Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tak ešte ozrejmenie tých čísel služieb. Tvar čísla služby je XXYYZ. XX je číslo linky, YY číslo kurzu (t.j. poradie na linke) a Z sú možné len čísla 1 (ranná časť celodennej služby, čiže ranný vodič), 2 (odpoludňajšia časť celodennej služby, čiže vodič poobedný), 4 (služba len pre jedného vodiča, ale súvislá, preberá vozidlo z garáže a aj ho tam odnáša) alebo 5 (klasická trhaná služba, t.j. služba pre jedného vodiča ale s prerušeným výkonom najčastejšie v čase dopoludnia).
Príklady:
71011 - ranný vodič linky 71, ktorý ako prvý ráno nastupuje do výkonu.
34065 - trhaná služba na linke 34. Okrem linky 34 je vysoko pravdepodobné, že obsluhuje aj iné linky, na 99% napr. niektorú linku RA.
46022 - popoludňajšia časť služby "R"-kovej, obsluhuje na striedačku R1 a R7, nasadzovaná spravidla T6-tka.
Tie mimoriadne čísla na začiatku - 40xxx sú RAčky mestské a objednávky, 41xxx nočáky, 42xxx RAčky šačianske, 43xxx zálohy, 46xxx R-ky, 47014 bola niekedy linka W. Ak sa pýtate, ako je označaná služba na linke 40 (veď tento číselný rad je už obsadený), tak je to 39014. Ale ako čítam, už v zozname nie je, čiže bola prečíslovaná, resp. jej výkon bol hodený niektorej inej službe. Možno BM by vedel.
Co sa stalo dnes o 14:00 s Solarisom #3521 ?? 🙂 stal odstaveny pred zastavkou colnica, potom prisiel dalsi, nastupili do nho ludia asi z 3521, potom 3521 zasla trochu dalej a neskor sa asi rozhodli ze ju poslu do garaze, ale sla rychlostou max 20km/h, 🙂 zaujimalo by ma aky mala problem 🙂 Mam aj fotky 🙂 Takze kto ce, napiste na mail..
Reply on: Sarko #981:

Pozerám, že na L20 som dnes doobeda určite videl 5212, ale nikde vo výprave sa nenachádza, zrejme nejaká operačná zmena. Ďalej službu 12-75 (4304) som o 12:46 videl na NO, L30, smer Exnárova, ktorou som aj cestoval (žeby prechod?), 4206 tiež v zadelení nikde nie je, pritom som ho o 12:50 videl na presune na Palackého (smer NO) a hneď za ním 3521 ako manipulačnú jazdu (v zadelení 19-5, asi tiež presun...). Takže zadelenie treba brať trochu s rezervou, nie sú to 100% info. Tie sa však dajú upresniť nezávislým sledovaním, resp. požiadaním výpravcu o informáciu, čo má on prepísané v zadelení (resp. dopísané pri nezadelených službách). A ešte jedna perlička, v 4303 EČV KE-038BM mal vodič za sklom zrejme nájdené EČV nejakého osobného auta - KE-317BY...

A aby som nezanevrel na svoje električky a hlavne L5 🙂 :
L2- 367
L4- 400, 418
L5- (D56) 525, 536
L6- 370+371, 390+391
L7- 620+621
L9- 423
záloha- 531

Re #990 Dopravák:
Nuž čo, asi Ťa na L18 chce majstre prekvapiť.. ?
Reply on: Sarko #986:
no pozerám, že môj spoj mi určí majster ?
eMareq: No v tom prípade by som musel ísť na 3 miesta, Bardejovskú, Hornádsku a Trolejbusovú. Možno, keď nebudem mať čo na práci, si raz na to trúfnem. 🙂 Ak sa nájde zodpovedný záujemca, ktorý by menej, či viac pravidelne chcel zisťovať a uverejňovať zadelenie, nech sa prihlási a môžem dotyčnému vysvetliť spôsob, ako ho pomerne ľahko získavať.
Reply on: Sarko #986:
Zamontuj do toho celeho komplet vsetky linky 😉 🙂 Aj elektrickove od 2 po 9, R1 - R8. Taku raritu tu zatial nema nikto 🙂 😉
Pre menej zdatných (ako som zistil, máme tu aj obdivovateľov fanúšikov MHD ? ):

-pred dvojbodkou sa nachádza číslo služby v tvare AA-C(D) alebo AAB-C(D), kde:
AA=číslo linky,
B=doplnkové číslo služieb danej linky,
C=číslo kurzu,
D= 4-dlhá služba (jeden vodič), 5-delená (trhaná služba), bez obsadenia-klasická dopoludňajšia/popoludňajšia služba (dvaja vodiči)

-za dvojbodkou sa nachádza samotné evidenčné číslo vozidla, ktoré je na danej službe pridelené

Pre niektoré linky nie sú fixne pridelené služby, preto na tieto linky prechádzajú vozidlá z iných služieb. Jedná sa o linky č. 21, 26, 37, 40, 54, RA1, RA2, RA3, RA4, RA5, RA6, RA7 a RA8. Tieto vykonávajú služby radu 40-x, 42-x, 401-x, 403-x, 412-x a 421-x. V prípade výpadku vozidla na linke ho nahrádza záloha (rad služieb 43-x).
Kompletná výprava (zadelenie) autobusovej dopravy na deň 27.2.2004:

11-1: 4304, 11-2: 3005, 11-3: 4309, 11-45: 4089, 11-55: 4301

12-1: 3504, 12-2: 3517, 12-3: 3514, 12-4: 3518, 12-5: 3520, 12-65: 3515, 12-75: 3516

13-1: 5234, 13-2: 5101, 13-3: 5226

14-1: 5221, 14-2: 5222, 14-35: 6267

15-1: 5201, 15-2: 5212, 15-3: 5239, 15-45: 5502, 15-55: 5006

16-1: 3204, 16-2: 3521, 16-3: 3525, 16-45: 3524, 16-55: 3506

17-1: 5217, 17-2: 5001

18-1: 4311, 18-2: 3523, 18-3: 3215, 18-4: 4310, 18-55: určí majster, 18-65: 4306

19-1: 3510, 19-2: 3509, 19-3: 3508, 19-4: 3505, 19-5: 3512, 19-6: 3507

20-1: 5218, 20-2: 5242, 20-3: 5236, 20-4: 5225

22-1: 5229, 20-2: 5233

23-14: 5206

24-15: 6252

25-1: 5231, 25-2: 5219, 25-35: 5005, 25-45: 5202

26-15: 4132, 26-25: 4094

27-1: 3207, 27-2: 3201, 27-3: 3202, 27-4: 3206, 27-55: 3205, 27-65: 4501

28-1: 5220, 28-25: 6299

29-1: 5240, 29-2: 5228, 29-3: 5207, 29-4: 5224, 29-5: 5243

30-1: 3511, 30-2: 3502, 30-3: 3501, 30-45: 3203

31-15: 3002, 31-25: 4091, 31-35: 4096, 31-45: 4090, 31-55: 4206, 31-65: 4207

32-1: 4302, 32-2: 3208, 32-3: 3210, 32-4: 3213, 32-55: 4204, 32-65: 4092

33-14: 6286

34-1: 3212, 34-2: 3209, 34-3: 3503, 34-4: 3211, 34-5: 3504, 34-65: 4208, 34-75: 4097

35-1: 5003, 35-25: 5205, 35-35: 5002, 35-45: 6404, 35-55: 6411

36-1: 5401, 36-2: 5227, 36-3: 5238, 36-4: 5232, 36-55: 5208, 36-65: 6297

38-15: 3103, 38-25: 4203, 38-35: 3105, 38-45: 3101

(RA...) 40-15: 4303, 40-25: 4201, 40-35: 4087, 40-45: 4098, 401-1: 6284, 401-2: 6243, 401-3: 6290, 401-4: 6258, 401-5: 6271, 401-6: 6287, 403-15: 6229

(Tesco bus) 402-1: 6244

(Optima bus) 402-2: 6281, 403-25: 6240

(Nočná doprava) 41-14: 6222, 41-24: určí nočný majster, 41-34: 6272, 41-44: 6036, 41-54: 6230

(Služby Šaca) 42-15: 4126, 42-25: 4131, 42-35: 4133, 42-45: 4093, 412-14: 6009, 412-24: 6043, 412-34: 6408, 412-44: 6023, 412-54: 6407, 421-1: 6242, 421-2: 6226, 421-3: 6401

(Zálohy) 43-1: určí majster, 43-2: 5223, 43-3: 6223, 43-4: 5237

53-15: 4085, 53-25: 4211, 53-35: určí majster, 53-45: 4095r, 53-55: 4205

55-15: 6412, 55-25: 6409, 55-35: 5211, 55-45: 5501, 55-55: 6247, 55-65: 6292

56-15: 4205, 56-25: 4082, 56-35: 4202

60-14: 6264
Reply on: Sarko #981:

Oprava služby 41-14: správny údaj 6236.

Nahadzoval som to v rýchlosti, takže ak niekto nájde zlé ev. č. alebo náhodné opakovanie ev. č., opravím.

Nodes, Dopravák, eMareq: Díki, keď sa nabudúce opäť zatúlam k výpravcovi, zoštatistím... ? Ááá, ešte tu máme zajtrašiu výpravičku... ?
Reply on: Sarko #981:
A zacinalo sa to celkom nevinne: co jazdi na L5 + vyprava trolejbusov 😉 🙂
Reply on: Sarko #981:
Takto by to tu malo frčať každý deň ?
Reply on: Sarko #981:
Klobuk dole... ?
Kompletná výprava (zadelenie) autobusovej dopravy pre dnešný deň:

11-1: 4311, 11-2: 4097, 11-3: 3005, 11-45: 4095, 11-55: 4088

12-1: 3508, 12-2: 3520, 12-3: 3518, 12-4: 3514, 12-5: 3517, 12-65: 3516, 12-75: 4304

13-1: 5101, 13-2: 5226, 13-3: 5219

14-1: 5221, 14-2: 5229, 14-35: 5005

15-1: 5240, 15-2: 5004, 15-3: 5238, 15-45: 5222, 15-55: 5006

16-1: 3511, 16-2: 3525, 16-3: 3524, 16-45: 3512, 16-55: 3504

17-1: 5003, 17-2: 5209

18-1: 4202, 18-2: 3213, 18-3: 3203, 18-4: 4309, 18-55: 6262, 18-65: 4089

19-1: 3509, 19-2: 3507, 19-3: 3506, 19-4: 3505, 19-5: 3521, 19-6: 3510

20-1: 5242, 20-2: 5230, 20-3: 5225, 20-4: 5227

22-1: 5233, 20-2: 5236

23-14: 5206

24-15: 6297

25-1: 5231, 25-2: 5232, 25-35: 6403, 25-45: 5202

26-15: 4133, 26-25: 4094

27-1: 3206, 27-2: 3202, 27-3: 3502, 27-4: 3207, 27-55: 4082, 27-65: 4501

28-1: 5220, 28-25: 5208

29-1: 5228, 29-2: 5224, 29-3: 5217, 29-4: 5243, 29-5: 5213

30-1: 3522, 30-2: 3501, 30-3: 3519, 30-45: 3208

31-15: 4090, 31-25: 6295, 31-35: 4087, 31-45: 3201, 31-55: 4092, 31-65: 4204

32-1: 4303, 32-2: 3001, 32-3: 3205, 32-4: 4306, 32-55: 4308, 32-65: 4096

33-14: 6286

34-1: 3211, 34-2: 3210, 34-3: 3209, 34-4: 5241, 34-5: 3215, 34-65: 4203, 34-75: 4301

35-1: 5001, 35-25: 5204, 35-35: 6404, 35-45: 5207, 35-55: 6299

36-1: 5502, 36-2: 5401, 36-3: 5239, 36-4: 5223, 36-55: 6411, 36-65: 6405

38-15: 3105, 38-25: 3103, 38-35: 3214, 38-45: 3101

(RA...) 40-15: 4098, 40-25: 4091, 40-35: 4206, 40-45: 4208, 401-1: 6243, 401-2: 5205, 401-3: 6258, 401-4: 6271, 401-5: 6287, 401-6: 6296, 403-15: 6229

(Tesco bus) 402-1: 6244

(Optima bus) 402-2: 6281, 403-25: 6240

(Nočná doprava) 41-14: 3263, 41-24: určí nočný majster, 41-34: 6222, 41-44: 6036, 41-54: 6272

(Služby Šaca) 42-15: 4126, 42-25: 4131, 42-35: 4132, 42-45: 4093, 412-14: 6043, 412-24: 6040, 412-34: 6242, 412-44: 6223, 412-54: 6407, 421-1: 6030, 421-2: 6298, 421-3: 6401

(Zálohy) 43-1: 3523, 43-2: 5234, 43-3: 6226, 43-4: 5235

53-15: 4207, 53-25: 4085, 53-35: 5214, 53-45: 4086, 53-55: 4205

55-15: 6247, 55-25: 5211, 55-35: 6412, 55-45: 6252, 55-55: 6292, 55-65: 6291

56-15: 3204, 56-25: 4212, 56-35: 4201

60-14: 6264
Reply on: Sarko #970:
No pamatam si toho cosi.

SM ky jazdiace sice na L14, alebo ako nahrady ked nejazdili elektricky, ale pamatam, rannu spicku na maratone, ked sa natrepali 3 kusy spojov na zastavku, tak, ze jeden bol zaradeny sikmo a zablokovali celu cestu. Sipky v modrom alebo cervenom prevedeni nastriekane na dverach B731tiek, asi naznak, ze sa otvaraju von + siroke okna. Odparkovanu L55 pred restauraciou maraton.

😉 🙂
L18 - 6262
L34 - 5241
L53 - 5214
No už by sa fakt mohli kúpiť nejaké klbáky...
For all: co je pravdy na tom, ze L70 sa rusi uz od 1.3., tj, od pondelka a ze nove CP na L71 a L72 budu v platnosti uz od tohto piatka? A mimochodom, vraj uz su nove CP k zohnaniu v podniku, tak keby sa k nim niekto dostal, tak mi ich, prosim, poslite mailom: spank@centrum.sk vopred vdaka
L15- 5229
L22- 5222
L23- 6287
Optima- 6240, 6281
Karosák-original

Karosák-original

Som smutny... Dozvedel som sa, že karosa B 741 GO #3003
ide na opakovanú reklamáciu prevodovky ?
Reply on: eMareq #966:

Práve mi napadá, že vlastne aj ja si pamätám niektoré súpravy ešte skôr. Nikdy nezabudnem, ako koncom '80 rokov, až do roku 1990 premávali 4 generálkované súpravy na T2R, ktoré dostali čelá a výzbroj z T3. Interiér a červené masívne koženkové sedadlá však zostali a tieto električky boli kvôli tomu nielen u mňa obľúbené. Ev.č. som si samozrejme nepamätal, pomohli mi informácie od Dezsa Végha (radenie súprav a prečíslovanie). Išlo o tieto súpravy:

226+222
228+236
237+232
240+230

Súprava 226+222 premávala ako posledný mohykán typu T2 cca do februára 1990, keď však v tomto období do nej na rýchlodráhe narazilo KT8D5 #503. Bilancia bola vážna, došlo k vyradeniu poslednej súpravy T2R a muselo dôjsť aj k výmene kompletného "A" článku na #503.
L5- (D55) 528, 536

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.