Reakcia na: SDF #2458:
Ano zredukovali sa, ale ci na polovicu to Ti neviem napisat, ved jedine elektricky a trolejbusy jazdia v 20 minutovom intervale pocas 7 az 19tej cez (v spicke kazdych 15 minut - PD) PD a VD. A ZIADNA autobusova linka, nejazdi aspon 3 krat do hodiny cez VD, vsetko uz len kazdych (maximalne) 30 minut. Realita je taka. Mesto malo dostat 75 milionov od mesta, ale dostalo len 40. Ostatnych 35 mala dat MC Saca, ale podmienovala si to novymi autobusmi, ktore tam sice chodili, ale nie dlho. Takze za 40 milionov vela dopravy nebude. Naviac pisalo sa tu este viac o obmedzovani celej MHD, nechcem to tu vypisovat, musis si to tu najst (len spomeniem zrusenie L70 a zrusenie jednej A linky, bez nahrady + rusenie prvych a poslednych spojov na vsetkych linkach a uprava nocnych spojov.
Sarko
Nemýľ si nebudovanie trolejbusových tratí s rekonštrukciami križovatiek a námestia. Tie sa predsa môžu rekonštruovať nezávisle. Tak ako sa plánuje električková trať cez Popradskú a Starú pracháreň (aj keď si trúfam povedaď, že elekričky tu nepáchnu desaťročia), tak takto už dávno mohli byť rekonštruované križovatky. Ale s tým sa nič nerobí a potom, keď sa postaví trolejbusová trať, tak potom sa budú rekonštrukcie ešte viac oddiaľovať, pretože sme za ťažké milióny naťahali vedenie trolejbusov. Nie, tadiaľ cesta nevedie. To je presne ako s električkovou traťou z NMM na ŽS, jej výstavba sa odsunula aj z dôvodu vrážania obrovských súm do trolejbusovej dopravy.
Čo sa týka výstavby uvedenej električkovej trate, voči celej výstavbe trolejbusovej prevádzky od piky to sú naozaj astronomické rozdiely. Len si zober, koľko stála štúdia, výkup pozemkov, výstavba trolejbusovej vozovne a postupná výstavba ifraštruktúry a samotnej siete, ktorá mimochodom trvala od roku 1986 celých 7 rokov. Trúfam si povedať, že za tie peniaze by zvýšilo okrem trate NMM - ŽS aj napr. na trať do Ťahanoviec a možno ešte aj na VŠA.