Doprava na Hlavnej : tam by som to poriešil maximálne ako Dispečer, pustením Cassovie rekreačne od mája, do polovice októbra. Treba povedať, že ak našim snom je špičková prestupná tarifa a nízke intervaly s malým počtom liniek, tak sa bavíme na linke s intervalom v špičke do 5 - 6 minút, v sedle nejakých do 10 - 12 minút. Takže aj keby raz premávala po Hlavnej hoc len jediná linka ( má zmysel kôli nej obnovovať pravidelnú dopravu?) , tak je to celkom častá premávka.
Električky by sa jedoznačne patrilo prasknuť na zelený zvršok na Moyzesku, autá by tam mali po jazdnom pruhu hore aj dole, rozšíriť tam trocha chodník a ukázať fasády budov na západnej strane. Malo by to vyzerať nejak tak ( pohľad od Štúrovej smerom hore, sprava ) : budova, chodník, cykl. pruh +cesta, zeleň vrátane elektrićkovej trate, cesta, parkovisko + cykl.pruh, užší chodník, budova .
Mimochodom, včera som videl už pozbieraný a nakôpkovaný posypový materiál na niektorých krajniciach... no, tak sa to bude asi musieť pozametať ešte raz, alebo nato, čo sypače nahádžu dnes, sa už vykašlú? Uvidíme ?
Električky by sa jedoznačne patrilo prasknuť na zelený zvršok na Moyzesku, autá by tam mali po jazdnom pruhu hore aj dole, rozšíriť tam trocha chodník a ukázať fasády budov na západnej strane. Malo by to vyzerať nejak tak ( pohľad od Štúrovej smerom hore, sprava ) : budova, chodník, cykl. pruh +cesta, zeleň vrátane elektrićkovej trate, cesta, parkovisko + cykl.pruh, užší chodník, budova .
Mimochodom, včera som videl už pozbieraný a nakôpkovaný posypový materiál na niektorých krajniciach... no, tak sa to bude asi musieť pozametať ešte raz, alebo nato, čo sypače nahádžu dnes, sa už vykašlú? Uvidíme ?
tbus