HISTORIA DPMK:
Z vozov T6A5 jazdilo bez väčších problémov následujúcich 8 suprav:
602+603 (282 PD)
614+615 (269 PD)
610+611 (255 PD)
622+623 (247 PD)
620+621 (240 PD) *
624+625 (239 PD)
618+619 (238 PD)
608+609 (227 PD)
?
*620 jazdila ako sólo od 30. 12. 1995 do 30. 1. 1996. Posledný deň prevádzky havarovala so súpravou 602+603 a po oprave vyšla opäť ako pôvodná dvojica 9. 2. 1996 skušobne a 12. 2. 1996 ako služba č. 09021/09022.
? ? ?
? ? ? ? ? ?
Z vozov T6A5 jazdilo bez väčších problémov následujúcich 8 suprav:
602+603 (282 PD)
614+615 (269 PD)
610+611 (255 PD)
622+623 (247 PD)
620+621 (240 PD) *
624+625 (239 PD)
618+619 (238 PD)
608+609 (227 PD)
?
*620 jazdila ako sólo od 30. 12. 1995 do 30. 1. 1996. Posledný deň prevádzky havarovala so súpravou 602+603 a po oprave vyšla opäť ako pôvodná dvojica 9. 2. 1996 skušobne a 12. 2. 1996 ako služba č. 09021/09022.
? ? ?
? ? ? ? ? ?
Milan 337 (WAP)
71:1010, 72:1003, 6:388-389, 4:423,605, 9:512, 3:622-623
? ? ? ? ?