Čierny humor (snáď mi prepáčite): čítačka emTest netradične namontovaná na čele motorovej jednotky:
https://www.vlaky.net/fotoblog/1377/stret-vlaku-z-autobusom/
https://imhd.sk/bb/doc/sk/20411/Nehoda-ZV-164CA-v-Ilia%C5%A1i
https://www.vlaky.net/fotoblog/1377/stret-vlaku-z-autobusom/
https://imhd.sk/bb/doc/sk/20411/Nehoda-ZV-164CA-v-Ilia%C5%A1i
veteran
Keď ich pristihneš pri klamstve, tak z nich vypadne, že oni tým mysleli len profil Košice–Prešov.
Teda nie, stiahnutie dvoch poschodových jednotiek, ktoré robili putovnú výstavku od Lipian až po Čiernu a pokrývali vlaky úplne náhodne – ako to vyšlo so obehu, nijako neznižuje/nerozvracia kvalitu dopravy na trati 188.
A mimochodom, obstarávajú sa jednotky, obstarávajú sa vozne na regionálku a štartovať má aj IDS Východ, do ktorého sa postupne zaintegruje aj železnica.
A mravce... 840 aj s toľkými rokmi za sebou predstavuje kvalitnejšie vozidlo a je za tejto situácie ďaleko logickejšie ho nechať jazdiť riadne takty ako držať celú flotilu v Poprade v totálne štrbavých turnusoch, keď raz stoja v depe 4 jednotky a inokedy je ešte treba vypraviť 812, lebo sú 840ky rozlezené kade-tade po konečných v regióne a vypraviť nejaký rušiaci víkendový posilák je už bez 812 nemožné.