Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rudyke902 #10560:
Aké kôly sa vytvorili? Mučiarenské?
Reakcia na: tbus #10559:
Všetky čo maju displeje ešte niesu vyradené?? Niekto tu písal že už väčšina je vyradená - len pár suprav je v tzv "utlme", ako záloha.. Mal som za to že vozy bežovo-červené (T3) už su vyradene, teda že sa s nimi nepočita ani ako z rezervou (a pár takých displeje mali..) Tak potom som to tu zle čital..
?
Reakcia na: 110mat110 #10558:
Tak zas to že "netreba robiť veci len preto lebo ... " také sa už robilo v DP , napr v poslednom roku pred reko trati a dodávke tých plusiek sa dosť T3 prelakovavali (podľa mna zbytočne) do noveho unifiku v rámci VP (stači sa pozrieť do evidencie vozov) aj ked sa už vedelo že financie z eu su schválené na nákup bričiek, a ešte ten pol rok čo jazdili kľudne mohli jazdiť tak ako boli , tak isto sa počas zmenených trás ED liniek zaviedla sa na pol roka aj L6 ktorá mala uvratovu konečnu a kôly tomu sa vytvorili tzv TPX supravy (zadkami k sebe), no viem že tych vozov T3 sa upravilo podstatne viac, ako bolo nevyhnutne, pritom ani neboli potrebné do výpravy v takom veľkom počte, tak isto stači sa pozrieť na niektoré T6 , atd.. No a to KT NP ja som to nepísal ako "nutnosť" , len ak to bude "na programe", (o tom či lak na všetkých je aj po tých rokov "výborný", ja posudzovať nebudem) len v suvislosti s tými automaticky riadeními polozberačmi, (ak by sa nimi vybavilo) bol by to "celkom pekný" voz.. ? Ber to len ako "uvaha"..?
Reakcia na: Rudyke902 #10557:
T3 majú síce displeje, ale ešte nie sú vyradené
Reakcia na: Rudyke902 #10557:
NP KT sa tu uz par krat riesili. Je hlupost ich prelakovavat, kedze maju od GO vyborny lak. Netreba zasa robit veci len preto, lebo by to dobre vyzeralo. Uvidime, ked strhnu reklamy, co ostane z laku.
No či už "tbus" či "Davidoshmhd" má pravdu , je to jedno - ale je to na zamyslenie že "LEN" jeden z toľkých je komplet vybavený ako by bol od výrobcu ! ? Preto som to spomenul - že z tých vyradených T3 sa použiť môžu - "ak by sa chcelo niekomu v DP" aj s tým zaoberať. A myslím si že v tych T3 už poslednú dobu bolo tých displejov dosť (či už buse či Em test), no nič, škoda ich..
A ešte čo sa týka aj tých "polozberačov" (elektricky ovládaných) na 361, 337, 414 - mohli by sa použiť tiež, a pri VP nejakej napr KT NP by sa použiť mohli + ak by sa aj do bielo modro žltého unifiku "obliekla", mali by sme aspoň jedno KT NP v Ke farbách, a s elektricky ovládanými "polopantografmi" ?
Možno sa raz aj dočkáme .. ale to už moc fantazírujem ?
Reakcia na: Apache #10554:
spomínaný 4713 je kompletný (ma dva vnutorne panely EMtest)... naopak v 4749 vnutorny nie je ziaden
Reakcia na: myslavcan #10551:
Myslím, že lúčiť sa s T3kami nie je potrebné - máme ich tu naďalej v reinkarnovanej podobe LF2+
Reakcia na: Davidoshmhd #10550:
Jediny informaćno kompletny SOR je #4711 a aj to s BUSE panelom, Žiadny SOR s EMTEST inf. panelmi by nemal byť celý
Reakcia na: KVKV #10547:
Na 4-ke som šiel 403-kou v utorok 19.1., to si určite pamätám, odvtedy som T3 nevidel.
Reakcia na: Davidoshmhd #10550:
4713..
Reakcia na: tom393 #10546:
Inak zaujímavé je, že vedenie mesta a DPMK nevyužilo koniec T3 na prezentáciu toho, akú máme modernú električkovú prevádzku, keďže sme prvé mesto Československa, ktoré sa ich zbavilo.
Reakcia na: Rudyke902 #10549:
Minimálne jeden NB 18 je vybavený bočným aj vnútorným displejom vo vlečke, ale neviem ktorý.
Keď už sa tu spomínaju tie naše T3 - verím že sa nájde ešte pár vozov, ako píše ALCO (studená záloha), žeby vedeli "vydržať" službu aj celý deň na nejakej linke. (hlavne tie čo jazdili ku koncu v supravach ako TPX ) No ja ale chcem poukázať na to - prečo sa z tých vyradených T3 z ktorými sa už neráta - nedemontuju displeje a nedoplnia sa do busov, do klbových SOR ?? Viem že sa dosť T3 dovybavilo displejmi (aj z druhých vozov zo suprav T6),, a nielen buse displejmi ale aj EMtest (napr. 381 382 385 388 389 349 402 403 418 )... tie by sa hodili fakt do tých klbových SOR, ved ANI JEDEN klbak sor nieje komplet vybavený displejmi aj vo "vlečke" ako sa patrí,, No to ale asi by sa muselo niekomu v DP aj chcieť sa tomu venovať asi,, To len taký postreh ..
Reakcia na: KVKV #10547:
Snáď po dôkladnejšom KP a úspešnej PTK možno niektorý z vozov s vyššími číslami, zatiaľ sú ako "studená" záloha...
Reakcia na: tom393 #10546:
Podla mojich prameňov bol posledný den pravidelnej prevádzky T3 21.január. Myslim na L4.
Opravte ma prosím ak je to inak. Prípadne doplnte dátumy nasadení ,služby a čísla vozov.
Fotojazda sice bola, ale aj tak by bolo možno vhodné nejaké oficiálne rozlúčenie nasadením na pravidelnú službu s decentnou kytičkou na čele a vkusným nevtieravým pripomenutím o historii a ukončení prevádzky v interiéri vozu, "Dnes naposledy".

Je ešte prevádzkyschopná nejaká T3 ? (402,403,422... ?) ...myslím aby vydržala celý deň.
Odviedli perfektnú prácu, česť ich pamiatke!!! ? ? ?


Ospravedlňujem sa za koncové titulky ale ešte pár krát v januári 2015 T3 jazdili.


https://www.youtube.com/watch?v=t3R7Pm03vT4
Zdá sa, že Emtest umožňuje mať v jednom systéme viac rôznych liniek navonok s rovnakým označením. Napr. dnes máme v Košiciach 2 linky X. (Ťahanovce, Rušňoparáda)

Takže (Crossfire), v internej databáze zrejme nie je rozhodujúce číslo linky, ale nejaké iné interné označenie (napr. "ID")?
Reakcia na: tbus #10543:
E, e... ?
Reakcia na: Tatranka #10541:
a prejazd na Dni mesta Košice, ťahané na tyči za V3S sa ráta? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.