Hurá, hurá. Možno pred 5 rokmi mi niekto z KDŽ hovoril, že chceli stavať na Vprede. Asi sa to zmenilo. Dobré miesto na Alpínke tipujem vpravo pri výjazde zo stanice... Či?
Rýhlosť výstavby nikomu nevyčítam - naopak, podľa mňa, vzhľadom na to, že to je neziskovka, výstavba práveže ide veľmi rýchlo. Riaditeľa, p. Lehotského, som síce osobne nikdy nestretol, ale považujem ho za mimoriadne schopného človeka.
Viac než štvorzastávkový ma štve tarifa za batožinu. Na cestu mi stačí 4zastávkový, ale za batožinu musím platiť viac, polhodinový.
Je vžitým zvykom, že za batožinu sa platí polovičné cestovné, teda 30 centov, bolo by to kultivované, európske riešenie.
10 min. lístok je nanič ! Nikam sa nedostanem. Vzhladom k semaforom to nestihnem ani od Astórie k domu umenia, alebo od domu umenia na stanicu. To by nám vznikol asi "jednozastávkový lístok"
z DP vysla uz v zaciatkoch poziadavka na 10 minutovy listok, nepresla cez zastupitelstvo. S novym zastupitelstvom by to stalo za opakovany pokus, niektori problemovi poslanci tam uz nie su, ale mozno sa objavia novi, ktori si budu stavat hlavu
Ja sa stále divím, že sa ešte stále nenašiel nejaký odhodlaný právnik, ktorý by za tých pár rokov, čo ten nápad so 4-zastávkovým lístkom vošiel do praxe, nenapadol jeho definíciu a nedonútil DPMK, resp. mestské zastupiteľstvo si to zadefinovať lepšie...
Aj v Kosiciach, o siestej rano na linke 17 sa da nazbierat na semaforoch pri sviznej jazde 7 minut. Casy su robene na noc a krizovatky zapnute (a prazdne).
Na vytvorenie 5,5-minútového meškania na linke netreba žiadne státie v kolónach, celkom stačia semafory a možno trochu natesno urobený CP – https://www.youtube.com/watch?v=ilfUrl8IsWU (Praha)
Autobusy Ikarus 280 sú stále nasadzované, ale už je treba ich loviť (tzn. vedieť, kde sa asi tak môžu vyskytnúť, prípadne si na webe zistiť aktuálnu výpravu). S trolejbusmi s karosériou Ikarus 280 taký problém nie. Nie je potrebné ich hľadať, je ich stále toľko, že prídu samé za tebou
Tak si mohol štýlovo a lokálne správne použiť "sikló", to je ešte kratšie ako фуникулер ? .
Inak teraz som si uvedomil, že som vlastne v Budapešti bol aj tohto roku v júli a Ik 280 stále boli.
mi.v
Rýhlosť výstavby nikomu nevyčítam - naopak, podľa mňa, vzhľadom na to, že to je neziskovka, výstavba práveže ide veľmi rýchlo. Riaditeľa, p. Lehotského, som síce osobne nikdy nestretol, ale považujem ho za mimoriadne schopného človeka.