Reakcia na: Sarko #1999:
Doplním Ťa. Prestávka na odpočinok môže byť delená tak, že minimálny čas započítaný ako prestávka na odpočinok musí byť 15 min. Ak je teda nárok na 30 min. prestávku, nemôže byť v tomto prípade rozdelená na 3 časti.Hmm... OC Corvinius. Myslím, že je jasné, že žiadna otočka nebude. Cheli pri Cassovii, nedostali, chceli pri Optime, nedostali... A ani tu nebude.
O linke Optima - NMM sa minimálne premýšľa? Smerodajné bude to, čo sa dozvieme z ODS? Tak ešte raz --> z ODS sme sa dozvedeli, že v tejto trase určite žiadna električková linka nebude, pretože je to dopravne nezmyselná linka nakoľko niet kde prestávkovať. Jedine ak Optima navrhne inú trasu (trebárs po Lokomotívu).
Sarko
To je absolútna blbosť s tým mýlením si konkrétnych električiek z L5 na LR1. Typ KT8D5 premáva na všetkých možných linkách, takže vôbec nie je dôvod na nejaké mýlenie sa. Bežný cestujúci do OC Optima jednotlivé typy ani nevie rozlíšiť. Minulý týždeň, keď som sa viezol na otočku s L5, tak som si nechctiac vypočul rozhovor manželského páru, kde muž vysvetľoval žene, že nevedel, ako sa tie električky otáčajú a že až práve si všimol, že to má kabínu vodiča aj na opačnej strane...
Pri nástupe s jednorazovým cestovným lístkom je to presne naopak. Vodiči pre krátkosť času nestíhajú zakladať pliešky do znehodnocovačov, preto na to mnohí kašlú (podľa mňa právom, keď napr. na prevzatie vozidla alebo prečíslovanie linky majú ten istý čas ako predtým, než sa tento systém zaviedol). Na linke 5 sa bezpečne ani jedenkrát nestalo, aby vozidlo vyšlo na linku len s jedným funkčným znehodnocovačom. Tebou spomínaný problém s myslením si cestujúceho, že je linka zdarma môže nastať práve na linkách R, určite však nie na linke č. 5.
Okrem toho, na linkách R majú byť funkčné znehodnocovače vždy 2. Avšak vezmem jed na to, že viac ako 50% vodičov pri prejazde na/z R-liniek neblokuje ani ostatné znehodnocovače.