Reply on: Vladimír #810:
Súhlasil by som, až na to bratislavské hlásenie, ktoré sa mi zdá málo výrazné. Začali sme však posudzovať samotný hlas, nie súbor detailov, takže samotný hlas by som neposudzoval podľa kvality a profesionality. Prešovské hlásenie je zvukovo azda najmenej vhodné, ale že to hlási samotný riaditeľ podniku, má čo do seba. Pri mojom sluchu jednoznačne najlepšie a najzrozumiteľnejšie počujem košické hlásenie (pozor, neposudzujem intenzitu hlasitosti, ale zrozumiteľnosť). Prešovské je príliš hlboké a bratislavské akoby v jednej tónine.
Sarko
-prvé dve čísla: číslo linky
-tretie číslo: doplňujúce-má rôzny význam, v tomto prípade žiadny, je to riadna linka
-štvrté číslo: číslo poradia na danom type služby na linke
-piate číslo: typ služby (1-dopoludňajšia, 2-odpoludňajšia, 4-dlhá nepretržitá služba, 5-delená, tzv. trhaná služba )