Môžem sa mýliť, ale podľa mňa by prvých pár spojov idúcich po tých zhora hrdzavým prachom pokrytých koľajniciach aj iskrilo, aj prášilo. Po brúsiacom voze vidieť opäť oceľ ako na prevádzkovanej trati.
Nie len cestovné, ale aj ten stratený čas, polhodina denne pri ceste tam a spať....ale vodiči sú popletení z toho, občas zastavia aj keď nemajú, a cestujúci zmatkujú, lebo tie 14ky chodia takmer naraz....
Ale akože mohla by 14tka zastaviť dvakrát na mieri. Viem, že by to bolo zmätkujúce, ale aspoň by sa vo väčšine prípadou ušetrilo na cestovnom 5/10 centov
Od dnes už aj zo smeru Bankov jazdí 14ka okružnú "osmičku" /dvakrát cez mier, z toho raz bez zastavenia a následným 15 minútovým vozením sa dookola/....
včera sme cestovali linkou x6 smerom na Magistrát a naspäť (mohlo byť niečo okolo 17:45, resp. 18:45) - bral nás autobus 4736, ktorý nemal funkčnú klimatizáciu.
Odchody zo stanice smer USS: 5:24, 6:53, 15:23, 16:53, 18:43(do vozovne)
Odchody z VA U.S.Steel smer stanica: 6:13, 7:55(do vozovne), 14:19, 16:10, 18:13
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA
02021 / 02022: 817
02031 / 02032: 813
02041 / 02042: 801
02051 / 02052: 825
02061 / 02062: 822
02075: 804
03011 / 03012: 812
03021 / 03022: 818
06311 / 06312: 528
06021 / 06022: 513
06331 / 06332: 509
06041 / 06042: 525
06351: 521
06152: 512
06064: 535
06075: 501
44011 / 44012: 833
44021 / 44022: 537
46011 / 46012: 839
46021 / 46022: 829
46034: 807
46115: 614 + 615
46125: 523
46135: 531
46165: 536