no to vies, ze to je v pohode ked tam su na celodenkach. Ved sa to stava uz iba fakt zriedkavo... Ale pokial ide o garantovany spoj, tak je to skutocne na zamyslenie. Ale jedno ma stve, ze ked to daju vodicom co jadzia na automatoch, tak ti maju poriadny gulas v tych rychlostiach. A su este k tomu uplne vyjaveni, ze tam je aj "neaka" spojka. Inac dnes, ked sme so 4085 tahali hore Secovskou, vodic tam dal (typujem) taku 4 alebo 5. No bol proste optimista, ale velmi rychlo prisiel na to, ze takto daleko nezajde. No lenze kym podradil na nieco "vhodne", kym tam doslova nasiel ten stupen co tam ma byt, tak sme takmer zastali... A to ani nehovorim ako to tam pchal nasilu, cez zuby...
No vážne, to bude asi nejaký nový hit, bordové Ikarusy cez víkendy a v sedle... (veď už ich je len ... dnes na L32 4085 aj 4086 a obe v sedle...
Mne osobne to neprekáža, ja rád pospomínam ? , v 4085 bol taký hluk od motora a hrkokien, že dnu vôbec nebolo počuť okolo idúcu húkajúcu sanitku...
Dnes som sa chystal prispieť sem mojou troškou košickej výpravy, ale kým som sa dostal k napísaniu, tak som si to tak domotal, že to radšej nechám tak... Ale videl som 4099 na nejakej RA-čke.
ja sice chapem znizovanie nakladov, ale ked je vonku kosa ako teraz, ako je mozne ze dispecer nevyda plosny rozkaz aspon temperovat vozidla min. do urcitej hodiny?!?
280
L15 - 5006 ? , 5218
L17 - 5232
L18 - 3503 (s 10 min. meskanim pri OA Watsonka, smer NO, odchod podla CP 8:51...), 3504
L19 - 3508
L20 - 5238
L28 - 5226
L29 - 5215
L30 - 3529, 3531
L32 - 3202, 3204, 4086, 4085 (32011-2) ? ?
L37 - 3526
L55 - 5201, 5211
Este ku 5238 - ta uz nerobi striedacku s 5239 na linkach 15/36 ? Lebo vacsinou je uz na L20