Rekonštrukcia a modernizácia cestno-koľajového prejazdu v križovatke ulíc Watsonova – Komenského.
Požadovaná konštrukcia cestno–koľajového prejazdu: po demontáži jestvujúceho prejazdu zriadenie a zhutnenie nového železničného spodku, spevnenie železničného spodku asfaltobetónom o hrúbke min. 150 mm, montáž koľajových polí na betónových podvaloch s použitím nových koľajníc tvaru NT3, osadenie gumených bokovníc na koľajnice tvaru NT3 a viacvrstvové zaasfaltovanie prejazdu.
http://www.dpmk.sk/content/view/67/94/
? ?
Požadovaná konštrukcia cestno–koľajového prejazdu: po demontáži jestvujúceho prejazdu zriadenie a zhutnenie nového železničného spodku, spevnenie železničného spodku asfaltobetónom o hrúbke min. 150 mm, montáž koľajových polí na betónových podvaloch s použitím nových koľajníc tvaru NT3, osadenie gumených bokovníc na koľajnice tvaru NT3 a viacvrstvové zaasfaltovanie prejazdu.
http://www.dpmk.sk/content/view/67/94/
? ?
eMareq
Re #2881 Kari: Možno by bolo načase si dať urobiť analýzu čo je mesto ochotné udržať. Inak to nevidím. Lebo roky idú a infraštruktúra stárne čoraz viac a robí sa minimum. Inak máš pravdu.