Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #11682:
Ale ja dostávam presne rovnaké správanie, ako som dal na videu, v Chrome, Edge aj vo Firefoxe. V počítači s Win 10 a v inom s Win 11, zo Slovenska aj z Nemecka. V mobile mi Opera a Firefox blokujú obsah, iba prehliadač Samsung Internet to ukazuje tak, ako píšete. Opera ukáže 3 príspevky a dá čiernu stránku s nápisom Musíte sa prihlásiť. Firefox raz zobrazí stránku na Facebooku bez prihlásenia, ale to je asi dáka softvérová chyba, lebo keď dám obnoviť stránku, Facebook hneď všetok obsah zablokuje, nechá iba grafický banner a na miesto pod neho dá len všeobecný odstavec zo sekcie o stránke, teda "Stránky vznikli v roku 2000...". Takže iba 1 zo 6 skúšaných prehliadačov ide spôsobom, aký ste popísali – a iba na 1 zariadení z 3.

Pre objektivitu, zmažte si všetky cookies (prípadne otvorte prehľadávač v inkognito režime) a uvidíte, že odkaz https://www.facebook.com/ke.imhd.sk skutočne skrýva všetok obsah pre používateľov mimo Facebooku. Preto som ponajprv predpokladal, že ide o zlé nastavenie prístupových práv na tej Facebookovej stránke. Ak áno, možno bude existovať spôsob, ako to opraviť.
Reakcia na: mi.v #11681:
Nuž, v Chrome po zatvorení toho prihlasovacieho okna nehlási nič, iba dole svieti lišta "Spojte sa s používateľom imhd.sk Košice na Facebooku [Prihlásiť sa] alebo [Vytvoriť nový účet]"

To máš asi za tú líšku! 🙂 Každopádne, toto vyzerá byť nejaké bežné správanie Facebooku, než niečo čo by imhd.sk vedelo ovplyvniť.
Reakcia na: Dispecer #11680:
To víš Karle, není tak důležité, kam klikneš, ale co sa stane pak...

Edit: Poněvadž tenhle web bere z animovaného obrázku jenom první snímek, tady si můžeš přehrát originál – jen do 31. 7. 2023:
https://1drv.ms/i/s!Ari5n2JT4xYUhOwqJvMp0k1J84v68g?e=cTdGfS
Reakcia na: mi.v #11679:
Já ti nevím Karle...
Reakcia na: Dispecer #11678:
To by bolo super, keby to tak išlo. Obsah stránky sa na pozadí načíta, ale namiesto zavretého okna sa do popredia hneď vyhodí druhé okno "Musíte sa prihlásiť", ktoré všetko blokuje, aj rolovanie po stránke.
Reakcia na: mi.v #11677:
Dá sa prezerať bez prihlásenia, stačí len zatvoriť to prihlasovacie okno, ktoré sa ukáže po načítaní. 😉
Mám otázku, prečo sa facebooková stránka iMHD Košice nedá prezerať bez prihlásenia? Iné facebookové stránky štandardne umožňujú zobraziť pár príspevkov aj bez prihlásenia.
Prosím mohli by ste to upraviť, ak sa to dá?
Reakcia na: Dispecer #11674:
V Snine tiež teraz pribudol rakúsky bus: https://evidencia-dopravcov.eu/voz/34274
Reakcia na: irizar #11673:
Á, vlastne na tieto 3 kúsky z Dornbirnu som vlastne aj zabudol, aj sa mi zdalo, že mi ešte niečo chýba...
Primátor povedal, že ak to nepodpíšem, pošpiní ma, vraví odvolaný riaditeľ košického dopravného podniku
https://e.dennikn.sk/3430341/primator-povedal-ze-ked-to-nepodpisem-medialne-ma-pospini-potom-sa-to-zacalo-diat-vravi-odvolany-riaditel-kosickeho-dopravneho-podniku/

Malý fact-checking:
"Preto pre nás nie je iná cesta, než nakupovať aj ojazdené vozidlá. Tak ako tuším Považská Bystrica, ktorá ich kúpila z Rakúska. Tam ich vyradili, ale na naše pomery sú stále vo veľmi dobrom stave."
MDS / DPMPB nikdy nemal vo svojom vozidlovom parku vozidlá pôvodom z Rakúska - vždy kupoval iba nové vozidlá (od Iveca) alebo pôvodne predvádzacie vozidlá z ČR (opäť od Iveca CZ).

Jediní slovenskí dopravcovia na linkách MHD, ktorí kedy prevádzkovali vozidlá pôvodom z Rakúska boli DPB (MAN NG 313 ex Klagenfurt) a Blaguss Ružomberok (Mercedes-Benz Citaro C2 ex Wiener Linien).
Reakcia na: afeno #11669:
Ak má privatizácia vyzerať ako to, čo sa udialo v BB, tak to radšej nie. 😉
Reakcia na: S499.1023 #11668:
Odpoviem vaším jazykom: ty máš asi titul z moskovského inštitútu MGIMO, ako spolužiak Haščáka a Dospivu. Jeho úspešnými absolventami sú tiež destiaky ruských a stovky ukrajinkských oligarchov. Schéma je vždy jasná: presvedčiť plebs, že veci sú u súkromníka vždy v lepších rukách. Do podnikov za úplatok daný dozornému orgánu dosadiť vlastných menežérov so sabotážnou úlohou znížiť trhovú hodnotu podniku, aby jeho neskoršia odkupná cena bola čo najmenšia. Keď je ich krach na obzore, ujať sa ich ako dobrý záchranca a pokúsiť sa podnik zase priviesť k zisku. (Ak sa to nepodarí, podnik sa zahodí.) Občas sa zase podaria také kusy, ako sprivatizovať (veď štát nie je dobrý vlastník) slovenský štátny telekomunikačný podnik nemeckým štátnym telekomunikačným podnikom alebo slovenské štátne elektrárne talianskymi štátnymi elektrárňami. Ale nad tým sa nezamýšľame, hlavne že prebehla privatizácia a miliónové percentíčko dané z vďačnosti za sprostredkovanie si našlo svojich skromných slovenských príjemcov.
Inak uvedené schémy vám dosvedčí kopec ľudí z vedenia rôznych slovenských podnikov (a teraz pokračujem v ironickom tóne), ktoré či sa na "záchranu" ešte len chystajú, alebo už boli takto "zachránené" a konečne sú "v dobrých rukách" pracovitých slovenských i zahraničných "investorov", ktorí nás nezištne zachránili z najhoršieho a ktorí sa striktne držia etického kódexu napísaného na zalepenie očí plebsu a ich korporátna história (a hlavne jej začiatky) je čistá ako najjemnejší alabaster. A my sa tešíme z krásnej novej nemocnice Bory, paroplynového cyklu, autobusov SOR v košických farbách pohotovo pripravenýcyh ešte pred ukončením súťaže a ďalšieho nespočetného množstva veľkých a malých projektov, urobených neúnavnými oligarchami pre naše blaho. Mrzí ma len to, že ma vtedy nevzali na to MGIMO, kým teba vzali. Mohli sme byť spolužiaci a namiesto toho som absolvoval len ekonomické univerzity v Havane či v Pchjongjangu. Ale aspoň som nedopadol ako tvoj spolužiak Chodorkovskij, ktorý to prehnal s drzosťou a zabudol, že keď po rebríčku stúpa príliš rýchlo, ešte vždy ho dakto môže zostreliť. Ja chvalabohu alebo žiaľbohu tak vysoko už v živote nedosiahnem, ale aspoň mám viac času na dlhé príspevky 🙂
Reakcia na: Dispecer #11662:
V tomto prípade by bola privatizácia (predpokladám autobusovej časti) asi najlepšie východisko. Nehovoriac o tom, že aj v tom málom čo DP od mesta dostáva idú kvantá prostriedkov do stratena (55 percentný podiel vodičov v rámci všetkých zamestnancov DP je fakt na smiech).
Reakcia na: mi.v #11666:
Pozerám, že ty máš asi titul z ekonomickej univerzity v Havane či v Pchjongjangu.
Reakcia na: mi.v #11666:
Ja si nemyslím, že by tu bol zámer privatizovať, skôr to vyzerá na truc-podnik vzhľadom na vzťahy medzi mestským zastupiteľstvom a primátorom vo veciach okolo DPMK.

Avšak na meste - ako to už spomína aj pôvodná Stratégia rozvoja dopravy a dopravných stavieb, ako aj jej aktualizovaná podoba - chýba odborná kapacita posúdiť objednávku "po dopravnej stránke" a kontrolovať dodržiavanie podmienok týkajúcich sa rozsahu a kvality poskytovanej služby. Preto potom debata ohľadom poskytnutia finančných prostriedkov vyzerá skôr ako bianko-šek od DPMK, než ako výsledok nejakej odbornej diskusie.
Reakcia na: 2TheMHDmarek3 #11664:
Chcel by som počuť zdôvodnenie tohoto nerozumného nápadu. Napríklad "Slušný úplatok dostanú všetci zainteresovaní a po nás môže prísť aj potopa". Môžu sa takéto veci pripravovať bez širších konzultácií? Vláda ukazuje, že sa svojvoľne môže robiť úplne hocičo a verejnosť možno pri tom úplne ignorovať, ale ale aspoň na úrovni samosprávy nech prebehne verejná diskusia! Kde mesto zverejnilo strategický zámer privatizácie?
Pozrite ako okrádajú štát sprivatizované SAD-ky. Povedia, že náklady na kilometer sú toľko a toľko (z čoho potom vyplýva aj výška dotácií) a takto majú ich mafiánske kruhy pohodlne taký zisk, aký potrebujú.
Privatizovaný DPMK nezačne zázračne fungovať lepšie, len mestu natvrdo povie, že za toľko peňazí urobí len toľko a toľko služieb. Na to ani netreba nič privatizovať, lebo toto isté dokáže mestu povedať aj náš vlastný subjekt, ktorý nie je súkromnou firmou, stačí len, aby nebol prepojený na mesto a tým pádom bude jednať rovnako tvrdo ako súkromník. Napríklad ak si DPMK prevezmú pod seba KSK alebo hoci aj (urobím si srandu) Slovenský vodohospodársky podnik, bývalý podnik "Povodie Bodrogu a Hornádu". Ale vyvážanie zisku do súkromných rúk považujem za najmenej efektívne riešenie – od štátu nielen vezme všetky potrebné peniaze, ale k tomu aj peniaze určené na zisk – úplne zbytočná položka vyhodená z daní.
Reakcia na: 2TheMHDmarek3 #11664:
Akých ešte? 🤔
Reakcia na: Dispecer #11663:
Mesto sa evidentne pripravuje na privatizáciu viacerých mestských podnikov, nielen DPMK.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.