Tak nám na Letnej už kompletne vyťali všetky stromy. Čo s toľkým voľným trávnatým priestorom? Napadlo aj vás to, čo mňa? ? Áno! Postavme si tam električkovú trať! ?
Ale teraz už s úplnou vážnosťou - čo by ste na trať Amfiteáter - Technická univerzita - Poliklika Sever povedali? Jej význam by ani nebol tak pre obsluhu územia ako pre možnosť manipulačných jázd a najmä odklonových trás. Veď si predstavte, aká by to bola paráda, keby sa v prípade odstávky križovatky Kuzmányho - Čsl. armády alebo nejakého vykoľajenia na Maratóne dali L6 a 9 odkloniť po Letnej na Komenského a k Lokomotíve! A aby sa nepovedalo, pravidelne by tam mohla jazdiť nejaká R-ka. Priestor už na to máme.
Ale teraz už s úplnou vážnosťou - čo by ste na trať Amfiteáter - Technická univerzita - Poliklika Sever povedali? Jej význam by ani nebol tak pre obsluhu územia ako pre možnosť manipulačných jázd a najmä odklonových trás. Veď si predstavte, aká by to bola paráda, keby sa v prípade odstávky križovatky Kuzmányho - Čsl. armády alebo nejakého vykoľajenia na Maratóne dali L6 a 9 odkloniť po Letnej na Komenského a k Lokomotíve! A aby sa nepovedalo, pravidelne by tam mohla jazdiť nejaká R-ka. Priestor už na to máme.
Vladimír
Dopravák, J...: Ja nepopieram, že trojdverové Ikarusy v Maďarsku boli. Dokonca určite boli aj v ČSSR, ale tu už nemám info o tom, aby boli riadne dodávané. Skôr som ochotný veriť, že sa jednalo, tak ako som to videl na jednej pražskej foto, že sa jednalo o rekonštrukcie po nehodách, kedy sa vytvorilo vozidlo z dvoch článkov, pričom jeden bol z Ik280.08 a druhý z Ik280.10 alebo opačne.
Ja teda trojdverové Ikarusy nepopieram. Len sa pýtam, vzhľadom na to, že sú stále viac raritou akou štandardom, či boli preukázateľne také aj v MHD v Košiciach, prípadne, ktoré vozy to boli. Das ist alles.