Pred a po posilnení to bol naozaj rozdiel, tu šlo o priam luxusné posilnenie kapacity spojov, ktoré v bežné víkendové dni nemá efektívne využitie. Všetko to pramení z obmedzovania výkonov MHD - menej spojov znížilo atraktivitu verejnej dopravy (menej cestujúcich), čo má za následok ďalšie obmedzovanie...
bral som do úvahy stav pred a po posilnení. To, čo ty naznačuješ je už komplexné riešenie dopravy a na to môžeš rovno zabudnúť, dokonca si trúfam povedať, že aj nad tým rozmýšlať a slintať je škoda.
Hej, zvyká sa na to ľahko, lenže je na hovno, keď ide spoj raz za 20, ráno a večer dokonca raz za 30 minút. Radšej sólo voz v dvojnásobnom intervale (áno, viem - vodiči, platy, náklady a bla bla bla...).
No rád by som videl, ako by tie autobusy vchádzali dovnútra a vychádzali von, až bude dobudovaná prepojovacia komunikácia Gemerská - Popradská v plnom profile (štyri pruhy, obojsmerne), a až sa na ňu dopravne napoja všetky aktivity pripravované v tomto území VŠA - futbalový štadión, obchodné centrá atď. K tomu je potrebné ešte prirátať existujúcu dopravu do Kauflandu a nový priechod pre peších cez Popradskú. A samozrejme prognózovaný nárast IAD na komunikácii Popradská. Takže na toto je určená svetelná signalizácia, ktorá sa navrhuje v rámci dopravného napojenia areálu AD DPMK na Popradskú.
ako pracku penazi by som si vedel predstavit ine podnikatelske aktivity. toto mi pride ako troska tunelovanie tej firmy.. nakupia sa 7ckove bavory, o par rokov sa vyradia a par ludi ich vezme ako na papieri vyradene sunky za bagatel.
Tí vodiči mi pripadajú ako kamaráti nejakého mafiána. Naviac prevádzkovať taxislužbu s autami (BMW 750i) čo majú spotrebu 16,4 l / 100 km v meste zaváňa dobrou práčkou peňazí...
Z mailu P. Titla:
Jedná sa o spevnené plochy pre 90 autobusov, 8 parkovacích státí pre osobné MV, nový vjazd - vrátane odbočovacích pruhov a dvoch objektov vrátnice na Popradskej oproti Kauflandu, doplnenie chodníka na Popradskej, semafóry, zrušenie vjazdu na umyvárku z Bardejovskej, novú halu údržby 25 x 36 metrov, preložky sietí a nové IS, nové osvetlenie areálu, oplotenie, kamerový systém - monitorovanie areálu, atď.
Pozor - plnička CNG v tom nie je, tú má stavať SPP.
"Mesto má naďalej jedinečnú príležitosť realizovať najväčší projekt, ktorý sa kedy na Slovensku realizoval a zabezpečiť hospodársky rast pre celý región."
Sakra, je tu kríza a oni majú stále dosť peňazí na omamné a psychotropné látky.
Ako píše TA, budova patrí VSH. Pre zaujímavosť, zrekonštruovaná do tejto podoby bola pre, dnes už neexistujúcu, Priemyselnú banku. Dnes je to Biznis Center Košice (BCK).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt