Displej možno áno, revízori možno nie. Netuším, či existuje nejaké interné usmernenie pre revízorov, ako majú postupovať a čo majú brať do úvahy.
Minimálne počas prestupu na rovnakej zastávke priestor na špekuláciu nie je. Ak mi prvý spoj zmešká, v ktorom sa veziem, a kvôli tomu nestihnem prestúpiť na rovnakej zastávke na druhý spoj, tak lístok by mal platiť aj na ďalší spoj druhej linky, ktorou sa chcem viezť, bez ohľadu na to, že reálne už platnosť lístka vypršala. A to nie je žiadna špekulácia. Cestujúci predsa nemôže za to, že kvôli meškaniu prvého spoja mu druhý ujde.
Pri prestupe vznika priestor na spekulacie, ci predosly spoj naozaj meskal, alebo sa meska az po prestupovani, v ramci jedneho spoja bez pestupu sa da vycitat z listka nastupna zastavka a trasa ovela jednoduchsie. Prepravny poriadok o tom sice nehovori, ale ak si oznacis listok z el. prnazenky, displej ti vypise platnost po konkretnu zastavku, berie do uvahy jazdnu dobu.
To je síce pravda, ale prepravný poriadok o tom oficiálne nehovorí. Na druhej strane vyvstáva otázka, prečo jeho časová platnosť podľa cestovného poriadku platí len pri jazde bez prestupu?
K článku už dodám len toľko, že KDHŽ hlasovanie o fondy VÚB vyhrala...v sekcii Neprehliadnite dnes prinudla tiež tlačová správa o plánoch KDHŽ a na Alpinke sa plánuje železničný a lesnícky skanzen...pokiaľ viem, na žiadne depo na Alpinke financie nie sú, ani neviem o tom, že by sa niečo také plánovalo....
Garáž pre aké drezíny ??? Na trati žiadne drezíny nejazdia. O tom nič neviem, pokial máte konkrétnejšie informácie , poskytnite.
Ja viem priamo od p. Lehotského, že v pláne je depo - stavba v štýle starých dep z 19. storočia, má sa nachádzať na volnom priestore kde bola kedysi stará staničná budova.
Samozrejme, výhybňa na Vprede je projektovo pripravená, snád už sú komplet aj výhybky a kolajnice, časť ich je zložená práve tam, asi sa to bude realizovať skor než depo.
10 minutovy by sa dal vyuzit napr. na linke R1 medzi Stanicou a SOS automobilovou. Aj medzi Astoriou a Domom umenia su to 4 minuty, stiha sa vsetko. Na Jahodnu alebo do sace su uz jazdne doby dlhsie, neplatil by jednoducho kvoli jazdnej dobe dlhsej ako 10 min a netrebalo by ani robit vynimky v cestovnom poriadku o linkach R... A o to ide, ekvivalent 4 zastavkoveho, vyuzitelny na kratke trasy v centre a v ramci mestskych casti. Na cesty zo sidlisk a krizom cez mesto ostanu 30 a 60 min.
Hurá, hurá. Možno pred 5 rokmi mi niekto z KDŽ hovoril, že chceli stavať na Vprede. Asi sa to zmenilo. Dobré miesto na Alpínke tipujem vpravo pri výjazde zo stanice... Či?
Rýhlosť výstavby nikomu nevyčítam - naopak, podľa mňa, vzhľadom na to, že to je neziskovka, výstavba práveže ide veľmi rýchlo. Riaditeľa, p. Lehotského, som síce osobne nikdy nestretol, ale považujem ho za mimoriadne schopného človeka.
Viac než štvorzastávkový ma štve tarifa za batožinu. Na cestu mi stačí 4zastávkový, ale za batožinu musím platiť viac, polhodinový.
Je vžitým zvykom, že za batožinu sa platí polovičné cestovné, teda 30 centov, bolo by to kultivované, európske riešenie.
10 min. lístok je nanič ! Nikam sa nedostanem. Vzhladom k semaforom to nestihnem ani od Astórie k domu umenia, alebo od domu umenia na stanicu. To by nám vznikol asi "jednozastávkový lístok"
z DP vysla uz v zaciatkoch poziadavka na 10 minutovy listok, nepresla cez zastupitelstvo. S novym zastupitelstvom by to stalo za opakovany pokus, niektori problemovi poslanci tam uz nie su, ale mozno sa objavia novi, ktori si budu stavat hlavu
Ja sa stále divím, že sa ešte stále nenašiel nejaký odhodlaný právnik, ktorý by za tých pár rokov, čo ten nápad so 4-zastávkovým lístkom vošiel do praxe, nenapadol jeho definíciu a nedonútil DPMK, resp. mestské zastupiteľstvo si to zadefinovať lepšie...
Aj v Kosiciach, o siestej rano na linke 17 sa da nazbierat na semaforoch pri sviznej jazde 7 minut. Casy su robene na noc a krizovatky zapnute (a prazdne).
a zmienili sa tam že autíčko ma zadretý motor? (hlavné že keď treba nakoľajovať električku tak treba volať žeriav mimo DP)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus