áno električky navlečú do maskáčovej plachty aby ich nebolo vidieť... ? šak ráno je cenná každá minúta, a z vozovne ich týmto smerom vtedy jazdí neúrekom (aj 5 súprav za sebou ) , azda chceš aby aj zastavovali?
Tento rušeň má priamočinnú vzduchovú brzdu, má samočinnú vzduchovú brzdu, má EDB a na každom stanovišti ručnú brzdu. Takže je málo pravdepodobné, že všetky zlyhajú naraz. Preto pochybujem o absolútnej poruche všetkých brzd.
Tam bol prítomný moment prekvapenia následný nedostatok času zastaviť rušeň. Bola to chyba rušňovodiča, možno výpravcu, alebo oboch.
Technická chyba je možná, ale skôr v polohe, že rušeň nečakane vybehol do výkonu.
Chody vlakov sú od posunu chránené tak, že výhybky zo susediacich koľají sa prestavuju do takzvaného odvratu, t.j. tak, aby nesmerovali na koľaj, po ktorej sa očakáva chod vlaku. Robí sa to samočinne. Vlak s posunom sa môže zraziť iba v miestach, kde sa dve koľaje definitývne zbiehajú (je to zjednodušené vysvetlenie.).
Ak do cesty vlaku niečo predsa vojde, tak návestidlá platné pre vlak z návesti "voľno" padnú samočinne na návesť "stoj".
„Rušeň z dosiaľ nezistených príčin počas skúšok elektrodynamickej brzdy narazil do posledného vozňa odstavenej súpravy osobného vlaku,“ povedala pre tlačové agentúry zástupkyňa hovorkyne krajského policajného riaditeľstva v Košiciach Jana Mésarová.
Polícia tak potvrdila dohady, že rušeň vyšiel asi z 500 metrov vzdialeného depa, aby skúšal brzdy. Preto v ňom boli aj traja zamestnanci Elektrotechnického výskumného a projektového ústavu z Novej Dubnice, ktorý ich vyvinul. http://korzar.sme.sk/c/5313096/skusky-brzd-na-staniciach-su-vraj-bezny-standard.html
Hm, brzdy, Nová Dubnica? Nemá ten ústav dačo spoločné s našou 359?
Bez ohladu na dnesny blaznivy den vam musim oznamit, ze sa mi podarilo zdigitalizovat (technikou (c) by Dimi) ten spominany dom, ktory som pisal, ze bol udajne na zburanie a neskor aj zburany, pre stavbu trolejbusov ..
leto to najskôr - vzhľadom na oblečenie ľudí a stromy bez lístia - nebude. Skôr to vyzerá na jarné zubaté Slnko. Podľa stavu rekonštrukcie Slovanu tipujem rok 2008.
Počas sliedenia na youtube ma doslova šokovalo toto video točené ešte za čias, keď jazdila 618 + 619. Tak si pospomínajme na túto súpravu. Je natočená trasa R1 v úseku VA USS - Staničné námestie. Tu je link na video: http://www.youtube.com/watch?v=pvyEq-GLD4w&feature=related
Re #4674 eMareq: Áno, presne preto som vravel, že ide o úplne iné neodvodené slovo (nemá rovnaký slovotvorný základ).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5
Polícia tak potvrdila dohady, že rušeň vyšiel asi z 500 metrov vzdialeného depa, aby skúšal brzdy. Preto v ňom boli aj traja zamestnanci Elektrotechnického výskumného a projektového ústavu z Novej Dubnice, ktorý ich vyvinul.
http://korzar.sme.sk/c/5313096/skusky-brzd-na-staniciach-su-vraj-bezny-standard.html
Hm, brzdy, Nová Dubnica? Nemá ten ústav dačo spoločné s našou 359?