*2*0*0*0*
__________________________________________________
počet električiek: 150
počet autobusov: 209
počet trolejbusov: 27
počet pracovníkov: 1 406
počet prepravených osôb: 100 084
ubehnuté vozokm v tisícoch vozokm: 16 240
dĺžka siete autobusových tratí: 165,4 km
dĺžka siete koľajových tratí: 85,5 km
dĺžka siete trolejbusových tratí: 31 km
__________________________________________________
*1*9*9*0*
__________________________________________________
počet električiek: 150
počet autobusov: 262
počet trolejbusov: 0
počet pracovníkov: 1535
počet prepravených osôb: 155 958
ubehnuté vozokm v tisícoch vozokm: 23 222
dĺžka siete autobusových tratí: 135,8 km
dĺžka siete koľajových tratí: 85,5 km
dĺžka siete trolejbusových tratí: 0 km
__________________________________________________
L27 3205 - jazdi bez ciela, iba s oznacenim linky ciselne na BUSE.
Vodic je inak strasne mily, pozdravi-odzdravi, v ramci Moznosti pocka na cestujuceho a ma vcelku dobry styl jazdy, dokonca sa mi bez problemov pise na touch screene
☺
L1: Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - Leninova (Hlavna) - nám.Osloboditeľov - trieda Sovietskej armády (Južná trieda) - VSS
L2: Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - Leninova (Hlavna) - nám.Osloboditeľov - nám.Janka Kráľa (Senný trh) - Kollárova - železničná stanica (Engelsová)
L4: Čermeľ - Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - Leninova (Hlavna) - nám.Osloboditeľov - trieda Sovietskej armády (Južná trieda) - VSS - Barca
L6: železničná stanica (Engelsová) – Kollárova - nám.Janka Kráľa (Senný trh) - nám.Osloboditeľov – Šturova – trieda SNP – Amfiteáter - nám.Maratónca Mieru
LR1: VSŽ (USS) – Moldavská cesta - nám.Osloboditeľov - nám.Janka Kráľa (Senný trh) – Kollárova - železničná stanica (Engelsová)
LR2: Stromová - nám.Maratónca Mieru - ul.Československej armády -trieda SNP - VSŽ (USS)
LR3: Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - ul.Československej armády – trieda SNP - VSŽ (USS)
LR4: Boženy Nemcovej - Zimná - ul.Československej armády - trieda SNP) - VSŽ (USS)
Pri rozbiti bespecnostneho skla ti na ulomkoch nevznikaju ostre hrany a aj cela tabula skla sa ti rozsype na male nie ostre ulomky. Co sa u bezneho skla a plexi skla neda povedat... To iste je ked ulomky letia rychlostou na osobu ( napr v bezprostrednej vzdialenosti od DN). Bespecnostne sklo sa rozsype a neurobi ti reznu alebo bodnu ranu co sa o plexi alebo klasickom skle neda povedat. Tam ked sa ulomi poriadny kusok a leti na teba tak mas proste smolu...
Jasné, lenže my rozprávame o skle, ktoré sa používa v dopravných prostriedkoch a tam sa s bežným sklom nestretneš. Čo je podľa Teba lepšie, keď sa Ti do oka dostane drobný úlomok z bezpečnostného skla, ktorý môžeš vyplaviť z oka prúdom vody a s menším povrchovým poškodením, alebo dostať bodanec s ostrým a dlhým jazykom z plexiskla s definitívnym deštrukčným poškodením? A netreba to zahmlievať inými vážnejšími poraneniami pri vzniku DN, pretože presne takto k vážnym dôsledkom môže dôjsť.
dobre, ale aj keď sa rozbije klasické sklo, tak vznikaj úlomky, ktoré ťa môžu poraniť; skôr by som povedal, že sklo sa rozbije na menšie časti než plexi a práve nevýhoda ( výhoda ??? ). Napr. plexi sa ti určite nedostane do oka - lebo sa nerozbije na mikroskopické čiastočky. Je síce pravda, že na 2. strane sa o väčšie kusy plexi môžeš poraniť, ale myslím si, že pri nehode, kedy sa lámu sklá dochádza už k vážnejším zraneniam než len poranenie (plexi)sklom.
TA: Ale no... Plexi je nebezpečné, pretože ako bezpečnostné sklo sa nerozbije na drobné kúsky, ale po zlomení vznikajú úlomky, na ktorých sa dá poraniť. Plexi nemá v prevádzkach MHD čo robiť ani ako dočasné riešenie. A to sa v KE objavujú plexisklá aj ako náhrada za sklené výplne v oknách!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Diggi