Reakcia na: Vladimír #1396:
Ešte raz, objednávková doprava slúži na konktétnu objednávku a konkrétne Optima bus slúži na bezprostredný prívoz/odvoz zákazníkov OC Optima. ŽIADNE DODATOČNÉ NÁROKY Ti nikto neuzná, vrátane DPMK, či samotnej Optimy.
Ešte raz prízvukujem, zo strany študentov ide len a len o špekulácie, mnohí cestujú načierno a poznám mnohých, ktorí o tom aj otvorene hovoria. Tí, čo majú mesačník chodia s L11 a 20 a pešo prechádzajú nielen na autobusovú, ale aj železničnú stanicu. Sám som bol takto nedávno odprevadiť kamoša z Popradu, ktorý má riadne zakúpený mesačník a ísť pešo k Optime považuje minimálne za to isté, ako ísť s L11 alebo 20 a potom ísť rovnaký úsek pešo na žel. stanicu (pričom však L11 a 20 chodí 4x/6x za hod. a Optima iba 2x za hod.!).
Sarko
Aj tieto tvoje argumenty svedčia o špekulovaní. Čo Ťa ako teoretického obyvateľa intrákov na Jedlíkovej navádza na využívanie Optima busu? 400 m vzdialená zastávka Optima busu? Pol hodinový interval (nepočítam krátkodobé posilnenie)?
Prečo si myslíš, že sú študenti odkázaní na R-linky? Čo zastávky Mikovíniho a Stodolova, ktoré sa nachádzajú v 150-metrovej dostupnosti? Čo linky 11 a 20, ktoré mimo špičky premávajú 4x za hodinu a v špičke 6x za hodinu? Mám problém, ak mám mesačník (a nehovor mi, že študenti chodia na TU a iné školy denno-denne do školy pešo...) prestúpiť na N.O. alebo vystúpiť na Palackého? Prečo by som nešiel domov s ťažkým batohom radšej v čase odchodu L17 na najbližšiu zastávku (i keď za dlhší čas), ako takmer pol kilometra, aby som sa odviezol práve Optima busom...?