Reply on: Vladimír #2038:
Ja by som bol radšej, keby Klimkovičova ostala z hľadiska MHD maximálne tým čím dnes, teda zopár spojov za hodinu. Je to cesta úzka, problémová. Také zokruhovanie by na nej spôsobilo enormné zvýšenie počtu spojov, na čo nevidím opodstatnenie.Trolejbus by som skôr ťahal po trasách s veľkým počtom cestujúcich, trebárs NO-Rastislavova-Cassosport, v rámci KVP už len potiahnuť z Lechkého smerom k FNsP (a samozrejme napojiť ďalej), ale na KVP by som už viac tratí nestaval.
Vladimír
a) Uznávam, o tom ešte môžeme ďalej diskutovať. Nie som o tom celkom presvedčený, že po Klimkovičovej by nemal bus jazdiť, ale dajme tomu...
b) No podľa základných časov (L34 = 48´, L36 = 37´) je rozdiel medzi týmito linkami až 11 minút! A to nie je málo, keď zoberieš do úvahy, že doba na obrat je 22 minút jazdy + 2 minúty na vyrovnanie meškania, t.j. akoby 24 minút navyše. Takže BUDEŠ potrebovať vozidlo (vozidlá) navyše. Nie, ja principiálne nie som proti Tvojmu návrhu (normálne rozmýšľam, že sa mi aj páči), len mi nepíš, že pričlenenie všetkých spojov L36 k L34 zvládneš s tým istým počtom vozidiel. Lebo nezvládneš.
Re #2032 Dopravák: Zrejme v Košiciach nemáte dosť opisovačov evidenčných čísiel.