Okrem toho, ze dakujeme za vynikajuce dni v KE (ja, DuPe a Mike), tak odpoviem, ze zanechavanie "bodiek" na transparentoch je uplne bezne a da sa vyriesit cistenim transparentu specialnymi "screensavermi".
Mimochodom, kedze som prekvapeny ze tu nefunguje katalog vozidiel , len tipnem ev. c., a to 4205. Tento voz som videl na zastavke Vodna smer Jakabov palac vo stvrtok poobede, pred nim dake auto a este pred nim blikajuci dispecer. Nehodicka?
Dragam, ono to je tak naschval aby sa rozoznalo, ako su tie menovane zastavky na trase zoradene. Napr. na linke 34 teraz preblikava:
SIDL.TAHANOVCE-MU
cez Triedu KVP, FNsP,
Nám.Marat.Mieru,
Sídl.Mier a HM Tesco
Je to tak prehladnejsie, ma to hlavu a paetu a v konecnom dosledku sa aj precistuju displaye. Ta samotna faza prebliknutia naprazdno je casovo zhruba o polovicu kratsia, ako faza s textom.
to som si vsimol aj ja...
btw pri novom fonte as tiez nieco divne ukazuje...alebo je to vari planovane? ukazuje neico take:
Linka: 32 KVP - MOSKOVSKÁ
cez Zeleznicnu stanicu
a Namestie maratonu mieru
(riadky predtym 2 preskakuju a dalej naskoci prazdny riadok a poto mzas naskoci cez zeleznicnu stanicu ..)
je to planovane? pretoze minule ked som stal na zastavke som bol uplne prekvapeny, ze tam nic nepise ;o) ?
To som si všimol aj na 4307 - aspoň ak si dobre pamätám. A ešte jedna otázka:
Prečo, keď si vodič na Ikaruse 415 alebo 435 nahodí cieľovú stanicu zobrazia sa mu tam bodky, koré by nemali svietiť a po zopár minútach zhasnú.
K BUSE na 4302 len tolko - bol to prvy IKarus435 (a jeden z prvych vozov vseobecne), kde bol nahravany novy system BUSE. Lenze z mne nepochopiitelnych dovodov nahrali len predny a vnutorny panel (kuloarne info hovoria o tom, ze vodicom sa novy font nepozdaval...). Bocny panel ostal povodny, rovnako ako zadny, ale ten uz sa stihol pre istotu samovolne vynulovat (zrejme strata kontaktu, stava sa to castejsie pri tychto vozidlach), takze display iba vnima cislo, ktore zada vodic a zobrazi ho v jeho vychodzom fonte, ktorym je ten pre nas "stary" uzky vysoky. A nakolko u nas sa pouzivaju 3-miestne kody (napr. linka 32 - kod 320), chodi sa s takymto oznacenim ,az kym mu znova nenahodia novu databazu.
Inac este aj vozidla 3210 a 6290 maju taku "hybridnu" verziu, oni ale vtedy dostali novy LEN vnutorny panel (3210 mozno uz dostala v tychto dnoch uplne kompletnu novu databazu, lebo KarosyB941E boli skoro vsetky nahravane).
4211 na L11, smer Tahanovce, na Presovskej otvara dvere podla lubovole (napr.len zadne), pri Let.akademii nezastavil vobec, az ked jeden pan mu isiel 'pripomenut', ze v KE nemame zast.na znamenie... Pritom bus dost plny! Tahanovce-miestny urad, bus uz prazdny, pani stoji pri druhych dverach a on nezastavi!!! Ide sa pisat staznost...
Nuz, po celkom neplanovanej odmlke (9 dni v nemocnici) som sa opat vratil. Pisal niekto prevadzku NP vozidiel? Ja mozem zdokumentovat iba toto co jazdilo na L9:
3.6; 4.6; 5.6 - 517
6.6 - 521
(dalej som nemocnicoval)
vcera 521, dnes 517
Včera vodiči zase infarktovali kvôli tomu, že na zastávke Národná námestie stáli tri tatrovky s asfaltom a vodiči nemali kam zastať. Dokonca ani nemali kde. Autobus 3201 včera ani nemal tušenia, že tam má stáť. Po prechode zastávkou volal na dispečing a zistil, že tam mal stáť. Ani neviem, že či tam boli nejaký ľudia, lebo tam nič nebolo vidieť. Zišlo by sa tam urobiť poriadok.-
* To je odvaha ?
** to je divný bus: vpredu najnovšý tučný font, naboku klasický font a vzadu najstarší tenký font a navyše tam má napísané namiesto "11" "110"
*** 4202 - KE-210 DN
**** 72 = zmes Karos B932(E)
rl
To som si všimol aj na 4307 - aspoň ak si dobre pamätám. A ešte jedna otázka:
Prečo, keď si vodič na Ikaruse 415 alebo 435 nahodí cieľovú stanicu zobrazia sa mu tam bodky, koré by nemali svietiť a po zopár minútach zhasnú.