE VYŤAŽENÉ na 90%:

č.18 - odchod o 7.03, 7.33
č.32 - odchod o 6.31
č.34 - odchod o 6.52
č.35 - odchod o 7.10


SPOJE VYŤAŽENÉ na 100% a viac:

č.18 - odchod o 7.18
č.19 - odchod o 6.57, 7.13, 7.27, 7.42
č.32 - odchod o 7.10, 7.16, 7.31
č.34 - odchod o 7.08, 7.23
č.35 - odchod o 7.25
č.36 - odchod o 6.56, 7.11, 7.26
č.54 - odchod o 6.46, 7.01
č.71 - odchod o 7.10
č.72 - odchod o 7.04, 7.19, 7.34


Presnosť príchodov a odchodv podľa CP :

- presne podľa CP: 28 spojov
- v tolerancii 2.min: 18 spojov
- s meškaním: 4 a to linka : č.19 odchod o 6.42 - meškanie 5.min.
č.32 odchod o 6.31 - meškanie 3 min.
č.36 odchod o 6.41 - meškanie 9.min
č.71 odchod o 7.10 - meškanie 5 min.

Na základe uvedených skutočností miestne zastupiteľstvo prijalo uznesenie č.97/6-17/2-2004, ktorým žiada Mesto Košice na sídlisku KVP ponechať minimálne súčasný rozsah autobusovej a trolejbusovej dopravy bez plánovaných obmedzení.

KVapKa - občasník mestskej časti KVP.
Nebol náhodou 1.4.2004 stanovený ako ďalší z nekonečného množstva termínov začatia prevádzky R.N2-ek?

Alebo ide o prvoaprílový žart zo strany DPMK?
Reakcia na: Sarko #3425:
Tu kvazitabulu som si vsimol uz pred par dnami.
Oprava: Nie samolepiaca fólia, ale obyčajná domáca lepiaca páska.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.