Reakcia na: Vladimír #1396:
K tej linke č. 11 by si mohol rozviesť, prečo si proti.
Napadol mi ešte lepší nápad, a to, aby každý vodič bol povinný po nastúpení cestujúcich na zastávke "Luník IX, sídlisko" skontrolovať ich cestovné doklady. Vodič vie, aký kód do znehodnocovača zadáva, takže to dokáže pomerne rýchlo prejsť a ďalej sa už pokračuje normálne.
Napadlo mi to v tej súvislosti, že som už niekoľko krát zažil istého vodiča električky, ktorý po nastúpení podozrivých cestujúcich zamkol kabínu vodiča a napr. pri Družbe prekontroloval celú súpravu. Trvalo mu to do minúty a všetci, ktorí nemali cestovné doklady, boli z vozidla vykázaní.
Sarko
Aj tieto tvoje argumenty svedčia o špekulovaní. Čo Ťa ako teoretického obyvateľa intrákov na Jedlíkovej navádza na využívanie Optima busu? 400 m vzdialená zastávka Optima busu? Pol hodinový interval (nepočítam krátkodobé posilnenie)?
Prečo si myslíš, že sú študenti odkázaní na R-linky? Čo zastávky Mikovíniho a Stodolova, ktoré sa nachádzajú v 150-metrovej dostupnosti? Čo linky 11 a 20, ktoré mimo špičky premávajú 4x za hodinu a v špičke 6x za hodinu? Mám problém, ak mám mesačník (a nehovor mi, že študenti chodia na TU a iné školy denno-denne do školy pešo...) prestúpiť na N.O. alebo vystúpiť na Palackého? Prečo by som nešiel domov s ťažkým batohom radšej v čase odchodu L17 na najbližšiu zastávku (i keď za dlhší čas), ako takmer pol kilometra, aby som sa odviezol práve Optima busom...?