Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nodes #273:
Nechápem...
Ďakujem vodičovi 1009 za super jazdu.

Ináč, čo je s vodičkou (jedinou) čo jazdila na 1009. Od roku 2000 som ju nevidel.
Reply on: Vladmír #271:
Uz chcem vidiet to vyberove konanie, na zaklade ktoreho doslo k ich nakupu....ci uz na to ziadny vyber netreba?:o
Dnes na linke 6 chodil taky sympatak v siltovke na 388+389 a mal problemy so strednymi dverami na 389. Dvere sa nechceli dovierat.
Reply on: Nodes #269:
Podľa mňa je logicke, že pokračujú ďalej. Nemôžeš nakupovať iba NP busy.
Dnes na l. c. 6 sa nieco dialo, alebo to bola len nahoda, ze som na nej videl len KT8?
Reply on: Isidor #268:
Takze Karosy pokracuju dalej?
Ta tento rok uz nebudu nove busy, ale buduci este mozno par B952 okrem Solarisov 🙂 A snad aj SU18...
Na uvodnej stranke citam, ze prisli nove Irisy 952. Su posledne, ci budu este dalsie?
No neviem čo sa deje, ale je to hrôza!
Dnes na L72 jazdia sólo Autobusy - videl som 5005,5237 aj Novoplan.
Reply on: Dopravák #264:
To s tým hlásením vyzerá, jakeby sa vodiči dohodli, že sa na to vykašlú. Koľko autobusov vôbec hlási?
Dnes L30 (Solaris #3504) s príchodom na NO o 20:14 prišla 20:20. Celá podlaha bola mokrá, asi vodič umyl na konečnej. Zastávky nehlásil a mal nastavený zlý cieľ jazdy (opačný).
Reply on: Nodes #262:
ono totiz ziadna nieje... Ak teda neratam plynofikaciu. Jeden pan povedal, ze vraj udajne to bude jazdit este 10 rokov. Hmm, no neviem, ale rozpadavat sa zacali tie nase plynaky uz teraz. 😞
Reply on: Mat3j #260:
Nerozumiem ( anti ) koncepcii obnovy autobusov v Bratislave. o:
Reply on: Mat3j #260:

My ich uz aj mame 😉. Spolu mame teda uz 26ks SU15 ev.c. 3501-3526 a prvy SU12 ev.c. 5101.
To je super! Takze v KE budete mat dalsie Solarisy. A my v Bratislave.....
Dnes o 15:03 som neodolal a nastúpil som na L22A, ktorá práve prišla z Džungle (vystúpili z nej traja cestujúci !!!).
Nastúpil som a viezol som sa SÁM až po obchodný dom BETA. Tam nastúpil jeden cestujúci (bez lístka - pochybujem, že mal mesačník 🙂 ). Na zastávke Mier nastúpili 4 malé rómčatá (tak isto bez lístka) a tak sme cestovali až do Džungle šiesti.
Tak takto sa u nás v Ke cestuje. 🙂
Na jednej strane preplnené linky a na druhej ...
Ta vyhybka v Barci je z pohladu z nadjazdu na tretej kolaji zlava, prepacte...
Reply on: Esicko #256:

Nie je zac 😉. A na tu vyhybku v Barci sa pojdem pozriet a potom dam tip vedeniu DPMK, ake vyhybky by nam bolo treba na trat do zeleziarni 🙂.
Sarko, dakujem za vysvetlenia aj opravu, to som si nevsimol, ze elektricky na tom krizeni s privadzacom maju prednost vyznacenu aj zvislym dopravnym znacenim 🙂 Co sa tyka vyhybiek, nieco o tom viem, kedze pracujem ako vypravca vlakov 15 rokov. Ani u nas na zeleznici takych stihlych vyhybiek nie je vela a pokial viem, jednoduchu vyhybku s prestavitelnou srdcovkou na Slovensku nemame. Mozes vidiet z nadjazdu ponad vyhybky zst. Barca na druhej kolaji zlava vyhybku c.13 (posledna od nadjazdu) po ktorej sa jazdi aj do odbocky 100 km/h a ma peknych par desiatok metrov. To len pre zaujimavost 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.