linka 54 , resp. v minulosti L31 ma urcite svoj vyznam a to hlavne v spojeni furca-juh, dnes tato linka nechodi cez presovsku ale zacina v thc a ide cez furcu a tu ako uz niekto spominal(TA), keby tahanovania (pre smer na juh) pouzili L10+L19 tak by nielenze boli v cieli skor, ale by zbytocne nezavadzali v spoji ktory je primarne urceny pre furcu. tak isto sa dalo kedysi hovorit aj o rychlom spojeni kvp-juh, lenze tymito zachadzkami a zastavkami sa uz o tom hovorit neda a vyvstava teda otazka ukoncit tuto linku niekde na juhu
Podľa CP ktore su tuna je jazdna doba L54 z Madridskej smerom na KVP 54 minut, podľa novych CP na zastavkach je jazdna doba toho isteoh useku 52 minut ?
pekne. Ak sa zmení trasa v takej forme, ako to bude teraz v prípade L 54, tak sa musia zmeniť i jazdné doby. Veď to je postavené na hlavu, že pridaním 6 zastávok sa nič neupraví.
Jazdna doba sa až tak veľmi nezmeni, čo som počul, takže ešte len teraz budu meškať 54-ky. Mohli upraviť aj CP, teraz je DOLE sečovskou 6 minut a smerom HORE 3 minuty, trochu na hlavu nie? ?
" Keby si cestoval dennodenne, asi by Ti nebolo jedno, či 15 alebo 30 minút. "
--->>> lenže tie rozdiely nie sú také veľké ( teda nejde vôbec o 100 % jazdnej doby navyše ) - vo všeobecnosti.
Čo sa týka rýchlosti pre vzťah DH - Jazero a DH - ŤHC, tak sa dá len súhlasiť. V prípade Jazero - KVP to už také jednoznačne najlepšie nebude, keďže súčasná jazdná doba sa značne predĺži zachádzkou cez Bardejovskú, takže kombinácia L 9 a L 71 alebo L 72 bude konkurenciou.
Čo sa týka prestupných bodov, tak o nich je vôbec škoda hovoriť. Veď u nás nemáme ani 1 skutočný prestupný bod.
tak zarátajme k jazdnej dobe s predstupom aj 12 minút navyše, čo je ranný špičkový interval L 19. Berieme teda do úvahy ten najhorší možný prípad, že Ti spoj L 19 odíde rovno pred nosom - jazdná doba sa predĺži o cca 4 minúty oproti priamej L 54. Je to veľa?
A zabudol som, čo si málokto uvedomuje, že L54 "odľahčuje" centrum. Tým, že jazdí "okolo mesta", zbytočne nezaťažuje už aj tak prepchaté centrum a ním prechádzajúce linky zbytočne prestupujúcimi cestujúcimi.
Aj v obchodnom registri je kvantum spoločností zapísaných bez čiarky medzi obchodným menom a právnou formou...
Re #3907 TA: Význam L54 je predovšetkým v rýchlosti spojenia niektorých vzťahov. Napr. Furča-Jazero bezkonkurenčne, v dnešnej trase aj KVP-Jazero, podobne THC-Furča, kde absentuje normálny a kultúrny prestupný bod.
Keby si cestoval dennodenne, asi by Ti nebolo jedno, či 15 alebo 30 minút. V špičke opodstatnená linka.
tú jazdnú dobu som uviedol pre modelovú situáciu Bruselská - Bukovecká. Ale až teraz čítam, že si sa chcel dostať len na Vyšné Opátske. Aj tam je to však kratšie.
nad tým som neuvažoval, len som ponúkal náhradné riešenia za niektoré relácie ( preto " napr. ").
No a riešenie pre Teba : kombinácia L 10 a L 19 s prestupom na Palackého, na ktorý máš 4 minúty, čo je akurátna doba. Celková jazdná doba je teda 23 minút, čo je podľa CP ešte menej ako priamym spojom L 54.
Ja som sa ani nepozeral na autora fotiek, nešlo mi o to, aby som poukázal na konkrétne fotky. Takže nič osobné v tom nie je.
Re #3915 Isidor: Tadáá, chyba číslo 20 ? Vyhrávaš hodinovú vyhliadkovú jazdu mestom na špeciálnej turistickej linke číslo 54 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pedro77