Je to čistá demagógia, žiadne ohrozovanie statiky dómu, to zaistí čo i len trochu dobre odhlučnená trať. V Prahe na Malej strane s tým problém nemajú. Električky tam jazdia priamo cez historickú budovu - cez Oettingenský palác z 15. storočia a smerom na Malostranské námestie prechádzajú iba niekoľko centimetrov okolo južnej steny Kostola svätého Tomáša zo 14. storočia. Pritom spoje tam chodia v niekoľkominútovom intervale.
Re #3693 pedro77:
1. To je hlúposť. Veď keď niekto chce relaxovať a oddychovať, nepôjde do centra mesta. ?
2. Napríklad?
3. Je úplne bežné, že električky jazdia 20 a viac rokov, viď dnešný update. Pritom Haag nie je žiadne chudobné východoeurópske malomesto. Navyše to, že je to opacha, je len čisto subjektívny názor.
4. Presne tak, obklopujú. Priamo v pamiatkovej rezervácii neexistuje žiadna MHD, zato IAD je tam až príliš.
5. ... a uznáš, že je to blbosť.
Čo sa týka tých "pódií" so stolmi a stoličkami - tie tam budú už iba jeden rok, boli totižto zakázané. A zatiaľ sa ani nestalo, žeby bol niekde cyklistický chodník zatarasený týmito "záhradkami" (je to zmluvne ošetrené).
Aká linka? Po obnovení malého mestského okruhu by nebol problém nasadiť tam nejakú okružnú linku (stanica - park - NMM - NO - stanica), čo by bola ideálna trasa pre historický voz. Pravidelne by tam mohla jazdiť štvorka.
1.nie, nevadi, resp. mnoho ludi si povie: no co uz s nimi.. a na hlavnu chodia zrelaxovat
2.je mnoho akcii ktore nie su take velke a elektricka by mozno prekazala
3.cervena t3ka je pre mnoho ludi opacha, mozno keby DP kupil nejake pekne elektricky..
4. nam.MMM, NO, mlynska basta, stefanikova ulica, moyzeska (tam je to trochu poslabsie) to su vsetko miesta ktore obkopuju historicke centrum s pomerne castym vyskytom spojov mhd
5.bod vymyslel peter55 a to vrhanie sa ludi pod elektricku z parku alebo z domu sv.alzbety
tie stanky s tym nemali mat suvis, to som spomenul len tak btw. ohladom bicyklov
a aby bolo jasne, ja nie som silou mocou proti elektricke, ale jednoducho viem ze ta vlna nevole bude tak velka, ze je podla mna zbytocne mrhat energiou na spekulovanie ako sprevadzkovat trat a pod.
a vlastne aku linku si tam predstavujete ? jednotku? dvojku? s akym intervalom ?
Keby jeden rok jazdila cassovia v lete ako atrakcia, druhý rok už celoročne nejak historicky vyzerajuca novovyrobena brika cely rok, tak v treťom roku by sa ludia sami podla mňa dožadovali nejakej pravidelnejšej linky cez Hlavnu . Inak si na to neviem utvoriť názor, obe alternatívy majú zhruba rovnaký počet plus aj mínus, že by mi to bolo v podstate jedno, či tam električka jazdí, alebo nejazdí, bola by to proste zmena.
1. A inde ten hluk nevadí?
2. Koľko je tých veľkoplošných akcií ročne?
3. Je X miest, kde jazdia aj staré vozne aj nové a nikto tam neargumentuje, že sa to tam nehodí lebo "historická hodnota ulice"
4. Jedna vec je pešia dostupnosť a druhá čo mi v tej pešej dostupnosti jazdí a najmä ako často.
To že sú tam teraz stánky, nieje argument.
Re #3682 Peter55: Na deti majú dávať pozor rodičia nie Schuster ? A kolízie chodcov inde nehrozia?
Re #3686 pedro77: Keď sa premávka rušila, bola z toho vlna nevôle. Teraz by pri hypotetickom návrate z toho bola opäť vlna nevôle. ?
Neviem, nebol som tam. Ja som zasadne proti akejkoľvek doprave na Hlavnej ulici, pešia zona mi vyhovuje a určite nie len mne. Ak by sme mali 3km dlhe centrum tak nič nepoviem ale ako už bolo spomenute je tam dobry pristup z každej strany.
.. to nie su blbosti, to su fakty, ktorymi ti bude argumentovat kazdy druhy kosican.. a dalsi fakt je taky, ze elektricku na hlavnej chce asi cele toto forum a zvysok obyvatelov mesta ju nechce.. a poprosim vecnu diskusiu o tomto probleme bez zbytocnych invektiv
takže keđ po hlavnej jazdili električky cez 100 rokov tak to bolo odkukane od západu?
Na to aby jazdila električka po Hlavnej Ti treba asfalt? (no v KE asi v poslednej dobe hej) ja som si stále myslel že električky jazdia po koľajniciach.
pedro77: a nemáš ty náhodou cez 70 rokov a nebývaš na hlavnej? (ahaaa, už viem, že Ty si Šusterov syn? ? ) lebo také blbosti ako si písal že hluk a koncerty (dakus protirečenie), na koncerty si chođ do divadla, alebo do arény, alebo do výmenníkov (keď to už tak mesto plánuje) to vôbec nepôsobí historicky keď je koncert v centre mesta.
1. pri spravnej udrzbe elektricky nemusia byt hlucne
2. v pripade koncertu docasne odklonenie na Kuzmanyho
3. digitalne panely s beziacim textom a blikajuce televizory vo vykladoch su tiez "snaha o vsetko historicke" ? Ved aj T3-jky posobia historicky
4. nejde ani tak o pesiu dostupnost ako o zatraktivnenie centra
Ake polomrtve? Kľudne a nie polomrtve. Mne tam električka fakt nechyba. A zase nerozumieim prečo by malo byť dobre to čo maju inde, v Prešove maju križom cez hlavnu ulicu 2 prudovu cestu, pači sa ti to? Mne nie, ale zato že oni maju tak aj mi tu dotiahneme finišer a urobime cestu, že? A dôvod prečo ju tam nechcem? (tram) Pretože hrozila by kolizia s chodcami ako Schuster povedal ? Su tam parky atd, pobehuje tam X deti a 1m od parku su koľaje, nechcem vedieť koľko urazov by tam bolo...
cyklisti svoj plac teraz urcite nemaju , ked su tam tie stanky, vobec sa tam na bicykli ist neda, ked priamo na cykl. chodniku su grily, to by som chcel nieco take vidiet v holandsku ..zahatat cykl.chodnik...
a elektricky, no ide o 4 veci:
1. hluk
2. nemoznost velkoplosnych akcii (koncerty)
3. elektricka je "zla a skareda", proste sa na ulicu, kde je snaha o vsetko historicke, nehodi
4. neni problem s pesou dostupnostou z hocktorej strany
Preco sa dnesny update vola nahradna doprava, ked na fotkach nieje ani jeden autobus nahradnej dopravy? A pritom som hned po vyluke nahral minimalne 10 fotiek autobusov na nahradnej doprave... hlavne ze je tam prazdna zastavka Havkickova ?
Koho by tá "zlá, škaredá, ..." električka obmedzovala? Chodcov? Veď majú svoj pľac. Cyklistov? Aj tí majú svoj pľac. Premávka by tam určite nebola ako po Ječnej ulici v Prahe. Teda by sa dalo prechádza A argument, že nám spadne dóm, neberiem. BTW, koľko % chodcov chodí po tej dlažbe medzi koľajnicami? Je ich toľko, že im tam hrozí zrazenie? To bola výhovorka Schustera, aby odôvodnil svoje politické rozhodnutie zrušenia. Jemu tam brika proste nepasovala. A keďže mal moc, tak ju zrušil. Však zdvihnite zadky z Košíc a choďte sa pozrieť do zahraničia, kde medzi tieto 3 faktory sú v symbióze. Nerozumiem, prečo sa neinšpirujú Košicami a nezrušia ich tiež. Veď to tam do centra "nepatrí". Centrum má byť zjavne (polo)mŕtve. ?
elektricka na hlavnej aj tak nikdy nebude.. dost velka cast ludi to nechce
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt
Re #3693 pedro77:
1. To je hlúposť. Veď keď niekto chce relaxovať a oddychovať, nepôjde do centra mesta. ?
2. Napríklad?
3. Je úplne bežné, že električky jazdia 20 a viac rokov, viď dnešný update. Pritom Haag nie je žiadne chudobné východoeurópske malomesto. Navyše to, že je to opacha, je len čisto subjektívny názor.
4. Presne tak, obklopujú. Priamo v pamiatkovej rezervácii neexistuje žiadna MHD, zato IAD je tam až príliš.
5. ... a uznáš, že je to blbosť.
Čo sa týka tých "pódií" so stolmi a stoličkami - tie tam budú už iba jeden rok, boli totižto zakázané. A zatiaľ sa ani nestalo, žeby bol niekde cyklistický chodník zatarasený týmito "záhradkami" (je to zmluvne ošetrené).
Aká linka? Po obnovení malého mestského okruhu by nebol problém nasadiť tam nejakú okružnú linku (stanica - park - NMM - NO - stanica), čo by bola ideálna trasa pre historický voz. Pravidelne by tam mohla jazdiť štvorka.