Nexce sa mi veriť, že by vyradili aj 4126/II zakúpený v roku 2000. V areáli v Šaci sa však od novembra 2003 nachádzal aj Ikarus 280.10 ev. č. 4128 a možno aj 4129 (info ro Furčana, že 4128 bol v areáli ešte minulý týždeň). Čísla 4128, 4129 a 4126 sú zameniteľné pokiaľ nestojíš priamo pri buse. Zajtra skočím do Šace a uvidíme, čo tam ostalo. ?
Prosím Vás, nemohol by mi niekto napísať ktoré všetky vozidlá boli vyradené z DPMK?? Alebo stačia len tie, ktoré ešte jazdia (iba ev. čísla). Dik všetkým
Dnes sa pokazili dve, hned po sebe iduce busy na L31. Takze trebalo dvojnasobnu zalohu. 4088 - motor, 3002 - dvere.
Inac to, ze sa na 3002 nezatvaraju posledne dvere si vsimol vodic az na lingove; od VSS az po lingov isiel s otvorenymi dverami.
Nodes: Krajné články rýpu obrubníky na vonkajšej strane oblúkov aj na šestkovej koľaji nie? I keď menej, lebo polomer oblúkov je tu väčší. Čo sa týka NP KT-čiek, je to tak, stredný článok zachytáva o obrubníky vo vnútorných oblúkoch...
Z mojho laickeho pohladu to co spominas, tak KT8 vacsinou dru prednym smetadlom (neviem ci je to spravny nazov). Lenze 512 stala na sestkovej kolaji a drela na NP castou pod dverami. Na tie obrubniky je az prilis nizkopodlazna.
Oobrubnik sa na stanici na vnutornej kolaji deru vsetky KT8, ale zjavne to nikomu z podniku nevadi. Kazda nadoba ma svoje dno a kedze sa na to nemienim pozerat dalej, mam nieco premyslene.
Diggi