Reakcia na: KVKV #3312:
1) Keď som naposledy navštívil KE, tak som si žiadny celodenný lístok kúpiť nemohol, pretože v automatoch nebol a predpredaj bol zavretý, bo perši maj.
2) Tá teória, že niekoho "nezabije, keď si kúpi štyri jednorazové lístky" je úplne, ale úplne pomýlená, pretože keď si dotyčný spočíta náklady na cestovanie a časové straty z použitia MHD, tak si vlezie do IGK alebo zavolá taxík a nabudúce spraví čo? Nabudúce už na NHD ani len nepomyslí.
3) zpeť - to ja v akom jazyku ? ?
I.
KVKV
Mimochodom je dp schopný zabezpečiť trvalú prevádzku a údržbu týchto náročných elektronických komponentov? Má na to ludí a dokáže ich zaplatiť? Spomínam si na zavádzanie akýchsi elektronických označovačov v autobusoch , na ich "spolahlivosť" a postupné tiché vymiznutie. Funguje ešte nejaký? Za povšimnutie stoja elektronické transparenty a ich nie vždy stopercentná funkcia.(daj im bože dlhého bezúdržbového života) Nadobúdam presvedčenie ,že v Košiciach je to tak, že ak sa nainštaluje nejaká elektronika, tak funguje pokial funguje a potom sa v tichosti odstraňuje.
Ja mám tento názor: Kto jazdí pravidelne, tak má mesačný alebo iný predplatný lístok. Návštevník Košíc ,pokial má rozum, tak si kúpi 24hodinový alebo niekolkodňový. Ja osobne ak prídem do nejakého mesta -je jedno kde, tak sa po niečom takom sháňam , lebo jednorazové, časové,prestupné lístky sú vždy tým najdrahším riešením. A pokial niekto len raz za čas použije mhd, tak ho nezabije keď si kúpi štyri jednorazové lístky na cestu tam a zpeť s prestupom.