K tej nehode v Barci.626-stka sa isla otocit na Vazec pretoze v case jej prichodu pod most VSS nehoda nebola odstranena.Info by me.Po otoceni na konecnej OC-VAZEC odchod s pod mosta VSS bol na 14.22.To bola jazda
Chcel by som pochvalit vodica trolejbusu c.1019. Vcera popoludni cca 17:20 smerom od Mieru na Furcu. Plynula jazda, ziadne prudke brzdenia a zrychlovania ako je to v nasich trolejbusoch bezne. ?
Re *SOLARIS* maniak: v zasade mas pravdu, az na to, ze tieto spoje samozrejme ludi beru (cim netvrdim, ze by pri OC Optima cakali masy ludi) a tusim su aj riadne vyznacene v zastavkovych CP na R-drahe.
O ušetrenie kilometrov nejde. Poobede majú niektoré električky výjazd z vozovne zo zadnej brány preto, lebo idú do USS. Idú tam prázdne, bez cestujúcich. Naspäť sa vracajú ( pokiaľ sa nemýlim) ako LR1, a potom sa začleňujú na svoje linky. Konkrétne viem povedať, že poobedňajší výjazd zo zadnej brány má delená ( "trhaná" ) služba liniek č. 2 a 4. Linka 2 po návrate z USS ako R1 na železn. stanicu sa "prečísluje" na linku č. 2 a takto jazdí do konca služby. Trhaná štyrka po príchode z USS na železn. stanicu sa taktiež prečísluje na 2-ku, no urobí na nej len polkolo, kedže po príchode na štadión Lokomotívy sa prečísluje na linku č. 4.
Isidor