Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dopravák #169:

Odporucal by som Ti najprv 3x citat a potom si raz stazovat! 😉

Precitaj si Vladimirov prispevok #150 este raz, pise, ze ak by presmeroval L72 z Myslavy na Trolejbusovu, tak s novou L70 (N.O. - Lingov) chce v podstate ponechat vytazeny smer na Lingov, t.j. s jeho navrhovanymi L70 a L71 navrhuje v podstate to iste, co mas z Furce dnes a navyse v spicke navrhuje vlozit na L70 dalsi 15 min. interval, takze na Furcu by chodili trolejbusy v 5 min. intervale! Dnes mas v spicke max. 7,5 min. interval. A do toho este L72 z Myslavy do vozovne s 30 min. intervalom, takze v useku N.O. - HM Tesco by sa to trolejbusmi len tak hemzilo 😉. Takze kym Vlado navrhuje zlepsenie, Ty si este stazujes? 🙂.
Chlapci ,chlapci,toľko špekuľujete,že až to bolí!
Presmerovať linku č 72 na trolejbusovú -to je sila!
Neviem,ako si to predstavujete!Teraz sú linky na Furču maximálne vyťažené a čo by bolo potom...
Viem,čo teraz napíšete,že troleje chodia poloprázdne.Ano možno linka č 70(pretože vodiči sústavne nadbiehujú CP od zastávky Mlynská Bašta,mohli by chvíľu počkať/viem nemôžu/,na 71 ktorá má sústavne meškanie a potom,1 minútu pred príchodom 71 na Mlynskú baštu ,by vyrazila 70.
Ale my žijeme na slovensku a tu je to "STÁLE TAK"
Kto mi odpovie čo za človeka pripravuje CP?Zdá sa mi,že CP sú tvorené len TAK,len aby boli.

Viem nedá sa všetko presne vyrátať-zosúladiť/ale myslím ,že by to mal pripraviť jeden človek,čo sa asi rok bude voziť hore dole,pozorovať vyťaženosť liniek a potom,z toho vytvorí jeden poriadny ucelený CP.
Trochu som si zafilozofoval(PREPÁČTE).Len dúfam,že ste mi porozumeli čo som chcel povedať.
Reakcia na: Vladimír #167:

To bol akoze podryp na nejasne formulovane prispevky. Nemyslel som to v zlom, vsimni si to zmurknutie na konci vety, OK?
Reakcia na: Sarko #166:
Prečo by si to mal mýliť? Je až také neuveriteľné a nemožné, aby vaša 1009-ka stála odstavená na Hlinkovej ul.? Ak ju videl, tak tam asi stála...
Reakcia na: 345 #159:

Petrik, nepomylil si si nahodou Kosice s Presovom a presovskou 109-kou? 😉
Reakcia na: BM #149:

Dovolim Ti vytknut este Tvoju argumentaciu ohladne hodnotenia "urovne zivota" a slovenskeho naroda. Neviem co maju spolocne zivotna uroven a vykoristovanie s linkou c. 23, to su argumenty hodne tak babky-demokratky, nez nejakeho dopravara. Kezde si este nepracoval, nevies, ze zdieranie v pracovnej oblasti kraca ruka v ruke s vysokou nezamestnanostou a nedostatkom pracovnych miest a na ich riesenie je potrebne zamerat sa v oblasti mimo MHD. Toto do diskusie jednoducho nepatri!

Aby si si tiez nemyslel, dnes som z prace schvalne vyuzil linku c. 23 (posledny spoj s odchodom z N.O. o 19:35). A to nie som zamestnancom letiska, ani som sa nechystal chytit nejake lietadlo 😉.

Re #157: Co sa tyka lozkoveho a lezadloveho priplatku, uviedol si vnutrostatne ceny. Ceny napr. do CR su minimalne dvojnasobne. A to este nehovorim o zakaznickej karte Ceskych drah (tzv. Karta Z), ktoru ak nemas zakupenu, platis znova takmer o polovicu viac.

Re #158: A tymto prispevkom si ma uz vazne nastval! Za Tebou uvedenym linkom su uvedene odlety IBA JEDNEHO DOPRAVCU, pritom z kosickeho letiska lietaju VIACERI DOPRAVCOVIA!!! Kazdy pracovny den, okrem utorka je do Kosic 6 priletov a 6 odletov, v utorok je to 7 priletov/7 odletov, v sobotu 3 prilety/odlety a v nedelu 4 prilety/odlety.

Zacinas byt prilis subjektivny a zaujaty, rob so sebou nieco, clovece...
Reakcia na: 345 #159:
Definuj presne čo je s 1009.Bola na skúšobnej jazde a havarovala,alebo čo? Popíš detailnejšie!!
A asi myslíš most nad železničnou traťou pri HPtesco.
Reakcia na: 345 #160:
Inac definuj blizsie zeleznicny most. Pokial sa nemylim tak pod zelez. mostom trolejbus nejazdi. Ovsem ak nemyslis most pri Jakabovom palaci.
Reakcia na: 345 #160:
Taketo prispevky je dobre davat do dispecerskeho fora, :}
No aj auto Prešovského pôvodu(zatiaľ nenabúrané)
PO-736 AC.
1009 bola odstavená pri železničnom moste(smerom na
Prešov)Bolo tam aj dispečerské auto.
este odlety z kosickeho letiska len aby ste boli v obraze

http://www.slovakairlines.sk/x_pravdopr.php3
Dobre ukoncime svary o letisku. Ja nepatrim medzi ludi, ktory si taky luxus mozu dovolit a poznam dost vela takych ako ja.

Vlakom cestujem dost vela a lozko stoji cca 120Sk a lezadlo cca 80 Sk.

Praha - Kosice nestoji 990 Sk. To stoji tak letenka Kosice - Bratislava a to iba v tom pripade ak je dost zakaznikov. Inac sa cena splha omnoho vyssie , staci si poriadne precitat reklamu z ktorej tu sumu 990Sk cerpate.
Reakcia na: Papyr #155:
Nehovoriac uz o tom, ze rychlik PRVEJ triedy stoji 1,5 nasobok druhej triedy, teda tych istych 1500 korun ako lietadlo!
Reakcia na: BM #133:
Neviem, ci na 98 percent zazobanci a ci chudobnejsi cestuju vlakom. Ved napriklad vlak (nie ziadne InterCity alebo tak, normalny rychlik druhej triedy Kosice-Praha stoji 960 Sk (478 Kc+330 Sk) a to v tom nemas ani miestenku (+15 Sk), ani lehatko (+ cca 210 Sk) ani lozko (+cca 320 Sk). A za tieto peniaze sedis desat-dvanast hodin na kozenkovom sedadle s opitymi gastarbajtrami a ciganskymi rodinami!!!

Lietadlo leti 1:35 cisteho casu a najlacnejsia letenka je od 990 Sk + 560 Sk letiskove taxy, celkovo teda cca 1600 Sk - tak aki zazobanci? Co to pises za bludy?

A okrem toho, ako je mozne, ze vojenske letisko, ako pises ty, funguje zaroven ako medzinarodne civilne? A okrem toho je predsa jedno, aky ma statut, terminal verejnej dopravy to predsa JE!
Reakcia na: pete #153:
kto ma vyssi prijem ako 12 tisic mesacne si to moze dovolit. Ale kto ma 12 000 prijem pre celu rodinu a ma platit najom , satstvo a jedlo si tak moze vypocut hluk Letiska.
BM> Kazdy radovy sikovny Slovak si moze dovolit letiet z kosickeho letiska. Kazdy radovy nesikovny Slovak na neho bude nadavat, ze je zazobany.
Reakcia na: BM #149:
Sociálne pomery na východnom Slovensku sú jedna vec. Tou druhou je, že množštvo ľudí, ktorí pracujú alebo študujú v ČR a domov sa vracajú na východ dnes používa vlak. A cenovou politikou a zároveň vyšším komfortom služieb sa na trhu presadzuje aj u nás LETECKÁ doprava. Ako Ti to Papyr napísal, už dnes je lietadlo z Prahy do Košíc cenovo porovnateľné. Ntvrdím, že je priamo lacnejšie ako vlak, ale ten rozdiel už dnes mnohým nevadí tak, ako rozdiel v dĺžke cesty, ktorá je pri porovnaní vlak vs. lietadlo značná.

Preto vítam dnešné a dúfajme čoskoro realizované ďalšie posilnenie L23 všetkými desiatimi. Bolo nehorázne, aby z verejného civilného letiska nebolo možné dosiahnuť železničnú a autobusovú dopravu inak ako súkromným taxíkom.

Budeš sa čudovať, ale všetko je to o tom, že mnoho ľudí by aj paniaze na lietadlo mali, ale na lietadlo+košický taxík nie.

Ad L22: Aj tá sa mi veľmi páči. Skúmaním CP som zistil, že vložené spoje L22A, ktoré medzi centrom a Džungľou vytvárajú cca 30 min. interval na Mlynskej bašte nevyčkávajú, ale ihneď sa vracajú späť k akadémii. Podľa časov odchodov som vydedukoval, že toto špičkové posilnenie sa vykonáva bez vypravenia tretieho vozidla na L22. Je evidentné, že vozidlá tejto linky majú v špičke "ťažší režim", kedy striedavo vykonávajú "veľké" a "malé" kolečko.
Predpokladám, že obeh vyzerá asi takto, napr.:

13:21 L22 Džungľa - Lorinčík --> 14:06
14:06 L22 Lorinčík - Džungľa --> 14:39
14:51 L22A Džungľa - Ml. bašta --> 15:03
15:03 L22A Ml. bašta - Džungľa --> 15:15
15:21 L22 Džungľa - Lorinčík...

Týmto som dosiahol stav nadšenia a UDEĽUJEM VEREJNÚ POCHVALU DPMK za krásny, logický a hospodárny obeh na linke. A vôbec, spokojný som s celou zmenou k 1.8.

---

Ešte k obsluhe Klimkovičovej: Neskôr ma napadla ešte možnosť obsluhovať je tak trocha prešovským spôsobom, ale myslím, že vhodným aj pre Košice.
linka č. 30: Exnárova - Prešovská - Nám. osloboditeľov - Toryská - Klimkovičova
linka č. 32: Exnárova - Sečovská - železničná stanica - Nám. Maratónu mieru - TU - amfiteáter - nová nemocnica - Lechkého - Klimkovičova
Na zastávke Klimkovičova by sa vždy zmenilo číslo linky z 30 na 32 a opačne.
Najnovsia info, ktora sa ku mne dostala od Ikarusa je, ze do Krnova odchadza dalsie KT8 ev.c. 521, ale nie, nebojte sa, ziadny predaj ako by sa tesili najma Brniaci 😉, je to rekonstrukcia vozidla na nizkopodlazny stredny clanok. Pripomeniem este, ze sutaz vyhrala prazska firma PRAGOIMPEX, pricom tato firma zadala zakazku firme KOS KRNOV, ktora uz v predstihu (t.j. este pred vyhranim sutaze) vyrobila 1. nizkopodlazny prostredny clanok. Nie je bez zaujimavosti, kedze sa na jeho vyrobu pouzivaju diely z povodneho vozidla, ze na jeho vyrobu sa pouzili diely z vyradeneho vozidla ev.c. 515!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.