Reply on: Esicko #374:
Takže DPMK si teda urobil vlastnú úpravu výhybky, pretože tá je pôvodne nerezateľná a po prerezaní sa táto nevracia do pôvodnej polohy. Z tohto dôvodu nebude možný bezpečný prejazd proti hrotu. Tento smer sa však za normálnych okolností nepoužíva a za "nenormálnych" okolností tam bude musieť byť "výhybkár", ktorý bude dohliadať na bezpečnosť. Ako som si všimol, všetky 3 nové výhybky nie sú zamykateľné.
Mám jednu otázku, aký je rozdiel medzi výmenovým a odtlačným zámkom?
Sarko
3502 - L71
5212 - L72
3526 - L71
5201 - L72
3524 - L71...
Totálnou náhodou si ma vystihol ekobus na L15, ktorý mal mať príchod na N.O., smer OC Optima o 16:04, meškal však 5 minút... Ešte lepšie bolo, že na križovatke Toryská-Tr. SNP sa pokladal nový "koberec" a semafor si dovolili vypnúť, takže ďalších 15 (!!!) minút sme čakali na "predratie" cez neustávajúci prúd áut. Vodič Ekobusu to nakoniec zvládol tak, že sa doslova po milimetroch posúval do križovatky, až kým ho jedno auto nepustilo, ale to ignoroval vodič v 2. prúde, takže v opačnom smere idúca Karosa na L72 to takmer dostala. Úžasná organizácia. Na zastávku OC Optima-konečná sme prišli s 19 minútovým meškaním...