Minule som bol svedkom toho, ako jedna mladá pani svojej užasnutej priateľke rozprávala, že na západe jazdia nízkopodlažné električky, ktoré sa pri jazde tak nenatriasajú a neškrípu. Nemal som odvahu pokaziť jej deň a povedať jej, že tie neduhy závisia hlavne od trate a nie od vozidla
Keďže podvozky zostali v DPMK a opravovali sa vo vlastnej réžii, ja naopak predpokladám, že ide o vyosenie kolesa a zrejme nie jedného... S #517 natriasa tak, ako natriasalo aj predtým a to isté mi potvrdil aj pôvodný "majiteľ" vozidla ešte spred reko vozidla.
Zda sa, ze ludia, co sa viezli NP KT, maju dovod na oslavy, pretoze zazili nieco mimoriadne-nevsedne a vzacne.Vcera som mal prilezitost a zviezol sa 517. No bol som sklamany. Sedel som v B casti pri klbe a cela cast sa triasla-nadhadzovala (predpokladam plosky na okolesniku-tesne po rekonstrukcii som neuvazoval s vyosenim kolesa).Potom som sa presunul k zadnej kabine, nech si ju obzriem.Ako som stupil na urcite miesto za kabinou, pravdepodobne vibracie zapricinili, ze zo spodu zacalo nieco klepat. Maximalne sklamanie.
Dopravak: 1018 nemal poobede poruchu ale taku nehodu. Zrazil ho jeden na mol opity muz. Ked trolej prichadzal na zastavku pri poliklinike vychod, ten muz chcel nastupit ale sa potkol a hlavou vletel do bocnej steny iduceho treljbusu. Takmer skoncil pod kolesami. Ale aj tak utrpel nejake poranenia a musela ho odviezt sanitka.
Nodes: Bug je anglický výraz používaný v počítačovej terminologii a znamená to programová chyba. No a naše NP KT8 tých "bugov" vykazujú viac ako dosť...
Vladimír