Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MaThias #2950:
Áno máme a dokonca dve. Už od minulého roka, ale stále nejazdia a ktohovie kedy začnú. To vieš DPMK je DPMK. /Na Slovensku je to stále tak/ ?
..caute.. dobre som pocul ze KE ma nizkopodlaznu Elektricku?? ked hej .. kedy bude jazdit ????? ?
Takže - aby bolo jasné, v niektorých posledných príspevkoch som použil takú taktiku, aby som to tu trochu rozburcoval. Ale ako vidím, jediný, kto to pochopil, je S499.1023. No nevadí, vidím, že namiesto rozumne vysvetľujúcich príspevkov som sa dočkal až osočovania. Z tohto dôvodu som sa na tom až tak dobre nepobavil, ale na druhej strane je to pre mňa zaujímavá skúsenosť. Viacerí by si mali uvedomiť, že tu chodia aj ľudia, ktorí doprave nerozumejú a radi by sa jej priblížili, ale zdá sa, že pre takú skupinu ľudí tu z dôvodu netolerancie proste nie je žiaden priestor... Škoda.
Reakcia na: eMareq #2946:
Možno preto že rok výroby toho autobusu bol 1983.
re sarko, zberace: to si skutocne tak sprosty, alebo to len hras? rad by som veril tomu hraniu. kto ti tlaci do hlavy taketo ****viny? odkial to beries, z administrativnej budovy na bardejovskej ulici? ty si vsugurejus cosi do kotrby a potom to dokazes tliachat ako samozrejme pravdy. a hned 3x v jednom prispevku. menujem to tu: polarita, zberace, uhliky a palubne pocitace! dokonca 4x... skus sa zamysliet sam nad sebou. staci trosku, nemusis moc... p.s: uz to prosim na mna neskusaj. ako vidis, mna si nezhovadil.
Reakcia na: RW #2945:
Jaaaaaaaj 🙂 Neviem preco mi matalo v rozume 1983 😉
Reakcia na: eMareq #2941:
Rok vyradenia bol 1987,to je ta čo vyhorela nevieš?
Reakcia na: eMareq #2942:
Aby som upresnil Sarko sa baví. Ja sa len snažím vysvetliť mu, že je to nebotyčná blbosť. Ja viem, prečo je v KE, BM, OV mínus v troleji aj to, že sa neskôr ukázalo, že teória nezafungoval úplne tak, ako sa čakalo ale dnes to už nikto prerábať nebude.
I.
Reakcia na: Sarko #2937:
Tak to skúsme ešte raz.
K bodu 1: Blbosť, blbosť a ešte raz blbosť. Odkedy máte v KE elektrickú trakciu v MHD? A ako ovplyvní rušenie polarita iskrenia?
K bodu 2: Nápravový, t.j. osový uhlík nemá s TM nič spoločného. Slúži k odvodu spätného prúdu cez nápravu vozidla do koľajiska.
Reakcia na: Sarko #2927:
Bavite sa o polarite trolejoveho vedenia a jeho pripadnemu ruseniu radiostanic. Popravde ci budes mat na troleji + alebo - pol, iskriaci komutator na TM, Ti bude stale rovnako rusit.
Reakcia na: RW #2889:
Ked sme boli spolu v archive, tak si spominam, ze nejaka B731 bola vyradena uz v 1983, po poziari (alebo sa mylim?)
Reakcia na: Dopravák #2884:
Predpokladam, ze mala vlasy take kudrlinkate, cierne, pomladsia (aj ked to je relativny pojem ;)/. Viem o koho sa jedna 😉 🙂
Reakcia na: Dopravák #2929:
Jéééj, oni tam surovo vyexportovali HTML-čko z linkových CP z ODS ☺ Bardzo ladne. Aspoň vidíme prehľadne jazdné časy v rôznych režimoch a ktoré spoje sú (teoreticky) kĺbové a ktoré sólo.
Reakcia na: Sarko #2918:


1) Oukej, chápem, môže byť +3. Ak by som chcel byť uštipačný, napísal by som, že v Prešove máme +-1. Ale nenapíšem 😉
2) Sorry, ale toto nemôžem inak nazvať, ako tak, že si trepol riadnu somarinu. Ešte raz sorry. Ale to Ti vôbec nenapadlo, že kontrola dispečingom zamestnáva podstatne viac ľudí ako kontrola PP? Vôbec neberieš do úvahy, že kontrola dispečingom nemôže byť všade, ale kontrola PP kontroluje všetky spoje? Nezaujíma Ťa, že kontrola dispečingom nemôže zabezpečiť správnosť odchodov 24 hodín denne, ale kontrola PP áno? Ak si aspoň na jednu z otázok odpovedal kladne, tak potom už vôbec nechápem, ako môžeš niečo také nehorázne akože kontrola PP bude bezpredmetná, tvrdiť?
Záver: Absolútny rezolútny a nekompromisný NESÚHLAS.
P.S.: Vonkajší dispečeri pri ich dnešnej náplni práce sú prežitkom dôb dávno minulých.
3) Nuž, ak Ty si to pochopil takto, tak potom OK...
Reakcia na: S499.1023 #2935:

1) Ale áno, je to presnejšie kvôli rušeniu rádiového a televízneho vysielania. Problematika bludných prúdov mi je známa.
2) Rozveď detailnejšie rozdiely medzi nápravovým, osovým uhlíkom a uhlíkom v komutátore. A urob si malú anketu medzi laikmi s dvoma otázkami a) čo je to zberač prúdu a b) čo je to pantografický zberač. Možno budeš prekvapený...

Výraz šmýkadlo som použil ako "protipól" uhlíka komutátora.
Reakcia na: rl #2932:
K tým sedadlám napr. 1004 je iba dva mesiace vonku a už má vzadu tiež dotrhané sedadlá.

Napr. 3005 bola včera na L32
Reakcia na: Sarko #2927:
Doporučoval by som zostať v rovine predpisov a netrieskať nezmysly.
1) Plus pól v troleji ROZHODNE nie je kvôĺi rušeniu rádiostaníc. Alebo ste mali v KE vysielačky už pred vyše 100 rokmi? Ak by si sa chcel o tom niečo dozvedieť, tak hľadaj pod heslom bludné prúdy.
2) Nápravový uhlík NIE JE uhlík komutátora. Hľadaj pod heslom osový uhlík.
Potom ešte také drobné detaily. Zberač prúdu sa nevbolá pantograf. To je pantografický zberač prúdu a šmýkadlo je šmýkadlo a nie zberač.
I.
Reakcia na: rl #2924:
Na Copyright mapy potrebujes suhlas DPMK a EPC v.o.s. Kosice
Reakcia na: S499.1023 #2919:
Ten bod si treba vysvetliť samozrejme v zmysle náhodných kontrol a exemplárnych trestov. Nadriadení tak robia tiež väčšinou len náhodne, napr. pri ceste do/z práce a pod.

V Brne sa už používa aj GPS, ale aj napriek tomu som bol osobným účastníkom dvoch kontrol (zastávka Semilasso a Kr. Pole-Technické muzeum). V oboch prípadoch sa dispečer s autom dobre "zašil" a okrem porušovania grafikonov sa dokonca objavilo aj vážne porušenie predpisov - meškajúci vodič pri presune úmyselne vynechal zastávku Kr. Pole-nádraží a obslúžil až zastávku Semilasso. Stáva sa všeličo...
3002 je akože rekonštruovaná ???

Včera bola na l.34 na sedadlá boli dotrhané. Ale má novú ŠPZ (KE 044 CS)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.